|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Zapalniczka nie działa
frycus1 - Sro Lip 04, 2007 07:22 Temat postu: [R620] Zapalniczka nie działa Witam!
Mam problem ponieważ zapalniczka przestała mi działać. Sprawdziłem wszystkie kable od zapalniczki i wszystkie są podłączone. A zapalniczka mi potrzebna do ładowania telefonu ponieważ czesto jestem w drodze. .
Paul - Sro Lip 04, 2007 07:34
frycus1 napisał/a: | Mam problem ponieważ zapalniczka przestała mi działać. |
Sprawdzałeś, czy jest napięcie w gniazdku? Jeżeli nie a przewody OK, to bezpiecznik pewnie. Zakładam, że styki w gniazdku są 'czyste'.
frycus1 - Sro Lip 04, 2007 07:35
nie ma. A bezpiecznik gdzie jest?? No styki są czyściutkie..
Paul - Sro Lip 04, 2007 07:42
frycus1 napisał/a: | A bezpiecznik gdzie jest?? |
Nie wiesz, gdzie masz bezpieczniki?
Po mojemu powinny być po lewej stronie przy nogach kierowcy. Na osłonie będzie opisane, który jest od czego
[ Dodano: 04-07-2007, 08:43 ]
Nie dam głowy za umiejscowienie bezpieczników - nie znam R6xx
frycus1 - Sro Lip 04, 2007 07:43
Aaaa to o te bezpieczniki chodzi. Już lece sprawdzać.. :D Dzięki wielkie
[ Dodano: Sro Lip 04, 2007 10:00 am ]
No nie powiodło się, nadal zapalniczka nie działa... I zauważyłem że ta lampka w środku auta co jest nad głową też nie działa. Co może się dziać??
bialy114 - Sro Lip 04, 2007 09:04
Jeszce raz bym sprawdził bezpieczniki wewnątrz i dla pewności przejrzał bezpieczniki "główne" - w komorze silnika stojąc przodem do auta - nad akumulatorem.
Powodzenia.
Paul - Sro Lip 04, 2007 09:50
frycus1 napisał/a: | No nie powiodło się, nadal zapalniczka nie działa... |
A pamiętasz, że zapalniczka działa tylko z włączonym kluczykiem ?
thef - Sro Lip 04, 2007 11:52
Paul napisał/a: | A pamiętasz, że zapalniczka działa tylko z włączonym kluczykiem ? |
Czy aby na pewno?
frycus1 - Sro Lip 04, 2007 12:33
u mnie działała nawet z wyłączonym silnikiem
thef - Sro Lip 04, 2007 13:11
Cytat: | u mnie działała nawet z wyłączonym silnikiem |
Do tego piję, u mnie tak samo.
Paul - Sro Lip 04, 2007 13:20
No to sorry , swoim i innymi mi znanymi się sugerowałem
thef - Sro Lip 04, 2007 13:28
Paul napisał/a: | No to sorry , swoim i innymi mi znanymi się sugerowałem |
Spoko, przecież nic się nie stało . Ale sprawdź lepiej jeszcze raz u siebie, bo moim zdaniem w każdym autku tam jest zasilanie na stałe. To przecież gniazdko do przeróżnistych badziewek i powinno być pod prądem bez konieczności włączania stacyjki.
Brt - Sro Lip 04, 2007 13:32
A w R200 działa po włączeniu stacyjki i w R45 też
thef - Sro Lip 04, 2007 13:38
Kurcze, to lipnie trochę, no ale z drugiej strony to nie rozładujecie sobie aku jak przypadkiem jakiś większy ciągnik prądu zostanie w gniazdku
sTERYD - Sro Lip 04, 2007 13:45
a w R 400 dla odmiany działa gdy stacyjka jest w pozycji I (razem z radiem)
P.S. wie ktoś moze jak się nazywa to położenie kluczyka
Paul - Sro Lip 04, 2007 14:09
sTERYD napisał/a: | P.S. wie ktoś moze jak się nazywa to położenie kluczyka |
"I"
U mnie na pewno jest też w poz. I. Przy wyłączonym nie ma prądu w zapalniczce ani w radio (tylko podtrzymanie w radio jest)
AndrewS - Sro Lip 04, 2007 19:37
w naszym R214 si kanciaku zapalniczka ma zasilanie w pierwszym polozeniu stacyjki czyli I
przy kluczyku max w lewo napiecia na gniezdzie brak
Brt - Sro Lip 04, 2007 20:16
Sprawdzałem u siebie i dopiero w położeniu II stacyjki mam zasilanie na zapalniczkę, a w położeniu I odpala mi się radio. Będę musiał to przełożyć, żeby zapalniczka też była na I odpalona.
frycus1 - Sro Lip 04, 2007 20:17
no a mi nadal nie działa zapalniczka i ta lampka
Brt - Sro Lip 04, 2007 20:27
Racja bo się OT zrobiło. Czy przegladałeś schematy w RAVE?? Może tam sie znajdzie wspólny punkt dla obu tych obwodów, lub przynajmniej bedzie mozna określić gdzie w ogóle szukać przyczyny.
frycus1 - Sro Lip 04, 2007 20:39
a nie przeglądałem.. Zaraz popatrze sobie
[ Dodano: Sro Lip 04, 2007 9:59 pm ]
pobiera mi sie, ile to zajmuje??
piter34 - Czw Lip 05, 2007 09:30
frycus1 napisał/a: | pobiera mi sie, ile to zajmuje?? |
Mniej więcej 1CD.
maciej - Czw Lip 05, 2007 09:34
U mnie w R623 zapalniczka działa zawsze, bo mi się CB nie wyłącza, nawet jak wyjmę kluczyki ze stacyjki.
