|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [620SDI] Zerwany pasek rozrządu!
DeDe20 - Pon Kwi 03, 2017 08:39 Temat postu: [620SDI] Zerwany pasek rozrządu! Cześć wszystkim. Wczoraj miałem niemiła sytuacje w swoim roverku. Zerwał się pasek rozrządu. Czy ktoś wie czy te silniki są bez kolizyjne? Stałem na jałowym biegu i w pewnym momemnie mi zgasł. Zdjąłem osłonę od rozrządu i okazało sie że pasek jest zerwany.
Proszę o pomoc
bociannielot - Pon Kwi 03, 2017 10:12
Raczej wymiana/remont silnika, w sumie w idt/sdi są dwa i jeśli Ci się ten od pompy wtryskowej zerwał to nie powinno się nic złego stać, ale jeśli ten po stronie pasażera to jak wyżej.
DeDe20 - Pon Kwi 03, 2017 13:49
I obydwa są od strony pasażera
Remigiusz - Pon Kwi 03, 2017 15:04
Od strony kierowcy jest od pompy, od strony pasażera jest główny od rozrządu
Szukaj innego silnika będzie najtaniej w sumie. Koszt remontu silnika to około 1.500 jak się samemu to robi. Silnik kupisz za 400-600zl
Kam971 - Sro Kwi 05, 2017 07:25
Jak jest już temat rozrządu to wiecie może jak poluzować napinacz w 2.0 sdi, ten co jest na pasku przy pompie wtryskowej?
Remigiusz - Sro Kwi 05, 2017 09:08
Odkrec srube.
sail - Sro Kwi 05, 2017 12:17
Witam
Najlepiej zrobić to giętą 15-nastką. Odkręcasz koło pasażera, stawiasz na kobyłce i już masz piękny dostęp, ewentualnie można jeszcze odkręcić śrubę trzymającą część plastikowego nadkola.... i delikatnie je odgiąć, ale nie jest to konieczne. Teraz jedna osoba luzuje, a druga ściąga pasek samemu jest to trudne do zrobienia...
Kam971 - Sro Kwi 05, 2017 12:44
Nie idzie jej popuścić, może jest odwrotny gwint?
sail - Sro Kwi 05, 2017 13:28
Pytałeś aby poluzować napinacz i zdjąć pasek ?
Ty nie musisz odkręcać śruby, musisz założyć w/w klucz na śrubę nie mocującą napinacz do łapy tylko na śrubę na której jest rolka prowadząca która znajduje się na napinaczu. Napinacz jest kompensowany przez sprężynę, a klucz służy tylko do tego aby zrobić odpowiednie ramię... i go odgiąć... próbuj
Wszystkie gwinty są prawostronne
Remigiusz - Sro Kwi 05, 2017 13:30
Gwint jest normalny. 1m rure i krecisz w lewą stronę. Może ktoś dal klej do bardzo trudnego dokręcania, ten czerwony.
Opcja dwa użyj pneumata.
Kam971 - Sro Kwi 05, 2017 19:16
Dzięki panowie za pomoc, poradziłem już sobie
natsu9 - Nie Kwi 09, 2017 23:07
Cytat: | Ty nie musisz odkręcać śruby, musisz założyć w/w klucz na śrubę nie mocującą napinacz do łapy tylko na śrubę na której jest rolka prowadząca która znajduje się na napinaczu. Napinacz jest kompensowany przez sprężynę, a klucz służy tylko do tego aby zrobić odpowiednie ramię... i go odgiąć... próbuj |
Sail troszkę pokręciłeś bo kolega pytał o pasek co napędza pompę wtryskową
sail - Pon Kwi 10, 2017 10:02
Masz rację, opisałem procedurę luzowania napinacza paska prowadzącego....
a nie pompy jak było w pytaniu (nikt nie je neomylny - ostatnio jestem przemęczony....
Pozdrawiam
DeDe20 - Czw Kwi 27, 2017 15:32
Siema. Wracając do mojego tematu o zerwanym pasku Silnik nie dostał w dupę. Wystarczyło wymienić sam rozrząd po dwóch stronach i chodzi. Nie dźwięku jakby ktoś wrzucił garść śrubek
Do zobaczenia na zlocie
Remigiusz - Czw Kwi 27, 2017 15:36
DeDe20, No to miałeś farta Czasem tak jest
karol92ldz - Czw Kwi 27, 2017 15:46
No to może śmigniemy z Łodzi w 3 sześćsety
DeDe20 - Czw Kwi 27, 2017 17:38
Dokładnie karol92ldz, Do zobaczenia na zlotach
|
|