Zobacz temat - aimp12 - Rover 75/MG ZT
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Nasze auta - aimp12 - Rover 75/MG ZT

aimp12 - Czw Sty 28, 2016 19:04
Temat postu: aimp12 - Rover 75/MG ZT
Witam, chciałem Wam przedstawić dotychczasową historię mojej motoryzacji z czego 90% to Rover :)

Na początku były:
-Peugeot 206 1.9d 70KM, 2002r
-BMW e36 318i 115KM, 1996r


BMW poszło dalej, bo niestety panewki dały o sobie znać, a Peugeot dokonał żywota w moich rękach.
Jednego dnia podczas jazdy wypadł amortyzator i niestety podróż zakończyła się na drzewie. Szczęśliwie uszedłem z życiem :)



Po roku przerwy z motoryzacją wybór padł na Rovera 75. Od razu przekonał mnie do siebie i bez długiego zastanawiania się go kupiłem. Był to 05.02.2014. Cena:10400
Silnik: 2.0 V6 1999r + LPG, 259000km




Niestety od razu po kupnie zaczęły się problemy. Podczas wymiany wszystkich płynów eksploatacyjnych, dowiedziałem się, że prawdopodobnie był wlany uszczelniacz do obiegu chłodniczego. Na drugi dzień od wymiany podczas jazdy wywaliło mi cały płyn. Okazało się, że pompa wody jest nieszczelna. Z racji tego, że jest to część rozrządu, a nie wiedziałem kiedy był rozrząd zdecydowałem się na jego wymianę.
Niedługo cieszyłem się bezawaryjnością.

Niecały miesiąc po wymianie rozrządu na autostradzie wysiadły mi biegi. Została mi trójka i czwórka. Okazało się, że wytarła się guma na jabłuszku jednej z linki biegów i ktoś mądry zamocował linkę na try tytkach.


Niedługo potem wpadła drewniana kierownica i koła 18.



Dzięki uprzejmości spidi23 i wyjaśnieniu mi paru spraw wpadł też Nexus


Od momentu kupna, co jakiś czas zauważałem że wskazówka płynu chłodniczego podnosi się powyżej poziomu. Jakoś sobie głowy nie zawracałem. Patrzyłem na płyn w zbiorniczku, poziom był ok to myślałem że wszystko powinno być dobrze.
Jak się niedługo okazało przyczyną skoków temperatury były najprawdopodobniej pęknięte głowice. W tym momencie rozważałem sprzedaż za groszę, renowacje silnika 2.0 albo wstawić 2.5. Wybór padł na 2.5.

Zdjęcia przed swapowaniem w załączniku


Po wymianie silnika okazało się że wentylator chodzi cały czas i fiksują mi obroty. Winnymi falowania obrotów okazały się stare oringi w kolektorze ssącym.

Teraz mi coś strzeliło do głowy i chcę zrobić zrobić MG polift z mojego R. Jeżeli chcę to mam MG, a jeżeli chcę zmiany na rovera to 2h i mam :)

Co już posiadam: zderzak tył + przód + klapa ZT, xenony polift, zestaw listw bocznych i wokół szyb, wałki z ZT 190, spręzyny obniżające MTS -40/-30, lusterka chromowane,
poduszka ZT
Obecnie zderzaki i listwy u lakiernika




Co w planach:
Siedzenia czarne z ZT, obszycie kierownicy, założenie spręzyn na lato, otwierania bagażnika z pilota, podświetlenie nóg, przeróbka kubełków z ZT na grzane elektryki, spryskiwacze reflektorów, zmiana końcówki wydechu, naprawienie usterki wentylatora, zmiana wałków na ZT 190

Ciekaw jestem finalnego efektu tej przemiany :) Na pewno się podzielę wrażeniami :)
Ogólnie to Rover jest niczego sobie ale jednak wymaga i zasobnego portfela i troskliwej opieki. Z drugiej jednak strony pokochałem go jak żaden inny samochód i daje mi ogromną frajdę z jego 'ulepszania'.

