|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200 2.0SDi 98r] potrzebuję porady, silnik przerywa
frigo - Nie Mar 16, 2008 13:57 Temat postu: [R200 2.0SDi 98r] potrzebuję porady, silnik przerywa Witam
Śledzę stronę roverki.pl już kilka tygodni gdyż przymierzam się do zakupu swojego modelu opisanego w temacie. W polsce oglądałem już 3 auta i z każdym jest problem.
Z tym który oglądałem uprzednio wydaje się być wszystko wporządku poza tym że silnik przerywa w czasie jazdy na biegu 3(może 4 i 5 też nie sprawdzałem) od około 3400obrotów. Czy to zwiastuje uszkodzenie pompy paliwa?
Poza tym akumulator się rozładowuje co jest chyba wiem czym spowodowane(jeden z tematów już to wyjaśniał)
Jest to to auto http://moto.allegro.pl/it...esel_klima.html
Proszę o pomoc i pozdrawiam
NEOSSS - Wto Mar 18, 2008 08:20
Zwiastuje to uszkodzeniem przepływki lub czujnika hamulca... Auto jest mulaste, nie ma swojej mocy i czasami nie "ciągnie"...
frigo - Wto Mar 18, 2008 09:27
mechanikiem nie jestem i nie chcę kwestionować Twojej rady, choć mam wątpliwości co do tego co powiedziałeś ale może dlatego że znam więcej szczegółów których Ty nie znasz otóż:
Auto przyśpiesza baaardzo żwawo nie ma żadnego muła chodzi do tych obrotów naprawdę super w pełni oddając swoje 105KM, poza tym na "luzie" bez problemu dochodzi do 5tyś obrotów na dwójce też do 4tyś i lekko szarpie a na trójce to jak pisałem 3400 i zaczyna szarpać chcąć niby przyśpieszyć a nie mogąc
NEOSSS - Wto Mar 18, 2008 09:32
Takie objawy własnie zbaczają na wine przepływki, czujnika hamulca badź winy instalacji przy pompie... Rozbierz każdą wtyczkę przy silniku i ja oczyść, pospawdzaj także kabelki oraz odepnij przepływke i sprawdź jak chodzi bez niej...
Brt - Wto Mar 18, 2008 09:35
hmmmm dziwne te objawy czy to pompa trudno tak od razu zawyrokować. Kiedyś chyba w R600 przy podobnych objawach pomogła wymiena filtra paliwa, ale chyba szarpanie nie było tak regularnie przy 3400. Przepływka i czujnik hamulca hmmm raczej nie. Standardowo obejrzałbym elektryke przy pompie.
thef - Wto Mar 18, 2008 09:48
Ja dorzucę nieszczelną gruszkę lub przewody paliwowe, a na dokładkę filtr powietrza i jego dolot. Też jestem zdania, że przepływka raczej nie wchodzi w grę, podobnie jak wiązka przewodów przy pompie, no ale sprawdzić, wiadomo, nigdy nie zaszkodzi o ile jest taka możliwość
piter34 - Sro Mar 19, 2008 16:29
frigo napisał/a: | mechanikiem nie jestem i nie chcę kwestionować Twojej rady, choć mam wątpliwości co do tego co powiedziałeś ale może dlatego że znam więcej szczegółów których Ty nie znasz |
Dlaczego od razu o tych szczegółach nie napisałeś?
frigo napisał/a: | Auto przyśpiesza baaardzo żwawo nie ma żadnego muła chodzi do tych obrotów naprawdę super w pełni oddając swoje 105KM, poza tym na "luzie" bez problemu dochodzi do 5tyś obrotów na dwójce też do 4tyś i lekko szarpie a na trójce to jak pisałem 3400 i zaczyna szarpać chcąc niby przyśpieszyć a nie mogąc |
Im większa prędkość, tym większy efekt tzw. doładowania dynamicznego, co powoduje konieczność podawania większej ilości paliwa. Twój problem może zatem leżeć w zasilaniu paliwem.
Jary - Sro Mar 19, 2008 20:30
frigo napisał/a: | na trójce to jak pisałem 3400 i zaczyna szarpać chcąć niby przyśpieszyć a nie mogąc |
W innej marce takie objawy oznaczały brudne filtry (paliwa i powietrza)
|
|