|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Ilu jest użytkowników turbodiesli 86KM?
Adrian355 - Pią Cze 15, 2007 18:10 Temat postu: Ilu jest użytkowników turbodiesli 86KM? Witam. W tym dziale nic nie kosztuje w postach zakładanie tematów wieć sobie założe
Ale do rzeczy. Chciałem sie spytać ile osób w naszym klubie ma silnki SD czyli te 86 konne.
Ja mam i jechałem 175km/h
Ciekawi mnie czy nie jestem sam
UncleAllEvil - Pią Cze 15, 2007 18:45
Popatrz na info pod avatarem, sporo ich tu jest. Każdy z podpisem D/Di to wersja bez intercoolera, 86KM.
Ja swoim jechałem ponad 160km/h.
Adrian355 - Pią Cze 15, 2007 18:58
Wiem ale mi o to właśnie chodzi, a przecież nic złego nie robie A Niechce mi sie sprawdzać wszystkich użytkowników.
PTE - Pią Cze 15, 2007 20:42 Temat postu: Re: Ilu nas Jest
Adrian355 napisał/a: |
Ja mam i jechałem 175km/h |
Jako kierowca?
pawciu87 - Pią Cze 15, 2007 22:25
Adrian355 napisał/a: | wszystkich urzytkowników. |
użytkowników... ja swoim SDi jechalem 200 i sie nie chwale... plus seicento 900 - 150 km/h
Adrian355 - Sob Cze 16, 2007 06:52
Nie, jako pasażer. No co tak Was mało
Tomi - Sob Cze 16, 2007 09:02
UncleAllEvil napisał/a: | Popatrz na info pod avatarem, sporo ich tu jest. Każdy z podpisem D/Di to wersja bez intercoolera, 86KM. |
Wydaje mi się, że jesteś w błędzie. Słabsze wersje są oznaczone D i SD, natomiast mocniejsze Di i SDi. Z reguły litera S przed D lub Di oznacza wersję lepiej wyposażoną. Jest jeszcze sporadycznie spotykana wersja "super" wyposażona GSDi...
Oczywiście nie będę się przy tym upierał...
piter34 - Sob Cze 16, 2007 16:05
Tomi napisał/a: | UncleAllEvil napisał/a: | Popatrz na info pod avatarem, sporo ich tu jest. Każdy z podpisem D/Di to wersja bez intercoolera, 86KM. |
Wydaje mi się, że jesteś w błędzie. Słabsze wersje są oznaczone D i SD, natomiast mocniejsze Di i SDi. Z reguły litera S przed D lub Di oznacza wersję lepiej wyposażoną. Jest jeszcze sporadycznie spotykana wersja "super" wyposażona GSDi...
Oczywiście nie będę się przy tym upierał... |
400 Di ma zdecydowanie 86KM, ale nie będę się przy tym upierał.
W 600 Di to oczywiście 105KM, bo tam nic innego nie ładowano.
Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.
Brt - Sob Cze 16, 2007 21:13
piter34 napisał/a: | 400 Di ma zdecydowanie 86KM, ale nie będę się przy tym upierał. |
I dobrze, że się nie upierasz, bo znam 2 sztyki R420Di i oba mają IC i 105KM mocy po prostu nie ma na to reguły.... Trzeba samemu prawdzić jaka to wersja silnikowa..
Adrian355 - Sob Cze 16, 2007 21:59
Kopalnia wiedzy sie robi o siliniku 86 konnym. Ale jakoś nikt sie nie przyznaje kto ma
Brt - Sob Cze 16, 2007 22:01
Ja niestety mam 105 KM
pawciu87 - Nie Cze 17, 2007 02:16
Brt napisał/a: | Ja niestety mam 105 KM |
niestety
Tomi - Nie Cze 17, 2007 10:42
piter34 napisał/a: |
Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono. |
Tzn. Chcesz powiedzieć, że w latach 95-97 (jak rozumiem o takim okresie rozmawiamy) były 3 silniki serii L? Nigdzie nie spotkałem takich informacji. Wszyskie wersje Di i SDi, które widziałem miały silnik z IC (pomijam pomyłki wyniklające z błędów podczas sprowadzania). Jeśli ktoś posiada samochód Di z lat 95-97 w wersji bez IC i elektronicznie sterowaną pompą, chętnie poznałbym jego vin. Kolejne nowe doświadczenie...
