|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Problem z pilotem centralnego zamka
pawelfoto - Nie Sty 27, 2008 15:07 Temat postu: [R75] Problem z pilotem centralnego zamka jestem uzytkownikiem rovera 75,posiadam dwa kluczyki jeden diala ok,drugi wyglada na nie uzywany nie otwiera ,ani nie zamyka ,bateria jest dobra,kontrolka swieci ,pod katem elektronicznym przegladalem jest niby ok (zadnych zimnych lutow ,ani co kolwiek ,jest jak nowy ),moizliwe ze go trzeba zaprogramowac ,ale nie wiem jak
henryk - Nie Sty 27, 2008 16:42
1. pawelfoto napisał/a: | bateria jest dobra | - sprawdź woltomierzem, musi być bardzo dobra - o ile pamiętam >2,7V. Lub kup nową.
2. może ten nieużywany się rozsynchronizował - czyli:
otwierasz samochód i mając zatrzaśnięte wszystkie drzwi, stajesz koło samochodu i 5 razy przyciskasz w niedziałającym pilocie przycisk zamknięcia w odstępach do ok. 1 sek. W przypadku powodzenia po piątym przyciśnięciu samochód się zamknie i powinno być po problemie.
Jak nie, to spróbuj to powtórzyć parę razy.
maciej - Nie Sty 27, 2008 16:48
Przeczytaj zasady tego kącika i zmień temat na zgodny z nimi (użyj przycisku "Edytuj" przy pierwszym poście w tym temacie) - to pozwoli łatwiej znaleźć Twój temat osobom znającym się na Twoim modelu - niektórzy zaglądają tylko do tematów dotyczących modelu, na którym się znają.
pawelfoto - Wto Sty 29, 2008 21:15
jutro sprawdze ,na razie dizekuje ,jak zadziala napisze
przemo285 - Wto Sty 29, 2008 21:19
Raczej ten sposób synchronizacji nic nie da ale próbuj w R75 jest to bardziej problematyczna sprawa
PHJOWI - Wto Sty 29, 2008 21:36
napisz który masz roku , w rocznikach 1999-2001 czesto siada odbiornik pod ręcznym.
przemo285 - Wto Sty 29, 2008 21:56
Jeden kluczyk działa poprawnie i tutaj jest problem trzeba by go wkodować komputerem ale pytanie czy masz kody dołaczane do kluczyka?
PHJOWI - Wto Sty 29, 2008 22:10
NIE doczytałem sprawdz czy masz taką kartkę do 2 kodami kreskowymi oraz z numerami w jednej lini powinno być 16 znaków w drugiej około 15.
henryk - Sro Sty 30, 2008 00:38
przemo285 napisał/a: | ten sposób synchronizacji nic nie da | - jeżeli problem jest tylko z synchronizacją, to da. W instrukcji piszą, że nawet po wymianie baterii synchronizacja może być niezbędna. U mnie, ze względu na zepsuty "od nowości" odbiornik pilotów, przez dosyć długi czas żaden nie działał. Po wymianie odbiornika obydwa piloty, zgodnie z instrukcją, zsynchronizowały się bez problemu i za pierwszym razem.
Baterie nie są drogie - wymień na nową i sprawdź. Samo świecenie diody w pilocie nie świadczy o wystarczającej baterii.
pawelfoto - Sro Sty 30, 2008 21:07
proba z 5 krotnym przyciskaniem nie powiodla sie ,bateria ma 3,1 v(zawodowo zajmuje sei elektronika)przelutowalem calego pilota pod katem zimnych lutow i nadal nic ,z tego co pisze Henryk jesli bylby sprawny pod katem elektronicznym powinien zadzialac (moj rover to 75 cdt rok 99 wyglada ze to taki sam ),z tego co pisze jego piloty sie w taki sposob zsynchronizowaly,podejrzewam ze nie pracuje nadajnik w pilocie ze nie wysyla "fali w.cz,ewetualnie calkiem rozprogramowany ,ale na poczetek chcialem ,sprawdzic czy to problem synchronizacji ,i wjaki sposob ja przeprowadzic czy da sie "z reki "czy trzeba specjalistyczne urzdzena diagnostyczne,zadnych dodatkowych ww wspomnianych nomerow nie posiadam ,kluczyk jak nowy,czy moze istnialy rozne wersje producenta kluczykow ,i zatem i sposoby synchronizacji ??moj jest firmy valeo
bardzo dziekuje za podpowiedzi
przemo285 - Sro Sty 30, 2008 21:12
Synchronizację pilota można przeprowadzić oryginalnym komputerem Rovera , nie jest to takie proste ponieważ aby to zrobić trzeba mieć wcześniej wspomniane kody (barcode) które oryginalnie są dostarczane z nowym kluczykiem (tak samo przy zakupie auta) i wtedy podłącza się auto pod komputer i wpisuje się te kody , one są przypisane dla klucza pod to auto.
thef - Sro Sty 30, 2008 21:41
Pawelfoto, proszę nie ignorować próśb moderatora i poprawić temat!
Spyder - Sro Sty 30, 2008 21:51
Ja miałem podobny problem i też tak jak wy wyżej myślałem ze sie rozkodował. Pojechałem do serwisu i powiedzieli ze bez kodu nie da rady jednak przy wizycie w innej sprawie zabrałem oba piloty i okazało sie po wpieciu auta w testbook iż poprostu ten pilocik był wyłączony i nie reagował bp niby jak skoro wyłączony. Pan z serwisu go tylko włączył i problem zniknoł no i nie musiałem miec tego 16 cyfrowego kodu.
Proponuje sie przejechać gdzieś pod testbooka i sprawa powinna zaniknąć a przy okazji sprawdzisz sobie reszte autka.
przemo285 - Sro Sty 30, 2008 22:00
Jest taka możliwość faktycznie może się udać ale to nie jest do końca pewne (to jest taka loteria)
|
|