|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] problem ze szczelnością rurek nagrzewnicy
borsuk88 - Nie Lut 17, 2019 14:45 Temat postu: [R75] problem ze szczelnością rurek nagrzewnicy Siema właśnie wymieniłem nagrzewnice na uzykwe od adasko i wszystko poskladalem do kupy i cieknie mi na łączeniach aluminiowych rurek - tam gdzie są te opaski zaciskowe. Opaski równo zaciskają, a i tak cieknie. Potrzebuję wymiarów jakie tam oring powinien siedzieć, bo myślę że jak je wymienię to będzie ok. Dzieki
SeniorA - Nie Lut 17, 2019 19:10
16 x 2 , ale ze względu na opaski zaciskowe proponuję 16 x 1.8
borsuk88 - Nie Lut 17, 2019 19:42
ok dzięki jutro szukam mam nadzieje, że pomoże i nie będzie się lało .
AdaskoC - Wto Lut 19, 2019 08:26
Pamiętaj że musisz tam te rurki mega równo spasować względem siebie. Inaczej będziesz miał takie cyrki.
SeniorA - Wto Lut 19, 2019 11:03
AdaskoC napisał/a: | musisz tam te rurki mega równo spasować względem siebie | to jest b. ważne ,najczęściej nie spasowane rurki i opaski od strony nagrzewnicy ( niewidocznej ) powodują wycieki . Przy dobrym spasowaniu nawet stare oringi są szczelne . Potrzebne jest lusterko i dla ułatwienia dobrego montażu wymiana śrubek na nieco dłuższe by można było manewrować rurkami i opaskami przy skręcaniu.
AdaskoC - Sro Lut 20, 2019 12:55
SeniorA napisał/a: | AdaskoC napisał/a: | musisz tam te rurki mega równo spasować względem siebie | to jest b. ważne ,najczęściej nie spasowane rurki i opaski od strony nagrzewnicy ( niewidocznej ) powodują wycieki . Przy dobrym spasowaniu nawet stare oringi są szczelne . Potrzebne jest lusterko i dla ułatwienia dobrego montażu wymiana śrubek na nieco dłuższe by można było manewrować rurkami i opaskami przy skręcaniu. |
Otóż to. Podstawa to dobre spasowanie i dla ułatwienia dłuższe śruby.
borsuk88 - Sro Lut 20, 2019 19:11
dzięki , kiedyś to robiłem i za pierwszym razem bez problemu było, a teraz faktycznie cyrki . Jutro siadam do tego są nowe oringi będę się dłubał. Śruby faktycznie przydały by się nieco dłuższe będzie dużo łatwiej.
dawidd - Czw Lut 21, 2019 08:34
a tak zapytam, wymieniasz bo ciekła czy zakamieniona?
borsuk88 - Czw Lut 21, 2019 11:11
Zakamieniona była i to mocno, dostałem elegancka od kolegi Adasko i teraz tylko ja połączyć.
dawidd - Czw Lut 21, 2019 12:26
na wodzie jeździłeś?
borsuk88 - Czw Lut 21, 2019 13:06
No właśnie nie, od kiedy go mam cały czas zalany jest płyn, widocznie słaby płyn trzeba będzie zmienić na coś z wyższej półki.
SeniorA - Czw Lut 21, 2019 13:30
dawidd napisał/a: | na wodzie jeździłeś? |
borsuk88 napisał/a: | widocznie słaby płyn | rzecz w tym , że trzeba go zmieniać co 2 lub 5 lat w zależności od płynu.
AdaskoC - Czw Lut 21, 2019 13:48
SeniorA napisał/a: | dawidd napisał/a: | na wodzie jeździłeś? |
borsuk88 napisał/a: | widocznie słaby płyn | rzecz w tym , że trzeba go zmieniać co 2 lub 5 lat w zależności od płynu. |
Tu nie tylko o zmianę płynu się rozchodzi. Ważne też jest co lejemy. Z niektórych płynów zwłaszcza tych tanich powstaje taka dziwna zawiesina, a to później zatyka te drobniejsze kanaliki.
MaReK - Czw Lut 21, 2019 14:08
SeniorA napisał/a: | rzecz w tym , że trzeba go zmieniać co 2 lub 5 lat w zależności od płynu. |
Święte słowa Czasami sobie myślę, że SeniorA jest jak taki Jan Paweł II Roverkowy
borsuk88 - Czw Lut 21, 2019 18:53
No ja zmieniałem 2 lata temu więc stary nie jest, ale jest z tych tańszych. Udało się górna rurkę ładnie spasowac i jest szczelna, ale dolna wygrała jeszcze się poci, jutro walczę dalej ale chyba wszystko na dobrej drodze.
|
|