|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R620 Ti] Nie trzyma wolnych obrotów na zimnym Ti
drifter - Sro Lis 11, 2015 19:51 Temat postu: [R620 Ti] Nie trzyma wolnych obrotów na zimnym Ti Witam serdecznie mam w sumie dwa problemy z moim roverkiem turbo. Mianowicie jak go zapale zimnego to musze trzymać go na gazie bo nie trzyma wolnych obrotów jak się już trochę rozgrzeje to mu przechodzi i jest normalnie co jest przyczyną
A drugi problem to gdy np jade na drugim bądz jakim kolwiek innym biegu i wcisnę pedał gazu w podłogę rover oczywiście mega przyspiesz jak to turbo ale gdy np dojdzie do okolo 5 tys obrotów to strasznie zaczyna szarpac jak by mu sie np zapłon wyłączyło na ułamek sekundy i tak jest za każdym razem brak paliwa ? brak prądu bo oczywiście cewka nie jest ORi tylko poprzedni własciciel coś tam kombinował
slax - Sro Lis 11, 2015 20:47
1. Silnik krokowy do sprawdzenia, TPS. Czy korkowiec odzywa się po przekręceniu kluczyka? reaguje na adaptację? Poczytaj mój temat tez miałem z tym problem, niestety u mnie skończyło się na wymianie ECU...
2. Układ zapłonowy do sprawdzenia, Cewka, rozdzielacz, kable świece
drifter - Sro Lis 11, 2015 20:55
1 problem muszę sprawdzić jak mówisz, może słaba iskra i turbo jak pompuje to zdmuchuje ?
2. świece już zmienione kable również
Markzo - Czw Lis 12, 2015 08:59
Czujnik temperatury powietrza zasysanego i plynu chlodzacego do sprawdzenia
A szarpanie to czujnik polozenia walu oblookaj.
greg-si - Czw Lis 12, 2015 17:29
Szarpanie to równie dobrze może być filtr paliwa/pompa paliwa/przytkane wtryski.
Rademenez_ - Czw Lis 12, 2015 23:57
Witam. Czy na Podtlenku LPG objawy sa takie same? Moze to szarpanie to owerbosty? Brak wolnych obrotow, to rowniez "lewe" powietrze, po odlaczeniu wezyka od zaworu sterowania turbiną?
drifter - Wto Lis 17, 2015 10:32
Właśnie na podtlenku LPG jest wszystko ok jeździ tak jak powinien i nie ma takich objawów jak na benzynie
greg-si - Wto Lis 17, 2015 20:51
drifter, czyli przede wszystkim to co napisałem wyżej. Może być jeszcze regulator ciśnienia paliwa. Najlepiej sprawdzić ciśnienie na listwie, jak spada przy tych 5k obr to najpierw filtr i jeśli nie pomoże to pompa paliwa.
|
|