|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R214 8v 99] Problem z ciśnieniem w silniku!!!
opal21 - Sro Lut 27, 2008 19:02 Temat postu: [R214 8v 99] Problem z ciśnieniem w silniku!!! Witam. Kupiłem Rovera 200 z silnikiem 1,4 benzyna rocznik 1999. Od poczatku byly z nim problemy:/...Gotował się płyn chłodniczy to wymieniłem uszczelke pod głowicą a głowice splanowałem. Następnie mechanik coś wykrył z zaworami, bo silnik nie mial mocy. Silnik znowusz się grzeje bo wentylator się nie włącza gdy jest temp. powyzj 90 stopni. Ciśnienie w silniku zostało zmierzone i ma 7 atmosfer a powinno być podobno 9:/ Jeżeli silnik dłużej postoi to trzeba go odpalać ostro dodając gazu, ale jak jest ciepły to odpala normalnie. Nie wiem o co chodzi. Proszę o pomoc...
AndrewS - Sro Lut 27, 2008 20:37
opal21 napisał/a: | Gotował się płyn chłodniczy to wymieniłem uszczelke pod głowicą a głowice splanowałem |
byc moze nie potrzebnie
czesto powodem takich objawow jest uszkodzony korek zbiorniczka wyrównawczego
opal21 napisał/a: | Ciśnienie w silniku zostało zmierzone i ma 7 atmosfer, a powinno być podobno 9:/ |
no minimum 9 atm, to 7 to na wszystkich cylindrach rowno
opal21 napisał/a: | Jeżeli silnik dłużej postoi to trzeba go odpalać ostro dodając gazu |
jesli juz zaskoczy to odpala odrazu na wszystkie cylindry
opal21 - Sro Lut 27, 2008 21:29
tak na wszystkich cylindrach jest takie samo cisnienie a pali chyba na wszystkie bo wczesniej przed zrobieniem zaworów palił na 3
AndrewS - Sro Lut 27, 2008 21:37
no niskie cisnienie świadczy o zuzyciu pierscieni, lub zespolu cylinder, tlok ,
silnik przez to jest slabszy i moze miec problemy z rozruchem
opal21 - Sro Lut 27, 2008 21:54
to co remont silnika?? ale dół silnika trzyma bo sprawdzał mechanik nafta i nie schodzi
przemo285 - Sro Lut 27, 2008 21:57
Czyli głowica była splanowana ,a zawory i gniazda były dotarte??? Czy ktoś zrobił to po łepkach
opal21 - Sro Lut 27, 2008 22:04
no tak byla splanowana ale co do tych zaworów czy byly otwarte to nie wiem
przemo285 - Sro Lut 27, 2008 22:12
Głowicę w takich przypadkach należy zrobić kompleksowo gniazda i zawory trzeba dotrzeć a zdarza się że pseudo fachowcy tylko planują i składają
opal21 - Sro Lut 27, 2008 22:14
a da się to jeszcze raz splanować i zalożyc uszczelke nowego typu i czy to coś wogle pomoże??
michone - Sro Lut 27, 2008 22:17
opal21 gdzie w Legnicy to robiles??
opal21 - Sro Lut 27, 2008 22:24
robil to znajomy mojej siostry a planowanie robione bylo chyba na bydgoskiej bo chyba tylko tam mozna to zrobic u nas
michone - Sro Lut 27, 2008 22:37
podjedz do Ulesia, przy wjezdzie od strony Lipiec po lewej jest zakład mechaniczny. Powołaj sie na Michała od zielonego rovera i pogadaj z nim. Gosc wie co robi. Co do kapitalnego remontu silnika 1.1 to lepiej jest chyba zrobic swapa na 1.4 16v.
opal21 - Sro Lut 27, 2008 22:39
no a co bedzie tansze bo to jest chyba dla mnie najwazniejsze, dzieki za namiar napewno skorzystan
michone - Sro Lut 27, 2008 22:56
kompleksowy remont głowicy + pierscienie + uszczelki + ciezko powiedziec co jeszcze + robocizna może Cie wyniesc z 1500zl w zwyz
Nie wiem jak wyglada swap z 1.1 na 1.4 , czy tak samo jak z 8V na 16V
Możesz również poszukać głowicy od 1.1 i ze swoją dać sobie spokój.
opal21 - Sro Lut 27, 2008 23:14
no to troche duzo:/
|
|