|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Uszczelniacz (oring) aparatu zapłonowego.
Liso - Pon Kwi 30, 2007 17:58 Temat postu: [R620] Uszczelniacz (oring) aparatu zapłonowego. Czy zna ktoś może wymiary takiego uszczelniacza (grubość, średnica). W Rave nie ma wymiarów a chciałbym kupić zanim rozbiorę bo nie bardzo mogę sobie pozwolić na przestój auta gdyby w sklepie nie było. Z góry dzięki za wszelkie informacje.
Brt - Pon Kwi 30, 2007 21:17
Poczekaj do środy na pitera34. Miał dokładnie taką samą usterkę i może będzie wiedział
ADAM1 - Sro Maj 02, 2007 17:40
Piter34 kupil inny uzywany aparat, o ile dobrze pamietam
Liso - Sro Maj 02, 2007 17:59
A nie wiecie czy to wogóle da się łatwo wymienić - bo może jest z tym problem?
piter34 - Czw Maj 03, 2007 12:07 Temat postu: Re: [R620Si '94] Uszczelniacz (oring) aparatu zapłonowego.
Liso napisał/a: | Czy zna ktoś może wymiary takiego uszczelniacza (grubość, średnica). W Rave nie ma wymiarów a chciałbym kupić zanim rozbiorę bo nie bardzo mogę sobie pozwolić na przestój auta gdyby w sklepie nie było. Z góry dzięki za wszelkie informacje. |
ZTCP to tam jest oring zewnętrzny i wewnętrzny. Napisz o który Ci chodzi.
Mój stary aparat leży w piwnicy. Mogę sprawdzić wymiary (o ile nie wywaliłem walającego się luzem oringu zewnętrznego...)
Liso - Czw Maj 03, 2007 20:37
Nawet nie wiedziałem, że są dwa - myslałem że na zdjęciach z Rave to jeden i ten sam oring. Jeśli możesz to przydałyby się wymiary obu oringów (nie wiem jak to się podaje, średnica wewnętrzna i grubość?).
piter34 - Pią Maj 04, 2007 13:49
Liso napisał/a: | Nawet nie wiedziałem, że są dwa - myslałem że na zdjęciach z Rave to jeden i ten sam oring. Jeśli możesz to przydałyby się wymiary obu oringów (nie wiem jak to się podaje, średnica wewnętrzna i grubość?). |
Wczoraj netu nie miałem w domu, a poza tym pamięć zawiodła. Dzisiaj zlezę do piwnicy i sprawdzę te oringi. Fotkę tego wewn. mam gdzies na dysku w domu.
Liso - Czw Maj 10, 2007 15:25
piter34 napisał/a: | Dzisiaj zlezę do piwnicy i sprawdzę te oringi. Fotkę tego wewn. mam gdzies na dysku w domu. |
Udało Ci się może sprawdzić te oringi?
piter34 - Czw Maj 10, 2007 15:29
Na śmierć zapomniałem.
Dzisiaj po pracy wytargam aparat zapłonowy z piwnicy
piter34 - Pią Maj 11, 2007 10:41
Uszczelniacz zewnętrzny:
- średnica wewn. ~27 mm
- średnica zewn. ~32 mm
- grubość orignu ~3 mm
Wewnętrzny muszę najpierw obfocić, bo on wygląda inaczej. Są w nim jakieś sprężynki, rowki, itp.
Wymiary są od linijki, bo suwmiarki nie mam.
Liso - Pią Maj 11, 2007 14:02
Dzięki serdeczne, odnośnie fotek jak sobie przypominam to obiecałem Ci fotkę tego co u mnie trzeszczało w dachu. Mam już znowu cyfrówkę to na weekendzie pstryknę.
piter34 - Pią Maj 11, 2007 21:53
Liso napisał/a: | Mam już znowu cyfrówkę to na weekendzie pstryknę. |
Bóg Ci to wynagrodzi.
Załączam fotkę oringu wewnętrznego.
sTERYD - Sob Maj 12, 2007 02:04
mi to wygląda na zwykły siemering
piter34 - Sob Maj 12, 2007 17:06
sTERYD napisał/a: | mi to wygląda na zwykły siemering |
Zgadza sie.
U mnie padła część metalowa i sobie olej wpadał do modułu zapłonowego, kopułki...
marcel_n - Nie Maj 13, 2007 10:50
Mój też poci się przy aparacie zapłonowym ale na razie nie ruszam
kali74 - Sro Wrz 19, 2007 10:22
Witam mam podobny problem pluje mi olejem z pod aparatu zapłonowego własnie wracam ze sklepu ale chca albo wymiary albo stary oring a tez nie mogę uziemić auta.Wymiary oringu widzę że są a czy ten siemering ma jakiś numer czy symbol po którym można go trafić?
piter34 - Sro Wrz 19, 2007 15:02
kali74, jeżeli chodzi o wewnętrzny to jest na nim napisane "NOK BH3888E 7 . 4"
Na zewnętrznym nic nie jest napisane. Średnica wewn. ok. 28 mm, zewnętrza ok. 32 mm.
Liso - Sro Wrz 19, 2007 15:15
kali74 napisał/a: | Witam mam podobny problem pluje mi olejem z pod aparatu zapłonowego własnie wracam ze sklepu ale chca albo wymiary albo stary oring a tez nie mogę uziemić auta.Wymiary oringu widzę że są a czy ten siemering ma jakiś numer czy symbol po którym można go trafić? |
Zostawiłem sobie ten uszczelniacz by zmierzyć i tak mierzyłem, że sprzedałem samochód razem z tym uszczelniaczem (gdzieś w czeluściach schowka).
Powiem Ci tyle, że nie ma większego problemu z dobraniem, na upartego w 30min wymienisz pod sklepem . Pamiętaj by kupić taki do wysokich temperatur. Mi dobrali troszkę grubszy niż był, ścięło go przy wkładaniu delikatnie ale wszystko ok.
Tak myślałem, że komuś się przyda i specjalnie nie wywalałem starego - cóż, brak czasu....
kali74 - Sro Wrz 19, 2007 15:38
Dzięki jutro zabieram się za "śliniący" aparat .
|
|