|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - SOLVED [R25 1.4 99r.] dlawi sie na obrotach: 1500 - 2000
glizda1125 - Czw Kwi 24, 2008 17:32 Temat postu: SOLVED [R25 1.4 99r.] dlawi sie na obrotach: 1500 - 2000 Witam
Mam problem z moim rowerkiem.
Obiawy mam nastepujace:
Gdy silnik pracuje ponizej 2tys obr/min i chce gwaltownie przyspieszyc auto sie dlawi, jak przekroczy 2tys to zaczyna normalnie chodzic, jesli przyspieszam powoli to tego nie ma. Obiaw pojawia sie na obrotach ok 1500 - 2000.
Nie bylo to az tak uciazliwe wiec nie zwracalem na to uwagi. Wymienilem ostatnio przewody, swiece, wszystkie filtry ale nie pomoglo.
Pare dni temu zalozylem instalacje gazowa i sie zaczelo:(
O tyle ile na benzynie nie bylo to uciazliwe to na gazie jest tragedia, silnik troche stracil na mocy i te szarpanie na niskich obrotach stalo sie bardzo odczuwalne( przykladowo jesli chce szybko ruszyc silniek na poczatku rozpedza sie czybko ale jak dojdzie tylko do obrotow 1500-2000 to sie dlawi).
Dodatkowo dodam ze troche ucieka mi plyn z chlodnicy (srednio 300-400ml / 1000km) - robilem analize spalin i ponoc wszystko ok, majonezu pod korkiem tez nie ma
No to dawaj go do warsztatu.....i co mi powiedzieli:
- sonde sprawdzili i jest ok
- na komputerze nie wywala zadnych bledow
- cewek nie sprawdzili bomowili ze ciezko jes sprawdzic alepowiedzieli ze to raczej nie cewki
- powiedzieli ze przyczyna moze byc pekniety blok w silniku i ze tamtedy moze uciekac plyn i to moze byc przyczyna tej usterki
Hmm szczerze mowiac nie znam sie na autach ale to co mi powiedzieli to mnie troche przerazilo. Powiedzieli jeszcze ze ponoc w te silniki tak mialy ze bloki pekaly ale ile jest w tym prawdy to nie wiem.
Czy chlopaki mogą mieć rację?
Czy wogóle w dobrym miejscu szykają usterki?
Czy mam dać se z nimi spokój i szukać innego warsztatu?
Pozdraiwam
piter34 - Wto Kwi 29, 2008 15:20
glizda1125 napisał/a: | - cewek nie sprawdzili bomowili ze ciezko jes sprawdzic alepowiedzieli ze to raczej nie cewki |
Ja bym raczej podejrzewał jakieś problemy z układem zapłonowym... Tym bardziej, że po zalożeniu gazu się nasiliły objawy.
Jakie świece i przewody założyłeś?
PHJOWI - Wto Kwi 29, 2008 17:33
nie jest to problem pękniętej głowicy , raczej bym obstawiał cewki na śwśiecach, cewki można sprawdzić za pomocą oscyloskopu.
glizda1125 - Wto Maj 20, 2008 12:31
Witam
Temat się rozwiązał.
Podstawowym problemem byli mechanicy do których pojechałem .
Zabrałem od nich auto, kupiłem nowe cewki, wymieniłem i jak ręką odjął.
Zarzekali się ze to na pewno to nie wina cewek bo to by były całkiem inne objawy.
Po wymontowaniu cewek i ściągnięciu gumowej szyjki okazało się że cewki są strasznie wypalone i pordzewiałe tak, że nawet małe dziecko by zauważyło, że coś nie tak.
Mam nadzieje że nikt nie trafi w Lublinie na nich.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
piter34 - Wto Maj 20, 2008 13:19
glizda1125 napisał/a: | Mam nadzieje że nikt nie trafi w Lublinie na nich. |
Jak podasz namiary na nich, to na pewno nikt nie trafi
[ Dodano: Wto Maj 20, 2008 14:20 ]
glizda1125, kliknij "pomógł", bo PHJOWI od razu wskazał przyczynę problemu
morris - Wto Maj 20, 2008 14:01
glizda1125 napisał/a: | Mam nadzieje że nikt nie trafi w Lublinie na nich. |
piter34 napisał/a: | Jak podasz namiary na nich, to na pewno nikt nie trafi |
piter34 - Wto Maj 20, 2008 14:12
morris napisał/a: | :?: |
Jeżeli nie będzie wiadomo gdzie jest ten zakład, to wtedy ktoś tam może trafić przypadkiem i dać się oszukać itp.
Jeżeli zostaną podane namiary, to będzie wiadomo jak "nie trafić"
morris - Wto Maj 20, 2008 21:37
piter34 napisał/a: | morris napisał/a:
|
No właśnie to było pytanie do autora, żebym tam przypadkiem nie trafił.
|
|