[ Dodano: Czw Sty 28, 2016 19:04 ]
W całej tej pracy i zdobywaniu nowego doświadczenia w temacie R pomogli mi użytkownicy forum, wspaniała rodzina + dziewczyna i Wam wszystkim chcę serdecznie podziękować, a w szczególności:
-spidi23
-rafalmis1
-adam_26

scareface - Sob Sty 30, 2016 01:36

Siema, ciekawy projekt się zapowiada :) Musisz jednak zrobić coś ze zdjęciami bo połowa wymarła :/ Jeżeli chodzi o felunek to zacny tylko ciekawy jestem co będzie jak go posadzisz, ja u siebie musiałem założyć 215/40/18 bo 225 była za szeroka i ocierała się o nadkola na dołkach. Powodzenia w modach
Markzo - Sob Sty 30, 2016 10:59

Doinwestowana fura :P a tył też w poliftowy zderzak uzbroisz?
aimp12 - Wto Lut 09, 2016 19:10

Prawie wszystko na swoim miejscu. Dokładka ozdobna na wydech i plastik "ZT" na klapie w trakcie malowania :)
Mnie się podoba ! :D

rafalmis1 - Wto Lut 09, 2016 19:37

Jest tak śliczne, że chyba będę intensywnie myślał nat taką konfiguracją

[ Dodano: Wto Lut 09, 2016 19:37 ]
Zrób zdjęcia za dnia, w dobrym świetle

aimp12 - Wto Lut 09, 2016 20:09

Dziękuję za ciepłe słowa. Zmiana wyszła na dobre :P
adam_26 - Wto Lut 09, 2016 21:23

rafalmis1 napisał/a:

[ Dodano: Wto Lut 09, 2016 19:37 ]
Zrób zdjęcia za dnia, w dobrym świetle

Dokładnie o tym samym pomyślałem :P bo tu są nienaturalne kolory
Swoją drogą to chyba zrobiłeś najlepszy deal tania zamiana z R na MG :P od razu się rzuca w oczy MG :lol:

Markzo - Wto Lut 09, 2016 21:50

Jest kozak :D trzeba obczaić na żywo :P
sknerko - Wto Lut 09, 2016 22:22

Ale jak pisałeś "szybka zmiana na rovera" raczej szybka nie będzie bo blado widzę przywracanie chromu.
toksyn - Wto Lut 09, 2016 22:30

Teraz jeszcze środek i nakładki na rurki bym dał jakieś ładne z tyłu ;)

petarda ;)

aimp12 - Wto Lut 09, 2016 23:11

sknero o tym też pomyślałem :)
Mam drugi zestaw listw bocznych + listwy szyb(wszystko w chromie) + zapas spinek do mocowania. Jedyny problem może być z klapą :x

toksyn dzięki :D
A odnośnie środka to cały czas poluję na jakieś fajne kubły. I końcówka z biegiem czasu pewnie też wpadnie :P

AdaskoC - Wto Lut 09, 2016 23:29

Mega, super ten kolor do ZT pasuje :) Felunek też ładny ;)
aimp12 - Pią Lut 12, 2016 14:19

Zdjęcia w nieco lepszym świetle:
https://goo.gl/photos/EFDHPDiiGeM3k8Ye7

Zderzak jeszcze do podregulowania. Będzie zrzucany kilka razy jeszcze to na koniec się zrobi :)

Dominoz - Pią Lut 12, 2016 14:23

Bardzo pięknie się prezentuje :)
longer86 - Pią Lut 12, 2016 14:26

Bandzior... Czerwone wnętrze i elegancko hihi
aimp12 - Pią Lut 12, 2016 14:32

Dzięki :)
Mnie też się mega podoba. Zauważyłem że ludzie też inaczej reagują na ulicy na niego niż na Rovera. Każdemu polecam taką zmianę :P
Cudo ! :D

longer86 czerwień jest dla mnie zbyt odważna, beż i czerń też powinny być ok

Bez waszej pomocy nic by nie wyszło. A szczególnie AdaskoC i chłopakom z podkarpacia. To dzięki nim zaraziłem się tą marką :)

rafalmis1 - Pią Lut 12, 2016 16:20

Brak mi słów aby opisać jak mi się twoja zmiana podoba :!: Piszę się na taką zmianę jak wrócę
AdaskoC - Pią Lut 12, 2016 16:27

Nie no mega wygląda w dzień, odmłodniał o wiele :-)
wkornas - Sob Lut 13, 2016 18:48

Tył kozak i chyba sam będę cos kombinował, na 100% chce zrobić takie okucie wokół wydechu ale przód moim zdaniem "stary" duuużo lepszy ;)
dawidd - Wto Lut 16, 2016 22:21

ładnie, ładnie, a jaki koszt przeróbki?
aimp12 - Wto Lut 16, 2016 22:33

dawidd napisał/a:
ładnie, ładnie, a jaki koszt przeróbki?


