|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Nasze auta - MGF :)
Markzo - Pon Kwi 11, 2016 16:54 Temat postu: MGF :) Cześć!
Czas przedstawić kolejnego MG'ka
Rok produkcji: 2000,
silnik: 1,8 Turbo
przebieg: 124kkm
wyposażenie:
-klima,
-ABS,
-skórzana tapicerka,
-elektryczne szyby,
-elektryczne lusterka,
-centralny zamek,
-alarm,
-2 kluczki i piloty,
Auto kupione wczoraj, w Poznaniu stan wydaje się być całkiem całkiem Został pomalowany ponownie na kolor BRG - wygląda baardzo dobrze, jak na swój wiek. Środek poliftowy, jak w TF, z czarnymi skórami + na drzwiach szczotkowane aluminium (lub coś podobnego?). Wydaje się być mocno doinwestowany - wymienione wszystkie gruszki zawieszenia
Kwestia silnila i... Turbo po sprowadzeniu do Polski, pierwszy włascicel dołożył do niego Turbo. Wygląda to na sprężarkę z Audi - K24 z zewnętrznym wastegate'm. Dołożone są 2 dodatkowe wtryski w kolektor ssący i IC. IC ma orurowanie o długości około 6(!!!) metrów to nie ma prawa dobrze działać - i nie działa auto jest dość zamulone, co mnie specjalnie nie dziwi. Sam motor jest seryjny. Cały ten majdan raczej wyleci, bo poprawienie tego wiąże się z dość dużym nakładem kosztów, a nie bardzo jest czymkolwiek uzasadnione...
W tym miejscu chciałem podziękować chłopakom za pomoc w oględzinach i zakupie auta
Adrian, MaReK, Slax, Sknerko, Prebenny, Longer86 - wielkie podziękowanie z naszej strony, zaoszczędziliście nam ogrom czasu i pieniędzy na podróże po całej Polsce. Wielkie i serdeczne DZIĘKUJEMY!
W sumie oglądnięto dla nas chyba wszystkie sensowne MGF/Tf z PL a tak się prezentuje
slax - Pon Kwi 11, 2016 18:18
Fajnie ze udało się kupić fajnego MG, teraz tylko śmigać
Pokaż Marek jakieś fotki tego turbasa
adam_26 - Pon Kwi 11, 2016 19:39
Wygląda na niestyrany, jak nówka prawie jak z salonu
Dominoz - Pon Kwi 11, 2016 19:44
Widziałem go kilka razy w moich okolicach.
Bardzo ładnie się prezentuje. Oby służył!
prebenny - Pon Kwi 11, 2016 20:10
Szerokości
sknerko - Pon Kwi 11, 2016 21:08
też go widywałem, a poznaje po ramkach tablicy bo takie miałem na mojej R75
AndrewS - Pon Kwi 11, 2016 21:25
Ja pierdziele GRATULACJE, ale to już chyba pod dewiacje podchodzi, jak ty tym wszystkim na zlot przyjedziesz
sknerko - Pon Kwi 11, 2016 21:29
AndrewS, U mnie 4xR stoi plus LR freelander i jest plan tym wszystkim na zlot sie dotarabanić
Dominoz - Pon Kwi 11, 2016 21:31
sknerko, jakby co, ja jadę z dziewczyną która ma prawko, więc jednego może zabrać
sknerko - Pon Kwi 11, 2016 21:37
U mnie kierowców jak psów, damy radę a jeszcze może Mazda 6 pojedzie hehe
Markzo - Wto Kwi 12, 2016 04:55
Dzieki, za dobre słowa
AndrewS napisał/a: | Ja pierdziele GRATULACJE, ale to już chyba pod dewiacje podchodzi, jak ty tym wszystkim na zlot przyjedziesz |
oj tam, jest 4 kierowców w domu, jakoś damy rade
Z nowości to znalazłem świnkę w komorze silnika zamontowany jest ECUMASTER DET 2 z zewnętrznym mapsensorem. Zaczyna się to układać w logiczną całość
toksyn - Wto Kwi 12, 2016 05:06
haha gratulacje zakupu oby służył szerokości!
Vigoslaw - Wto Kwi 12, 2016 06:40
Markzo,
No ładnie Roverkofilu
Dbaj, dłub, tylko nie wywal głowicy w powietrze
Gratuluje!
