Zobacz temat - [216 GTI D16A8] Jak ustawić rozrząd?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer - [216 GTI D16A8] Jak ustawić rozrząd?


beza - Czw Maj 24, 2007 20:02
Temat postu: [216 GTI D16A8] Jak ustawić rozrząd?
Witam wszystkich. Mam takie pytanie jak ustawić rozrząd w swoim roverku 216 GTI silnik D16A8 wg.
znaków czy może ma ktoś schemat jak to ustawienie powinno wyglądać. I jak powinny być ustawione zawory. Może też ktoś wie w jakiej kolejności dokręcać głowice, bo ponoć kolejność dokręcania śrub jest ważna. Z góry serdecznie dziękuje za pomoc. Pozdrowienia z Leszna.

piter34: popraw tytuł wątku! jest niezgodny z zasadami kącika (model ROVERka w nawiasach kwadratowych)

ADAM1 - Czw Maj 24, 2007 20:26

Sciagnij sobie RAVE, link do niego jest w FAQ technicznym. Tam znajdziesz wszystkie odpowiedzi na swoje pytania :wink:
sTERYD - Pią Maj 25, 2007 00:38

lenistwo lenistwo lenistwo :razz:
ostatnio ze 3 razy był obrazek z kolejnością dokręcania śrub głowicy, a ułożenie znaków masz tak jak napisał ADAM1, w RAVE, a i na forum ZTCP pojawił się obrazek :evil:
swoją drogą ciekawi mnie wersja Roverka GTI :cool:

jurkac - Pią Maj 25, 2007 06:20

To jest silnik hondy twin cam. Nie sadze by byl w rave. Sugestia: 1. szukaj w hondzie concerto - jest link na stronach klubowych, 2. podawaj rocznik Twej rakiety.
Uklony dla Leszna sle W-wa.

piter34 - Pią Maj 25, 2007 12:50
Temat postu: Re: Jak ustawić rozrząd w 216 GTI D16A8
beza napisał/a:
Witam wszystkich. Mam takie pytanie jak ustawić rozrząd w swoim roverku 216 GTI silnik D16A8 wg.
znaków czy może ma ktoś schemat jak to ustawienie powinno wyglądać. I jak powinny być ustawione zawory. Może też ktoś wie w jakiej kolejności dokręcać głowice, bo ponoć kolejność dokręcania śrub jest ważna. Z góry serdecznie dziękuje za pomoc. Pozdrowienia z Leszna.


Patrz do załączników.

beza - Pią Maj 25, 2007 20:54

Dzięki bardzo za pomoc koledzy. Ale mam jeszcze jedno małe pytanko :oops: Jaki gwint ma śruba na dolnym kole pasowym, bo coś jej nie idzie odkręcić :-(
Pozdrawiam

Brt - Pią Maj 25, 2007 21:18

Bo trzeba odkręcać "z chlebkiem" ;) Ona jest przykręcana momentem 205Nm więc nie tak łatwo też ją odkręcić :| Może kluczem na sprężone powietrze??
beza - Pią Maj 25, 2007 21:27

no tak ale jaki tam gwint jest, lewy czy prawy. Żeby czasem się nie okazało że będę ją dokrecał :cry: I jaka powinna być przerwa na zaworach??
sTERYD - Sob Maj 26, 2007 07:51

raczej na 99,999999% prawy, chyba że fachowcy z hondy coś innego pomyśleli :wink:
beza - Nie Maj 27, 2007 19:26

Koledzy a jaka ma być przerwa na zaworach????
piter34 - Nie Maj 27, 2007 21:29

Zawory ssące: 0,13-0,17 mm
Zawory wydechowe: 0,15-0,19 mm

Silnik zimny.

beza - Nie Maj 27, 2007 22:38

dzieki bardzo kolego