[ Dodano: Nie Cze 17, 2007 11:44 am ]
Ja mam klekota bez IC.
UncleAllEvil - Nie Cze 17, 2007 16:46
Tomi napisał/a: | piter34 napisał/a: |
Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono. |
Tzn. Chcesz powiedzieć, że w latach 95-97 (jak rozumiem o takim okresie rozmawiamy) były 3 silniki serii L? Nigdzie nie spotkałem takich informacji. Wszyskie wersje Di i SDi, które widziałem miały silnik z IC (pomijam pomyłki wyniklające z błędów podczas sprowadzania). Jeśli ktoś posiada samochód Di z lat 95-97 w wersji bez IC i elektronicznie sterowaną pompą, chętnie poznałbym jego vin. Kolejne nowe doświadczenie... |
Ja mam R420Di, 86KM, BEZ IC, 1996r, 3 świece. Mechanior twierdzi, że pompa sterowana mechanicznie (ale to matoł więc nie wiem na 100%). Jak powiesz mi jak sprawdzić rodzaj sterowania pompą to sprawdzę.
Brt - Nie Cze 17, 2007 20:07
UncleAllEvil napisał/a: | Jak powiesz mi jak sprawdzić rodzaj sterowania pompą to sprawdzę. | Zobacz czy do pompy dochodzi linka od pedału gazu. Jesli tak, to masz pompę mechanicznie sterowaną
UncleAllEvil - Nie Cze 17, 2007 21:01
Tak, dochodzi linka To jednak mechanior ma rację Ale na klapie 420Di, w szkopskiej książce serwisowej jest 420D wpisane wszędzie chociaż to może nie mieć znaczenia. Oryg. instrukcja wymienia modele D, Di i SDi w danych technicznych (z diesli).
Tomi - Pon Cze 18, 2007 00:56
UncleAllEvil napisał/a: | Tomi napisał/a: | piter34 napisał/a: |
Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono. |
Tzn. Chcesz powiedzieć, że w latach 95-97 (jak rozumiem o takim okresie rozmawiamy) były 3 silniki serii L? Nigdzie nie spotkałem takich informacji. Wszyskie wersje Di i SDi, które widziałem miały silnik z IC (pomijam pomyłki wyniklające z błędów podczas sprowadzania). Jeśli ktoś posiada samochód Di z lat 95-97 w wersji bez IC i elektronicznie sterowaną pompą, chętnie poznałbym jego vin. Kolejne nowe doświadczenie... |
Ja mam R420Di, 86KM, BEZ IC, 1996r, 3 świece. Mechanior twierdzi, że pompa sterowana mechanicznie (ale to matoł więc nie wiem na 100%). Jak powiesz mi jak sprawdzić rodzaj sterowania pompą to sprawdzę. |
Podaj mi proszę nr VIN na priv. To może być ciekawe doświadczenie...
Adrian355 - Pon Cze 18, 2007 09:12
Tomi powiedz mi czy u ciebie też tak słychać turbine ja ją głośno i wyraźne słysze z 20 metrów
piter34 - Pon Cze 18, 2007 15:14
Brt napisał/a: | I dobrze, że się nie upierasz, bo znam 2 sztyki R420Di i oba mają IC i 105KM mocy po prostu nie ma na to reguły.... Trzeba samemu prawdzić jaka to wersja silnikowa.. |
Enoooo.
To dlaczego mnie nie opier***** jak pisałem punkt do FAQ:
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#81
Brt - Pon Cze 18, 2007 19:51
Bałem się
|
|