Dzięki :)

Rozumiem że masz na myśli zmianę z Rovera na MG?

Wizualnie zewnątrz to:
-zestaw list bocznych ozdobnych chromowanych + listw wokół szyb chromowanych (około 120)
-zestaw xenon (700)
-zderzak tył + zderzak przód + klapa tylna z lotką (udało mi się kupić w fajnej cenie - 550)
-spryskiwacze (60)
-lakiernik (malowanie: 2x zderzak + klapa + listwy wokół szyb + listwy nadwozia + 3x zaprawki + polerowanie reflektorów - 1200)

Suma: 2630

Nie liczę pierdółek typu poduszka kierowcy MG, lusterka chromowane(na zdjęciach nie ma jeszcze), listwy bez napisu Rover na progach, logo MG, wymianę światła przeciwmgielnego w zderzaku, lekkiego pospawania zderzaku

MD - Czw Lut 18, 2016 11:45

aimp12, gdzie tak tanio ustrzeliłeś xenon? Mnie się widzą przeliftowe lampy. Choć zastanawiam się, czy nie kupić na maksa zjechanych i nie oddać do regeneracji - dzięki temu zyskam nówki lampy + można by poprosić o bi-xenon. Podpiąć go we wnętrzu lampy do drogowych tak, by na zewnątrz wyglądały fabrycznie i cieszyć się podwójną światłością na długich. ;)
longer86 - Czw Lut 18, 2016 13:22

Md... Xenon w polifcie łatwo zrobic, bo kazda lampa ma soczewke i dolicz do tego hid, chyba ze jest ori przełożony
AdaskoC - Czw Lut 18, 2016 13:23

MD napisał/a:
aimp12, gdzie tak tanio ustrzeliłeś xenon?


:roll: :cool:

longer86 napisał/a:
Md... Xenon w polifcie łatwo zrobic, bo kazda lampa ma soczewke i dolicz do tego hid, chyba ze jest ori przełożony


Oryginalny xenon.

MD - Czw Lut 18, 2016 14:54

AdaskoC, jak przybędzie piniążków po sprawie silnika to się odezwę w sprawie przedliftów. :D

longer86, HIDy to tam wiesz... wolałbym oryginalny xenon albo przeróbka soczewki pod bi-xenon. Choć gdzieś na You Tube widziałem quad bi-xenon w samochodzie, gdzie w sumie były cztery soczewki w aucie i ściana światła przed nim. :D A nie będzie to u mnie problemem, bo spryskiwacze i tak i tak chcę dołożyć - od kiedy na S8 w nocy przez sól na drodze prawie straciłem światła, a nie było gdzie się zatrzymać i ich wytrzeć. :P

j0zek - Czw Lut 18, 2016 15:57

MD, HIDy jak się przepalą o ile jeśli się przepalą podczas eksploatacji auta, to kupujesz sobie same żarniki nowe za 40-60 zł komplet i świecą, a ksenon z biegiem lat traci jakość świecenia i wtedy raczej regeneracja.
sknerko - Czw Lut 18, 2016 16:00

j0zek nie.... ksenon zużywa sie tak jak hid i też kupujesz sobie palnik za 60--300pln i wymieniasz
prebenny - Czw Lut 18, 2016 17:12

Zacznijmy od tego, że HID to xenon :) High Intensity Discharge, czyli wysokoprężne lampy wyładowcze.
longer86 - Czw Lut 18, 2016 17:49

No dokladnie tak hid to xenon tylko często z innym cokolem od żarówki...
sknerko - Czw Lut 18, 2016 19:25

prebenny napisał/a:
Zacznijmy od tego, że HID to xenon
No to jest jasne ale potocznie HID to palnik w oprawce standardowej żarówki i z starterem i przetwornica na kablach a xenon to palnik w oprawie d1s/d2s itp z zintegrowana z lampą przetwornicą i starterem wewnątrz lampy
aimp12 - Sob Lut 20, 2016 15:22

