Zobacz temat - [220 SD '97] Kontrolka SRS + pytanie o ilosc KM....
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [220 SD '97] Kontrolka SRS + pytanie o ilosc KM....

FSEbola - Pon Wrz 17, 2007 19:09
Temat postu: [220 SD '97] Kontrolka SRS + pytanie o ilosc KM....
mam zapytanie ....
od niedawna jestem posiadaczem Rovera 220 SD '97

irytuje mnie kontrolka SRS .... bowiem dziwnie sie zachowuje...
po odpaleniu samochodu gasnie po paru sekundach ...ale czasem ( to mnie wlasnie irytuje) nie gasnie wcale badz po zgasnieciu w trasie zapala sie ponownie .....

czym to moze byc spowodowane ?? czy to jest normalne ?? czy raczej usterka?? a jak usterka to czy da sie to naprawic ??

add..
mam jeszcze jedno pytanie .... czy wersja 220 Sd byla produkowana z 86 konnym (63kW) silnikiem ??


FSEbola

herc - Pon Wrz 17, 2007 19:12

Znawcą nie jestem ale według mnie coś gdzieś nie łączy na kablach, może styki zaśniedziały, znajomy miał podobny problem przeczyścił kostki i wszystko było tak jak ma być
giewu - Pon Wrz 17, 2007 19:14
Temat postu: Re: Kontrolka SRS
FSEbola napisał/a:
...czym to moze byc spowodowane ?? czy to jest normalne ?? czy raczej usterka?? a jak usterka to czy da sie to naprawic ?? ...
wejdź tutaj , w pierwszym okienku napisz SRS i naciśnij enter ...zobaczysz ile odpowiedzi uzyskasz na Twe pytania :mrgreen:
Brt - Pon Wrz 17, 2007 19:15

brak styku na kostkach pod siedzeniami. poprawić lub w ostatecznośći przylutować. A po pierwsze zapoznaj sie z Zasadami kącika i popraw temat !! ! i poklikaj linki z mojego podpisu ;)
Chester - Pon Wrz 17, 2007 19:20

kliknij TU!!!! poczytaj, a dowiesz sie wszystkiego
thef - Pon Wrz 17, 2007 19:48

FSEbola napisał/a:
irytuje mnie kontrolka SRS .... bowiem dziwnie sie zachowuje...

Jak wspomnieli koledzy zapewne to wina kostek pod siedzeniami.
FSEbola napisał/a:
mam jeszcze jedno pytanie .... czy wersja 220 Sd byla produkowana z 86 konnym (63kW) silnikiem ??
Tak, ta wersja ma 86KM i jest bez intercoolera, w przeciwieństwie do SDi, która ma 105 KM i posiada intercooler. Wersję 86KM najłatwiej rozpoznać po obudowie silnika, która posiada 4 śrubki w odróżnieniu od 3 przy silniku 105KM.