|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 800 - [R820] Za wysokie obroty
marcus - Czw Wrz 06, 2007 22:04 Temat postu: [R820] Za wysokie obroty Jak w temacie obroty ustawiły sie na poziomie 1500 i tak jest cały czas. Zastanawiam się czy może mieć wpływ urwana końcówka od przewodu cisnieniowego przy zawórze sterującym turbo, czy też są to dwie różne awarie. Jeśli nie to oczywiście pytania do niezawodnych kolegów.
Co jak i gdzie ?
Czy ten zawór można zastosować od innej marki sam. czy nie.
Z góry dzięki
EDIT
Zawór naprawiony
Obroty jednak pozostaly a nawet wchodzą na 2500 i niechcą zejść niżej.
no i zmusiliście mnie do myślenia.
Więc juz wiem że to krokowiec zawiesił sie ale jeszcze nie wiem czy jest sprawny czy nie, bo wydaje mi się że nie pracuje .
Dzięki
ADAM1 - Pią Wrz 07, 2007 20:21
Czy awaria podwyzszonych obr. wystapila zaraz po uszkodzeniu zaworu?
Maciek321 - Pią Wrz 07, 2007 21:27
marcus napisał/a: | Więc juz wiem że to krokowiec zawiesił sie ale jeszcze nie wiem czy jest sprawny czy nie, bo wydaje mi się że nie pracuje . |
Weź sprawdz silnik krokowy w nastepujący sposób:
Włącz zapłon (bez zapalania silnika) tak by kontrolki swiecily. Otwórz maskę silnika, i recznie otworz i zamknij przepustnice 5 razy do granicznych położeń. Po tej operacji silnik krokowy powinien zaczac wykonywać jakies tam ruchy, po tym poznasz czy dziala. Bedzie to widać. Jesli bedzie ruch, znaczy ze silnik jest sprawny i ustawi sie w optymalnym polozeniu. Mozesz potem zapalic samochód i sprawdzic na jakich obrotach pracuje na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku. Jesli jednak silnik bedzie "zgrzytał" a nie bedzie widać ruchu, znaczy się ze się prawdopodobnie zatarł. A jesli nie bedzie nic słychać, ani widac zadnego ruchu, to znaczy ze albo urwał sie jakiś kabelek, albo padł całkiem.
Poza tym przeczytaj TO Wiem ze napewno działa z naszymi silnikami z systemem sterowania M.E.M.S
|
|