MD xenon pochodzi od AdaskoC, zresztą jak wspomniał. Warto być z nim w kontakcie :D
AdaskoC - Sob Lut 20, 2016 15:32

aimp12 :ok:
aimp12 - Sro Lut 24, 2016 17:58

Kierownica obszyta czarną, perforowaną skórą.Myślałem na piankę pod skórą, aby w dotyku to było milutkie, ale zrezygnowałem, bo efekt nie byłby najciekawszy. Byłoby coś w rodzaju uskoku na linii skóra - drewno. Koszt obszycia 170zł. Kolor niemal identyczny jak poduszka.
Efekt - dla mnie mega :D

[ Dodano: Sro Lut 24, 2016 17:58 ]
Wybaczcie za jakość, telefonem na szybko zrobiłem fotki

Markzo - Sro Lut 24, 2016 18:02

Teraz zmieniaj wszystkie plastiki na czarne ;) dla mnie fajny efekt, choć wolałbym to poliftowe zielone drewno ;)
aimp12 - Sro Lut 24, 2016 18:09

Najpierw chce kubełki włożyć. Zobaczę jak się będzie komponować z beżowym tunelem. Potem ewentualnie boczki, ale przy plastikach beżowych chcę zostać :P
j0zek - Sro Lut 24, 2016 19:36

aimp12 jutro zrobię fotę u siebie to zobaczysz jak z ciemnym wygląda, bo mam tak samo jak Ty.

Wrzucam fotę jak to wygląda u mnie z ciemnym kolorem. (Fotele niestety w kratkę, nie mogę dostać ciemnych, aby wszystko ze sobą pasowało).

aimp12 - Wto Mar 08, 2016 16:44

Samochodzik w ostatnim czasie dostał tuleje wahacza z poliuretanu z Oluksza + ośemka z poliuretanu. W weekend wpadną drążki kierownicze(Delphi), końcówki drążków(delphi) oraz 6x tuleje wahaczy tylnych(z gumy, w metalowej obwódce), oczywiście na obie strony :P
tuleje poli: 75/sztuka (150)
ósemka: 120
drążki: 138
końcówki drążków: 136
tuleje na tył: 150



Przy okazji pochwalę się torcikiem na urodziny. Trafiony :D

Markzo - Wto Mar 08, 2016 17:33

Zadymisty tort :D
dawidd - Wto Mar 08, 2016 18:47

napisz coś o wrażeniach po montażu "8"
aimp12 - Wto Mar 08, 2016 19:07

Miałem wibracje przed wymianą ósemki. Popatrzyłem od spodu i ta mała tuleja na ósemce była częściowo urwana, odszczypana. Myślałem, że po wymianie będzie znaczący spadek komfortu, wierzcie mi albo nie, ale nie odczuwam różnicy w tłumieniu drgań podczas jazdy. Może to dlatego, że i tak na 18 calowych felgach komfort jest jaki jest :p .

dawidd, odnośnie ósemki to drgania silnika, są nadal, jednak mniej odczuwalne, nieco ustały. Na pewno poliuretan wytrzyma znacznie dłużej niż zwykła guma. Co do drgań to myślę, że winna jest łapa silnika, ta obok alternatora, bo gołym okiem widać po niej zużycie.

Wymiana jak najbardziej na +

dawidd - Sro Mar 09, 2016 07:20

a twardość jakąś wybierałeś tej 8 ?
aimp12 - Sro Mar 09, 2016 15:40

Wszystko 75 Sha
dawidd - Sro Mar 09, 2016 19:36

ja zamowilem 65, ciekaw jestem efektu
Harry - Czw Mar 10, 2016 21:59

a tyłu nie ma poliuretan ?
longer86 - Czw Mar 10, 2016 22:00

Na tył można zamówić, ale trzeba z BMW bracia, do rovera nie oferują
aimp12 - Czw Mar 10, 2016 22:14

Ja wolę zwykłe tuleje na tył. Nie wymienia się tak często, a obawiam się że byłoby już nieco "czuć" ten poliuretan.

