Zobacz temat - [R620 Ti] Nie trzyma wolnych obrotów na zimnym Ti
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620 Ti] Nie trzyma wolnych obrotów na zimnym Ti

drifter - Sro Lis 11, 2015 19:51
Temat postu: [R620 Ti] Nie trzyma wolnych obrotów na zimnym Ti
Witam serdecznie mam w sumie dwa problemy z moim roverkiem turbo. Mianowicie jak go zapale zimnego to musze trzymać go na gazie bo nie trzyma wolnych obrotów jak się już trochę rozgrzeje to mu przechodzi i jest normalnie co jest przyczyną ??

A drugi problem to gdy np jade na drugim bądz jakim kolwiek innym biegu i wcisnę pedał gazu w podłogę rover oczywiście mega przyspiesz jak to turbo ale gdy np dojdzie do okolo 5 tys obrotów to strasznie zaczyna szarpac jak by mu sie np zapłon wyłączyło na ułamek sekundy i tak jest za każdym razem brak paliwa ? brak prądu bo oczywiście cewka nie jest ORi tylko poprzedni własciciel coś tam kombinował :(

slax - Sro Lis 11, 2015 20:47

1. Silnik krokowy do sprawdzenia, TPS. Czy korkowiec odzywa się po przekręceniu kluczyka? reaguje na adaptację? Poczytaj mój temat tez miałem z tym problem, niestety u mnie skończyło się na wymianie ECU...

2. Układ zapłonowy do sprawdzenia, Cewka, rozdzielacz, kable świece :D

drifter - Sro Lis 11, 2015 20:55

1 problem muszę sprawdzić jak mówisz, może słaba iskra i turbo jak pompuje to zdmuchuje ?

2. świece już zmienione kable również

Markzo - Czw Lis 12, 2015 08:59

Czujnik temperatury powietrza zasysanego i plynu chlodzacego do sprawdzenia :)

A szarpanie to czujnik polozenia walu oblookaj.

greg-si - Czw Lis 12, 2015 17:29

Szarpanie to równie dobrze może być filtr paliwa/pompa paliwa/przytkane wtryski.
Rademenez_ - Czw Lis 12, 2015 23:57

Witam. Czy na Podtlenku LPG objawy sa takie same? Moze to szarpanie to owerbosty? Brak wolnych obrotow, to rowniez "lewe" powietrze, po odlaczeniu wezyka od zaworu sterowania turbiną?
drifter - Wto Lis 17, 2015 10:32

Właśnie na podtlenku LPG jest wszystko ok jeździ tak jak powinien i nie ma takich objawów jak na benzynie
greg-si - Wto Lis 17, 2015 20:51

drifter, czyli przede wszystkim to co napisałem wyżej. Może być jeszcze regulator ciśnienia paliwa. Najlepiej sprawdzić ciśnienie na listwie, jak spada przy tych 5k obr to najpierw filtr i jeśli nie pomoże to pompa paliwa.