Pozdrawiam,
Vig
maniu48 - Wto Kwi 12, 2016 09:00
Yuuupiiiiii, gratki Mareczku. Mam nadzieje, że auto zacznie jechać na tym co jest zamontowane w aucie
I widzę to tak https://youtu.be/uPY7ECup5DA?t=1m21s
Markzo - Wto Kwi 12, 2016 21:01
nie no Maniu bez przesady, ładny waryjat
Skontaktowałem się z 1wszym właścicielem tego auta w PL. Pan go sprowadził z Niemiec dla swojego syna, minimalnie uszkodzony lewy przedni błotnik i zderzak, poza tym auto nie miało żadnej przygody co do turbo-burbo założyli to sami, auto zostało wystrojone i miało moc ponad 150KM i bardzo fajny moment obrotowy. W chwili sprzedaży do Poznania było w pełni sprawne i bardzo szybkie. IC od początku był z przodu i mimo długiego orurowania działał bdb. Także musze pozaglądać, czy przy regeneracji turbo wszystko zostało poprawnie złożone
Ciufa - Sro Kwi 13, 2016 15:59
up
Markzo - Sro Kwi 13, 2016 16:01
Tato zadecydował - turbo robi wypad jeśli ktoś jest chętny na jakieś części (DET2, turbo, wtryski, kolektor wydechowy, blow off, zewnętrzny wastegate itp) niedługo wszystko będzie wyjęte z auta
prebenny - Sro Kwi 13, 2016 16:02
adam_26 - Sro Kwi 13, 2016 17:12
Markzo napisał/a: | niedługo wszystko będzie wyjęte z auta | Nie ma co pewnie będzie swap na 2.0 t-serie
Vigoslaw - Czw Kwi 14, 2016 06:48
Markzo,
Znając Ciebie, to szkoda go na serie...
Myśl intensywnie, bo szkoda gratów
Pozdrawiam,
Vig
Markzo - Czw Kwi 14, 2016 08:57
Hehe Panowie jest prosta sprawa to nie jest tylko moja zabawka z MGFa mają korzystać wszyscy domownicy - Ela, mama i tato jesli zrobie z niego kolejego dzikusa, jak ZS, to znowu będą sie nim bać jeździć... bo sapie, syczy, bo za mocny itp dlatego bez sensu zostawiać to turbo, bo już fabryczne 1.8 daje troche frajdy z jazdy tutaj mody będą raczej kosmetyczne: lampy przód, felgi 16tki, moze jakieś końcówki wydechu itp
Sandman - Czw Kwi 14, 2016 11:04
Pięknie wygląda! zazdroszczę
Oby wszystko ładnie służyło.
robsonw - Czw Kwi 14, 2016 13:22
Szerokości i wiatru we włosach
Markzo - Sob Kwi 30, 2016 07:53
Dzięki za miłe słowa Przystępujemy od wywalenia turbo
hehe ale bajer
coś już widać...
hm.. czemu ktoś tu nasrał czerwonym silikonem?
wspaniały kolektor wydechowy
wężyk do blow off'a:
jakieś 3m długości
tajemny korek mocy
Generalnie na tym na razie się zatrzymałem, bo nie idzie odkręcić śrub kolektora wydechowego są nie dokręcone, to ułatwia sprawę ale nie ma do nich dojścia pozatym wszystkie opaski luźne, masa nieszczelności i drut patentów (odmy zatkane śrubkami na silikonie itp).
CDN...
maniu48 - Sob Kwi 30, 2016 22:11
Upek
Markzo - Sob Kwi 30, 2016 22:26
Dzięki Maniu
Wspólnymi siłami z Tatą pchnęliśmy robotę do przodu... sajgon po prostu. Kolektor wydechowy z turbo cięliśmy na 3 części, żeby go wyjąć, DP też na 3 garść fotek:
Orurowanie:
jak widać, maestro-hydraulik je tworzył
Żeby odkręcić kolektor wydechowy musiałem wyjąć altek, oczywiście ktoś tak dowalił śruby do niego, że płaskimi kluczami ani rusz na szczęście ktoś kto projektował MGF miał łeb na karku:
Po kilku godzinach cięcia, gięcia, młotkowania i darcia łomem udało się!
Ori 4-2-1 pasuje!