Przy okazji włożyłem fotele angliki. Mimo wszystko szukam innych egzemplarzy, te były w dobrej cenie to chciałem wypróbować, są nieco podniszczone chociaż i takzgoliłem zmechaconą alcantarę i jest o niebo lepiej niż na początku. W razie czego znajdą się w "garażu marzeń" :D
Wynik definitywny. Tylko kubełkowe :D

Markzo - Czw Mar 10, 2016 22:26

zmieniaj boczki, tunel i wykladziny na czarne ;) teraz nic do siebie nie pasuje :P
adam_26 - Pią Mar 11, 2016 21:41

może przymierzę je do swojego jak by miały się marnować :lol:
aimp12 - Pon Maj 02, 2016 17:42

Mam ochotę upolować Europę i przełożyć stelaż obecnego pasażera :D
Wziąłbyś bez sterowania wysokością ? :P

[ Dodano: Pon Mar 14, 2016 17:36 ]
W najbliższym czasie wybieram się na hamownie i dostałem informację że muszę zważyć samochód. Ku mojemu zdziwieniu na felgach 18 i z zapasem różnych pierdółek (około 20kg) wyszło aż 1590 :O, oczywiście bez kierowcy. Myślałem, że pokaże co najmniej 100kg mniej

[ Dodano: Pon Maj 02, 2016 18:42 ]
W ostatnim czasie wpadła tylna kanapa z MG, dojdą czarne plastiki, boczki czarne też już zamontowane. Wspólnie z rafalmis założyliśmy hamulce z ZT, spręzyny obniżające, nowe drążki kierownicze i końcówka wydechu od 190
W załączniku porównanie wysokości przed i po z rafalmis

Remigiusz - Pon Maj 02, 2016 18:26

aimp12, Dokąd jedziesz na hamownie :D
aimp12 - Pon Maj 02, 2016 18:46

Już byłem, w Rzeszowie, w HP Performance, marrkzo mi ich polecił. Wyszło 165 koni z padniętym VIS Power. Zrobię VIS-a, i powtórzę pomiar. Potem mam ochotę na ostre wałki + kolektory wydechowe zmodyfikowane :D
dawidd - Pon Maj 02, 2016 18:50

a ile w Rzeszowie taki pomiar ?
aimp12 - Pon Maj 02, 2016 19:15

150zł, miałem dwa pomiary hamownią drogową + diagnostyka + porady co dalej i jak zrobić
Remigiusz - Pon Maj 02, 2016 20:52

Ja się dalej za mapy nie zabrałem :neutral: Koszt nawet ok w sumie ;) No tak jeden Vis motor u ciebie nie działał przecież :/
pietjak - Pon Maj 02, 2016 21:40

OT: Stary, jak ty jeździsz, że ci AMOR wypadł?
Markzo - Pon Maj 02, 2016 23:01

aimp12 napisał/a:
Potem mam ochotę na ostre wałki + kolektory wydechowe zmodyfikowane

jak Miś mówi, że ogarnie ten Twoj sterownik, to powinny fajne kreski wyjść, baze masz nie najgorszą jesli chodzi o moc, niuta sporawo brakuje niestety, ale te motóry tak mają :(

aimp12 - Wto Maj 03, 2016 06:22

Sprawdzaliśmy ciśnienie na cylindrach przy wymianie świec i wyszło na każdym 14. Na dwóch 13.9 czy 13.8. Silnik wygląda na zdrowy, ciekaw jestem jak sprawa będzie wyglądać na sprawnym VIS-ie.
Z tego co Remigiusz mówił mam słaby dół. Zresztą na hamowni tez mówili że od dołu powinien iść, u mnie niestety dołu nie ma :(

pietjak,a odnośnie amoru to wypadał mi z dolnego mocowania, taka tuleja tam była. Niestety tak jeździłem kilka dni i niestety to się zemściło. Po wypadku w ogóle nie było amortyzatora w aucie, a sam moment uślizgu wyglądał właśnie na wypadnięty amortyzator. Pociągnęło mi jedną stronę auta nagle tył na lewo. Tak jakbym zaciągnął ręczny podczas jazdy.