Vit0 - Czw Lip 05, 2007 12:20
A czy masz 100% pewnosci, ze masz instalacje tak jak Bozia przykazala?
ja na przyklad mam modyfikowana przez jakiegos poprzedniego wlasciciela/mechanika i dzieki temu zapalniczka jest na bezpieczniku od nawiewu powietrza :0 Mysle, ze warto rozebrac konsole centralna i sprawdzic gdzie masz podlaczona zapalniczke. Cos czuje, ze swiatelko i zapalniczka moga miec jakis zwiazek ze soba.
Proponuje sie pobawic w wyciaganie bezpiecznikow. Mozesz dojsc do zaskakujacych wnioskow, ze bezpiecznik X odpowiada za X a oprocz tego za Y, bo ktos tak kiedys to popodlaczal
Marrkus - Czw Lip 05, 2007 14:03
U mnie we R600 ti z '97 też działa dopiero po przekręceniu kluczyka na I. Ale u brata (620 i z '95) działa bez kluczyka. Trochę zamieszane to jest... być może zależy to od wersji silnikowej...?
Paul - Czw Lip 05, 2007 15:12
Marrkus napisał/a: | Trochę zamieszane to jest... być może zależy to od wersji silnikowej...? |
Nie wiem, czy nie bardziej od rocznika
Golab33 - Czw Lip 05, 2007 17:08
Wiem co ci sie stało z zapalniczka w mojej 600 miałem to samo...poszedł bezpiecznik w tych głównych pod machą...musisz sprawdzic po kolei, który jest spalony i po sprawie
PS: światełko w środku i zapalniczka i światełko w baga żniku u mnie mają ten sam jeden bezpiecznik
bialy114 - Czw Lip 05, 2007 20:51
Golab33 napisał/a: | poszedł bezpiecznik w tych głównych pod machą... |
Już to właśnie pisałem na poprzedniej stronie - ale zainteresowany widać woli ściągać 700MB - co prawda, jak już będzie miał, to jeszcze nieraz się przyda
Powtarzamy: Golab33 i bialy114 - sprawdź bezpieczniki pod maską
Vit0 - Pią Lip 06, 2007 06:20
Golab33 napisał/a: | poszedł bezpiecznik w tych głównych pod machą... |
za zapalniczke jest odpowiedzialny bezpiecznik pod maska? o ile sie nie myle tam sa tylko duze bezpieczniki powyzej 20A do silnika i innych duzych gadgetow... a reszta malego dziadostwa jest pod kierownica...
frycus1 - Pią Lip 06, 2007 07:47
No dzisiaj mam trochę czasu to sprawdze te bezpieczniki, nawet teraz pójde i dam znać jak mi poszło.
Brt - Pią Lip 06, 2007 08:06
Do zapalniczki w standardzie wielu producentów daje bezpieczniki 30A Niestety mały Voltage = duży Amperage
bialy114 - Pią Lip 06, 2007 08:49
A ja tak sobie z nudów popatrzyłem...
i mi wychodzi, że trza zobaczyć bezpieczniki FA i FB pod maską. Zakładając oczywiście, że w kabinie F11 jest OK.
Jeśli dobrze pamiętam, to nie masz prądu w zapalniczce i światła w środku. Wspólnym elementem jest FA pod maską.
Pozdrawiam
piter34 - Pią Lip 06, 2007 09:29
W instrukcji obsługi R600 datowanej na rok 1995 jest napisane, że zapalniczka działa w pozycji 0, I oraz II
frycus1 - Pią Lip 06, 2007 10:47
Już zrobione. Wszystko działa. Jeden bezpiecznik pod maską (15A) w srodku się rozkruszył. Wymieniłem i wszystko już ok..
Dzięki wszystkim za pomoc.
piter34 - Pią Lip 06, 2007 10:48
frycus1 napisał/a: | Dzięki wszystkim za pomoc. |
Jeżeli ktoś Ci pomógł, to przeczytaj stopkę mojego posta.
frycus1 - Pią Lip 06, 2007 10:48
No ja wiem, właśnie miałem się za to wziąć..
bialy114 - Pią Lip 06, 2007 13:44
Jestem na forum stosunkowo krótko - dlatego cieszę się, że mogłem pomóc.
Do Pitera34 mi jeszcze dwie galaktyki brakuje...Szacunek...
Dzięki za "Pomógł".
sTERYD - Pią Lip 06, 2007 13:46
Cytat: | Do Pitera34 mi jeszcze dwie galaktyki brakuje...Szacunek... |
jak każdemu chyba
frycus1 - Pią Lip 06, 2007 13:46
hehe on to juz zawodowiec w tej branży Ale dobrze że tacy znawcy są..
|
|