|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - MG ZS 180 - ocena podwozia
Dementator - Nie Gru 16, 2018 18:30 Temat postu: MG ZS 180 - ocena podwozia Cześć.
Zastanawiam się nad kupnem MG ZS 2,5 V6 i sprzedający podesłał mi zdjęcia podłogi, o które go prosiłem. Wiem, że to samochody stare i lubiące się z rudą, ale tu chyba jest dość słabo? Też jest rdza w miejscu koła zapasowego. Jest sens się pakować w coś takiego, jeżeli technicznie byłoby wszystko w porządku?
Link przykładowy, bo nie mogę utworzyć tematu bez niego.
https://www.olx.pl/oferta...D5-IDuvFCL.html
greg-si - Pon Gru 17, 2018 16:45
Odpuściłbym. Przód bardzo słabo wygląda za nadkolami.
Dementator - Pon Gru 17, 2018 17:58
To szukam dalej. Chyba właśnie największy problem będzie ze znalezieniem niepognitego egzemplarza. Ogólnie chyba nie ma większych różnic w kwestii rdzy pomiędzy ZR, ZS i ZT? Poliftowe auta są w jakiś sposób lepiej zabezpieczone przez korozją?
YOBACK - Pon Gru 17, 2018 19:15
Z tego co wiem, to w ZT nie ma zbytnio żadnych problemów z rdzą. W ZS widziałem spooro pognitych egzemplarzy, ale w ZT szukając po DE, to nawet baaaardzo zaniedbane samochody(zt) nie miały grama rdzy
Dementator - Pon Gru 17, 2018 20:35
To już jakaś wskazówka. Co prawda ZT jest droższy, większy, cięższy i wolniejszy, ale prezentuje się jeszcze lepiej (super jest to połączenie agresywnego frontu i dostojnego tyłu z lotką), wyposażenie jest dużo lepsze, wnętrze pewnie lepiej wykończone (ZS to w sumie Civic w środku) i powinno być ciszej.. Jeżdżę głównie sam lub we dwie osoby, więc to trochę przerost formy nad treścią, ale się zastanowię.
ZR to pewnie będzie ta sama sprawa co ZS w kwestii korozji?
Jeszcze sobie przypomniałem o MG TF - też się lubi z rudą?
Malignus - Pon Gru 17, 2018 20:48
Miałem MGF-a i delikatna korozja na przednich błotnikach była (Auto użytkowane i kupione w UK wiec ciagle w deszczu) Podwoziowo tez kilka ognisk było.Teraz mam TF-a,Wyprodukowany na Europe i nie ma grama rdzy.Ale i auto nie jest użytkowane zima.Z tego co wiem TF już miał podwojny ocynk.
iktorn73 - Sro Gru 19, 2018 11:37
Wydaje mi się że poliftowe ZS nie maja problemów z rdzą, mój w każdym razie nie ma
rooshyo - Pon Gru 24, 2018 14:42
Mój jest przedlift z 2002r, zero rdzy i na podwoziu, i na blachach. Fakt faktem, był garażowany i raczej nie jeździł zimą.
JuGuDu - Wto Sty 01, 2019 14:17
Poliftowe MG ZS 180 to chyba bardzo ciężko znaleźć. Ja jak szukałem to w ciągu ok. 6 miesięcy poszukiwań widziałem tylko jednego. Potem też co jakiś czas przeglądałem oferty i nie natrafiłem już na żadnego. Ostatecznie kupiłem ZS, który miał zdrowe podwozie i go nie zabezpieczyłem od razu po zakupie. Jedna zima i już pojawiły się rdzawe naloty, więc jak się ociepliło to wspólnie ze znajomym ogarnęliśmy spód auta, bo znalezienie kogoś, kto by to zrobił należycie graniczyło z cudem. Już sam fakt, że ktoś ma problem z tym, żeby klient mógł być obecny przy konserwacji albo nie może porobić zdjęć z poszczególnych etapów mówi sam za siebie. Poza podwoziem wylazła też rdza na klapie bagażnika i na dwóch drzwiach przy/pod uszczelką.
To było parę lat temu, więc teraz będzie jeszcze trudniej, bo czas leci nieubłaganie. Oglądałem też ZR 160 (większość przedliftowe egzemplarze) i moim zdaniem mają taką samą (czyt. niską) odporność na korozję.
iktorn73 - Pią Sty 04, 2019 11:07
Zgadza się,przedlifty rdzewieją,tak samo jak R400,ale polifty chyba nie,nie widziałem żadnego zardzewiałego polifta.
Dementator - Nie Sty 06, 2019 15:47
Akurat się pojawił poliftowy ZS, ale niestety diesel.
https://www.otomoto.pl/of...-ID6BCirS.html?
Deska rozdzielcza wygląda trochę nowocześniej, ale szkoda, że nie zmienili boczków drzwi i nadal jest problem z odłażeniem materiału.
W polifcie dodali kontrolę trakcji? Nie wydaje mi się, ale pewnie sprzedający sam nie wiem co pozaznaczał.
iktorn73 - Wto Sty 08, 2019 10:48
Nie ma kontroli trakcji. Ciężko znaleźć polifta w benzynie i to jeszcze sedana.
|
|