Markzo - Wto Maj 03, 2016 08:49

aimp12 napisał/a:
Z tego co Remigiusz mówił mam słaby dół. Zresztą na hamowni tez mówili że od dołu powinien iść, u mnie niestety dołu nie ma

bez przesady, to nie diesel ze bedziesz mial 300Nm przy 2000obr/min ;) przebieg niuta jest ladny, mocy tez, poprawic visa, wałki i wystroić i bedzie lepiej :) ciezko jest zblizyc się do 100Nm z litra pojemności po prostu.

tu masz mój wykres,udało mi się prawie wrócić do serii ;)

rafalmis1 - Wto Maj 03, 2016 09:57

tył siedzi cudnie, nie zaliczyłeś jeszcze obcierki :?: :P
co do wykresu, to ja też che ale tu pytanie do Marka, Misiek hamuje automaty :?:

Markzo - Wto Maj 03, 2016 10:11

rafalmis1 napisał/a:
co do wykresu, to ja też che ale tu pytanie do Marka, Misiek hamuje automaty

Rafał dzwoń do Michała, on jest też magik od beemek, może jakoś zablokuje sterownik skrzyni na jakimś biegu? Nie mam pojęcia, pytajcie ;)

Remigiusz - Wto Maj 03, 2016 10:57

Ja nigdy nie mówiłem zena to jechać jak diesel niestety w porównaniu do innych kv6 słaby od dołu jest. Po zmianę mapy się to poprawiło trochę ale za to była odcinka wcześniej.

Mnie dziwi tez to opóźnienie pedału gazu.

aimp12 - Wto Maj 03, 2016 11:29

U adam_26 i rafalmis też jest opóźnienie. Specjalnie patrzyłem. A co do obcierki to jeszcze ani razu. Jest sztywnej, nie ugina go tak na drodze, ale ładnie wybiera nierówności.
Markzo - Wto Maj 03, 2016 11:46

aimp12 napisał/a:
U adam_26 i rafalmis też jest opóźnienie. Specjalnie patrzyłem. A co do obcierki to jeszcze ani razu. Jest sztywnej, nie ugina go tak na drodze, ale ładnie wybiera nierówności.

w kazdym 75/zt tak jest ;) nic dziwnego akurat ;) w ZS180 już kręci się normalnie ;)

AdaskoC - Wto Maj 03, 2016 21:01

aimp12 napisał/a:
Sprawdzaliśmy ciśnienie na cylindrach przy wymianie świec i wyszło na każdym 14. Na dwóch 13.9 czy 13.8. Silnik wygląda na zdrowy


A nie mówiłem :twisted: z resztą, jaki on ma przebieg ;)

aimp12 - Czw Sie 04, 2016 16:17

Już dawno nic nie pisałem, ale postaram sobie przypomnieć co zrobiłem od ostatniego wpisu.
Więc wpadły:
1.Siedzenia z ZT, europa, grzane, elektryczne, z pamięcią (przy okazji mam na sprzedaż 2 komplety siedzeń do ZT, jeden alcantara sedan, drugi identyczny jak mam teraz kombi, oba angliki)
2.Czarne boczki, czarne słupki plastikowe, listwy
3.Ledowe oświetlenie bagażnika + update oświetlenia nóg
4.Przekaźnik do otwierania klapy bagażnika z pilota od scareface i sprężyny od spidi23
5.Mieszek zmiany biegów + obicie ręcznego z ZT

Ostatnio byłem u znajomego gazownika wymieniać reduktor i wracając od niego pedał sprzęgła wpadł mi w podłogę. Okazało się, że złączka między pompką a wysprzęglikiem się rozłączyła i cały płyn uleciał. Zaholowałem go na pobliski parking i na następny dzień sobie z nim poradziłem :D


Oświetlenie nóg i bagażnika (może nie wygląda mega profesjonalnie, ale najważniejsze, że działa bez zarzutu i w każdej chwili można wyciągnąć osłonę nóg)


Mając kilka wolnych chwil postanowiłem zrobić porządek z kablami pod fotelami(polutować wtyczki jak należy) i przy okazji wyczyścić brudne miejsca wykładziny podłogowej pod fotelami(kiedy aplikowałem płyn do sprzęgła troszkę mi się pobrudziła podłoga). Robiąc zakupy rzucił mi się w oczy, jakiś preparat do usuwania brudu, więc postanowiłem wypróbować. Niestety nie wystarczyło mi go na wszystkie miejsca, ale i tak jestem zadowolony z efektu :D
Spray:

Przed czyszczeniem:

Po:


Kilka zdjęć ze środka


Bagażnik:
https://goo.gl/photos/yn87MhUkgzMf688C9


Zastanawiam się jeszcze na schowkiem + osłona pod kierownicą w kolorze czarnym, jak myślicie?