Zobacz temat - [R214 1.4Si 95r Cabrio] Przód wyżej tył niżej !!! :(
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer - [R214 1.4Si 95r Cabrio] Przód wyżej tył niżej !!! :(


Myqello - Sob Paź 20, 2007 16:11
Temat postu: [R214 1.4Si 95r Cabrio] Przód wyżej tył niżej !!! :(
Potrzebuję porady !! ! Kupiłem Roverka 214 Si Cabrio 103 Km Profesjonalnie obniżony!!! Przepiękny !! !
Mam problem ! Auto stoi puste ! Mimo to ma tył niżej niż przód !! ! Czy aby to wina amortyzatorów ?? ? czy sprężyny zużyte ?? ?

Wolek - Sob Paź 20, 2007 16:14

popraw temat bo dostaniesz bure od mediatora przeczytaj zasady kacika

[ Dodano: Sob Paź 20, 2007 17:37 ]
prawdopodobnie masz problem z zawieszeniem podjedź na stacje diagnostyczna tam gdzie maja sprzed do badania amortyzatorów tak mi sie wydaje ale tu sa dużo więcej wiedzący i juz nie raz mi pomogli tak ze czekaj jeszcze na inna poradę

[ Dodano: Sob Paź 20, 2007 17:39 ]
super autko powodzenia napisz co było

Tomi - Sob Paź 20, 2007 16:59
Temat postu: Re: [R214 1.4Si 95r Cabrio] Przód wyżej tył niżej !!! :(
Myqello napisał/a:
Potrzebuję porady !! ! Kupiłem Roverka 214 Si Cabrio 103 Km Profesjonalnie obniżony!!! Przepiękny !! !
Mam problem ! Auto stoi puste ! Mimo to ma tył niżej niż przód !! ! Czy aby to wina amortyzatorów ?? ? czy sprężyny zużyte ?? ?

Zdefiniuj może określenie "profesjonalnie obniżony".

Myqello - Sob Paź 20, 2007 17:31

Ma pojemność 1396cm3 76 KW(103 KM ) i 1995 rok; tapicerka kremowa skórzana, podgrzewane przednie siedzenia ; Airbag kierowcy ; Dach składany elektrycznie; i chyba tyle :)
Zawieszenie sportowe (z tego co widziałem na podnośniku ) czerwone sprężyny z przodu i z tyłu oraz 4 krótkie amortyzatory)

Taki został przywieziony! Wszystkie szybki orginalne , nie ma śladów korozji ani kolizji ( sprawdzona grubość lakieru na każdym elemencie )

Jedno co mnie boli to że krzywo stoi . Z tyłu jest klapnięty i nie wiem czy słaby amortyzator może robić taką różnice .

MaReK - Sob Paź 20, 2007 17:44

Mój znajomy w fiacie uno pomalowal sobie bębny na czerwono, czy to oznacza ze stał się posiadaczem profesjonalnie stunignowanego układu hamulcowego ;) ?

Pozdrawiam,

Ps.
Podjedz do najblizszej SKP (stacja kontroli pojazdów) i każ sobie sprawdzić zawieszenie.

Wolek - Sob Paź 20, 2007 18:23

widze ze moja rada jest potwierdzona
MaReK - Sob Paź 20, 2007 18:40

Porada tak, ale nie wyrokowalbym jak kolega, ze cos jest nie tak ;)
Moze to zalozenie tunera... ze tak ma byc ;)

Pozdrawiam,

Oczywiscie jednak porada Twoja byla pierwsza :)

toggit - Nie Paź 21, 2007 07:10

@myquello jakbys napisal jakie sprezyny i kiedy one niby zostaly zalozone to by wiecej dalo niz "sportowe"

mozliwe ze:
1. masz po prostu z przodu dluzsze sprezyny niz z tylu
2. wszystko to jest jeszcze swierze i musi sie ulozyc (tak sprezyny potrzebuja troche czasu by sie ustawily na swoja odpowiednia dlugosc- nowe sa troszke dluzsze niz wartosc nominalna)
3. wrazenie optyczne i wszystkie sprezyny sa rowne

Kozik - Nie Paź 21, 2007 20:12

a może ten tył na glebie ma udawać podczas jazdy potężną moc? tzn jak docisniesz gaz to siada jeszcze nizej i jest od razu wizualnie z 50KM wiecej ;)

P.S. Szydze - u mnie też tył wygląda na niższy, a jak siądzie ktoś z tyłu to się ciągnie po podłodze - a nie jest obniżony

Myqello - Pon Paź 22, 2007 09:14

Jesli chodzi o sprężyny to raczej nie są malowane i jest na nich napis ,,EIBACH,, na amortyzatorach nic nie pisze ale są któtkie! Czerwone sprężyny z tego co pytałem to najtwardsze a inne kolory określaja stopień twardości.
AndrewS - Wto Paź 23, 2007 14:43

fajny rover, chyba nawet w takim samym kolorze jak nasz, czyli LVD charaocal black
znasz dokladne wartosci grubosci lakieru ?? chetnie bym porownal z naszym

w/g mnie, zanzaczam ze ja nie bardzo sie znam na takich zestawch tuningowych, to sprezyny raczej nie moga sie "ukladac" w takim sporym zakresie
a moe poprostu masz peknieta ktoras sprezyne a moze dwie ??