|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Problem z biegami
Zubek - Nie Lis 29, 2015 14:16 Temat postu: [R600] Problem z biegami Podczas jazdy nagle przestały mi wchodzić biegi do przodu, czyli 1,3 i 5. Biegi do tyłu wchodzą normalnie. Na wyłączonym silniku jest to samo.
Co może być przyczyną tej awarii?
R.E.D. - Nie Lis 29, 2015 22:04
zerknij na krzyzak przy wybierakiu - czesto ulega awarii, czasami wyrabia sie tez tulejka pod samym drazkiem - ogolnie caly mechanizm jest bardzo awaryjny i poza reperaturkami, ktore kiedys ktos na forum robil, to najlepiej wymienic krzyzak na jakis z kolumny kierowniczej - ja juz kilka lat mam spokoj
tomii620si - Nie Lis 29, 2015 22:26
Diabelka i złowroga rozmowa... (avatary) - musiałem
Zubek - Pon Lis 30, 2015 11:35
Chodzi Ci o ten krzyżak przy skrzyni? Jaki zakładałeś? I to może być przyczyną że nieparzyste biegi nie wchodzą?
tomii620si - Pon Lis 30, 2015 11:46
Ogolnie to nie wiem jak w620sdi doskladnie ake system raczej jest ten sam co w 620ti..
Mozna wymieniac poszczegolne elementy bla bla bla lub chlopaki wiem ze wkladaja krzyza z fiesty.. Podobno pasuje prawie p&p a eliminuje problem
Zubek - Pon Lis 30, 2015 17:58
tomii620si napisał/a: | chlopaki wiem ze wkladaja krzyza z fiesty.. Podobno pasuje prawie p&p a eliminuje problem |
Znasz może rocznik tej fiesty?
tomii620si - Pon Lis 30, 2015 19:04
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=74004&start=420
bastek - Wto Gru 01, 2015 00:14
Z hondy crx pasuje p&p
yarkasd - Pią Gru 04, 2015 11:59
I co tam w temacie? Bo mi też jakoś ciężko i nieprecyzyjnie zaczynają wchodzić biegi.
R.E.D. - Nie Gru 06, 2015 11:32
tomii620si napisał/a: | Diabelka i złowroga rozmowa... (avatary) - musiałem |
Zubek napisał/a: | Chodzi Ci o ten krzyżak przy skrzyni? Jaki zakładałeś? I to może być przyczyną że nieparzyste biegi nie wchodzą? |
albo krzyzak albo mocowanie pod drazkiem - jesli nie wchodza ci tylko nieparzyste to byc moze tulejka jest tak wyrobiona, ze nie jest w stanie docisnac wybieraka - najlepiej wejsc pod samochod i sprawdzic czy wchodza bez pomocy drazka i pozniej zobaczyc gdzie masz najwieksze luzy
jeszcze czasami jest luz na gumce z mocowania calego mechanizmu - pasowala chyba gumka z felicji czy cos takiego za pare zl
ja u siebie dalem krzyzak z astry bodajze, ale juz nie pamietam jak to pasowalo - na pewno z jedej strony i tak trzeba jakos przyspawac do ramienia
tulejke juz ktos wczesniej przerabial, wiec nie wiem jak ori wygladala - ja musialem dospawac nakretki bo najwiekszy luz zrobil sie na zewnetrznym mocowaniu i zamiast kolek byly juz wytarte elipsy - w srodku jest tylko sruba i nie jest dobrze spasowana wiec objawia sie to drganiami
Zubek - Czw Gru 24, 2015 15:13
Problem niewchodzących biegów rozwiązałem. Z łożyska w skrzyni wypadła kulka i wpadła na taką "półkę" w skrzyni blokując ruch wodzika. Za naprawę krzyknęli mi 1400zł bo okazało się że wszystkie łożyska są do wymiany a to drogi interes. Musiałem więc kupić skrzynię po regeneracji. Koszt 1100zł. Przy okazji wymieniłem sprzęgło.
Teraz czuję jakbym jeździł nowym R. Silnik zupełnie innaczej pracuje, lżej odpala i słyszę tylko jego dieselowskie klekotanie bez wycia łożysk i zużytego sprzęgła. Miodzio.
|
|