Zobacz temat - [Rover 620ti] - problem z przekaźnikiem TRW
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [Rover 620ti] - problem z przekaźnikiem TRW

dexdry - Sro Paź 19, 2016 09:39
Temat postu: [Rover 620ti] - problem z przekaźnikiem TRW
Witam,

Mam mały problem z Roverem 620 ti z 1997 roku. Przekaźnik ,który znajduje się pod nogami pasażera o oznaczeniu TRW YWB 100920 w trakcie jazdy zaczyna cykać przez co wariują obroty i autkiem szarpie.

Dodam ,że nie dzieje się tak "zawsze" a jedynie od czasu do czasu. Bywają dni, tygodnie ,że nie dzieje się nic ,po czym potrafi zacząć cykać w tak krótkich okresach ,że nie da się jechać.

Moje pytanie brzmi czy można go zastąpić innym przekaźnikiem, bo po poszukiwaniach nie udało mi się znaleźć na internecie produktu o tym oznaczeniu. A może przyczyny takiego obrotu rzeczy mam szukać gdzieś indziej?

Z góry dziękuję wam za pomoc i odpowiedź.

Byłbym wdzięczny też za informację gdzie w aucie znajduje się czujnik położenia wałka rozrządu.

AndrewS - Sro Paź 19, 2016 16:08

A spróbuj go najpierw rozebrać i polutować wszystkie styki, ja tak naprawiłem przekaźnik od kierunkowskazów, tylko w nim było też trochę elektroniki.
dexdry - Sro Paź 19, 2016 16:47

Wszystko juz polutowane i nadal to samo. Teraz doszlo jeszcze do tego skokowe przyspieszanie od 4000 obrotow. Tak jakby na sekunde odcinal zaplon po czym ciagnie dalej tylko tak skokowo a. Nowe swiece, kable, kopulka. :(
slax - Sro Paź 19, 2016 17:13

miałem tak samo u siebie, to nie wina przekaźnika. U mnie problem powodował uszkodzony czujnik położenia wałka ssącego. Natomiast ja miałem auto z 95 roku na kopułce, ty masz pewnie na module zapłonowym? Tak czy siak problem jest w elektryce, sprawdź wiązki gdzieś jest chochlik. troche sie nad tym tematem nameczyłem

[ Dodano: Sro Paź 19, 2016 18:13 ]
aaa, piszesz ze wymieniłeś kopułkę, wiec masz cujnik na wałku ssącym, odłącz go i zobacz czy sie poprawi

dexdry - Sro Paź 19, 2016 18:51

Czujnik na walku ssacym jak dobrze ogarniam (taki zielony) es110-1 to jest to o czym mowisz? Juz wymieniony i nadal to samo
slax - Czw Paź 20, 2016 13:19

Nie nie ten zielony, jest zamontowany na końcu wałka, tak jak kopułka na wydechowym tak czujnik na ssącym, wychodzą z niego 3 10cm przewody i wtedy dopiero kostka. Jest przykręcony na 1 albo 2 śrubki. To jakby taka metalowa zaślepka przykręcona na końcu walka do głowicy