Nie wiem kto montował to turbo, ani jaki miał zamysł ale... dał ciała po całości Kolektor był w 4 miejscach popękany, miał 2 dziurki. Jak widać, 4 rury schodziły się przed turbo a jedna omijała turbinę i szła PROSTO do DP czyli spaliny cały czas omijały turbo Sama sprężarka ma jednak wbudowany WG, nie wiem jak to ustrojstwo w tym przypadku działa. Generalnie taki bypass + kiloomeeetrooooweee dziurawe orurowanie od IC = totalny brak sensu tej instalacji. To nie mogło działać
Został mi wyjąć podstawę filtra oleju, bo musze zaślepić zasilanie oleju do turbo. Zatkać powrót do bloku i można zakładać resztę gratów
adam_26 - Nie Maj 01, 2016 07:45
Można by rzec typowa sytuacja po zakupie R czy MG, zamiast myśleć o jakiś dodatkach czy ulepszeniach trzeba w pierwszej kolejności doprowadzić auto do serii, po takich Januszowych rzeźbach. Ludzie chyba patrzą na auta po to żeby im tylko dupę woziły a, niektórzy nie maja pojęcia co robią. W tym przypadku jak na Ciebie przystało level ekstremalny. Fantazja kogoś bardzo mocno poniosła
Jak zwykle brawa dla Ciebie za mrówczą prace
Już nie długo pewnie będzie seria
Markzo - Pon Wrz 05, 2016 06:40
adam_26 napisał/a: | Można by rzec typowa sytuacja po zakupie R czy MG, zamiast myśleć o jakiś dodatkach czy ulepszeniach trzeba w pierwszej kolejności doprowadzić auto do serii, po takich Januszowych rzeźbach. Ludzie chyba patrzą na auta po to żeby im tylko dupę woziły a, niektórzy nie maja pojęcia co robią. W tym przypadku jak na Ciebie przystało level ekstremalny. Fantazja kogoś bardzo mocno poniosła
Jak zwykle brawa dla Ciebie za mrówczą prace
Już nie długo pewnie będzie seria |
taki już mój los...
MGF już jeździ
zaślepione zasilanie turbo w olej w podstawie filtra:
stare banjo;
wydech siedzi
prujemy deta:
zmotany dolot:
taka wielka krowa chowała się pod zderzakiem!
Auto wrociło prawie w 100% do serii, został tylko kolektor ssący do podmianki, ale to przy okazji jeździ dużo lepiej niz z turbo, jest całkiem żwawe także operacja zakończona sukcesem
EDIT!
Cabrio pełniło w miniony weekend bardzo ważna funkcję zawiozło nas do ślubu tak się prezentowało
bociannielot - Pon Wrz 05, 2016 08:47
No to gratki ślubu i przywrócenia MG do oryginału;-) niech wam się wiedzie
Brt - Pon Wrz 05, 2016 10:07
Gratulowałem na innym medium ... gratuluję też tutaj sto lat i takiej radości do wspólnej później starosci
adam_26 - Pon Wrz 05, 2016 15:05
Sto lat, sto lat, sto lat niech żyją nam,
Jeszcze raz i jeszcze raz niech żyją nam... Gratulacje
flapjck1 - Pon Wrz 05, 2016 21:36
Juz wiem co temu emgiefu! Trzeba mu zrobic lampy przod a'la mgf trophy
Markzo - Wto Lip 04, 2017 15:44
Witojcie
Co tu dużo pisać... MGF został dziś sprzedany Troche mi smutno, bo bardzo lubiłem tego wariata ale jednak tato ma inny plan od dziś MG będzie śmigał na Helu
adam_26 - Wto Lip 04, 2017 18:40
dobrze że wczoraj jeszcze go ostatni raz widziałem
arleta90 - Sro Sie 09, 2017 12:43
Taki kiedyś stanie w moim garażu jako drugi samochód Gratuluję zakupu
[ Dodano: Sro Sie 09, 2017 13:43 ]
Czekaj, nie doczytałam Jak to SPRZEDANY?! I dlaczego nie stoi u mnie pod domem
longer86 - Sro Sie 09, 2017 22:02
arleta90 napisał/a: | Jak to SPRZEDANY?! I dlaczego nie stoi u mnie pod domem |
bo nie jest czerwony
arleta90 - Czw Sie 10, 2017 07:23
longer86, a dlaczego uważasz, że chciałabym czerwony?
Markzo - Czw Sie 10, 2017 07:27
Pewnie chodzi o Twoj post z czerwonymi zaciskami a wracajac do naszego ex MGFa kiedys jescze mam nadzieje kupic takiego wariata i wlozyc inny motor moze v6
arleta90 - Czw Sie 10, 2017 07:33
Macieju, grabisz sobie
I ja może w przyszłym roku zacznę się za takim rozglądać
longer86 - Czw Sie 10, 2017 09:51
arleta90 napisał/a: | Macieju, grabisz sobie |
Nic złego nie mam na myśli, gdyby mi pasowały zaciski czerwone to bym zrobił, ale do 75 nie wypada
Markzo napisał/a: | a wracajac do naszego ex MGFa kiedys jescze mam nadzieje kupic takiego wariata i wlozyc inny motor moze v6 |
nie bedzie zbyt ciężko za plecami? chyba że nadsterowność Twoim celem
bociannielot - Czw Sie 10, 2017 11:16
Markzo napisał/a: | Pewnie chodzi o Twoj post z czerwonymi zaciskami a wracajac do naszego ex MGFa kiedys jescze mam nadzieje kupic takiego wariata i wlozyc inny motor moze v6 | doważyć tył żeby był nie możliwy w prowadzeniu, ciekawie będzie wypadał z toru na zlocie, lubię to
|
|