|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - Zakup MG ZR 160
MefiX - Sro Mar 30, 2016 19:39 Temat postu: Zakup MG ZR 160 Witam wszystkich.
Planuję zakup MG ZR , z silnikiem 1.8 160 KM
Samochodem tym planowałbym pojeździć, trochę czasu, i nie prędko go zmienić, ciężko znaleźć coś odpowiedniego ...
Wiem iż pewnie spotkam się z komentarzami to już było poszukaj na forum, zdaję sobie z tego sprawę, ale niektóre tematu mają też kilka lat, a samochód ten 5 lat nie ma.
Spalanie mnie nie interesuje, wiem że ten samochód może spalić tyle ile się zatankuje.
Z zawodu jestem mechanikiem, mam dostęp do garażu więc z naprawami nie było by problemu.
Chciałbym poznać wasze zdanie na temat tego samochodu, ja się ten samochód sprawuje podczas jazdy ? Na co zwracać uwagę podczas zakupu, chodzi mi o to czy samochód ma jakieś szczególne mankamenty.
Jak wygląda sprawa z 4 cylindry na 4 zawory ? Bez problemowo wszystko ? Blacharka ?
Z góry dziękuję
Znalazłem coś takiego w okolicy
http://allegro.pl/mg-zr-1...44.html#thumb/5
Warto sobie tym zawracać głowę ?
NoPE - Sro Mar 30, 2016 22:38
MefiX napisał/a: | ciężko znaleźć coś odpowiedniego |
Za 5500 owszem. Nie licz na dobrego ZR'a za taką kwotę.
Na olx'ie jest szarak za 13,5k - nim warto się zainteresować.
http://olx.pl/oferta/mg-z...html#606fa9db94
marcinmarcin też chce sprzedać tyle, że polifta - również warty uwagi
http://otomoto.pl/oferta/...y-ID6yiwM7.html
Dominoz - Sro Mar 30, 2016 22:41
Moim zdaniem przedlift znacznie ładniejszy...
MefiX - Czw Mar 31, 2016 09:47
Polift nie ma tego czegos w sobie. A szczerze powiem 13 tys. to tez cena nie mala a stan techniczny tez nie jest na 100% znany.
A zywotnosc tych silnikow? 4 cylindry na 4 zawory?
zacekpl - Czw Mar 31, 2016 19:52
MefiX napisał/a: | 4 cylindry na 4 zawory? |