|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - Klapa bagaznika
kamil_luczak - Nie Cze 01, 2008 21:58 Temat postu: Klapa bagaznika Witam, poniewaz nie mam roverka pod reka, bedzie pewnie w srode ( amen ) to od tygodnia bawie sie klapa od bagaznika, dokladniej to druga sztuka. Postanowilem ja odchudzic maksymalnie, jak sie nie uda to trudno, pojdzie na smietnik. Z klapy zostalo wyciete wszystko, od srodka, procz zawiasow i kawalka gdzie siedzial zamek ( zamka tez brak ). Zamiast szyby wejdzie plexa, licze ze waga klapy powinny zejsc o jakas polowe, plus 10 punktow do lansu Narazie wyglada to tak :
Przed jaka kolwiek robota
oczyszczona ze starego luszczacego sie lakieru, wygladalem jak mlynarz
Wyciete wszystko co zbedne
Jutro mam zamiar pomalowac ja podkladem, a nastepnie w miejsce gdzie jest ta duza dziura i pare mniejszych dac wlokno szklane. Bede musial pokombinowac jak dorobic oswietlenie tablicy rejestracyjnej
michone - Pon Cze 02, 2008 14:52
a tak mowiles ze nie ma co odchudzac
dobryziom - Pon Cze 02, 2008 15:27
zawsze można odchudzić sie
maciej - Pon Cze 02, 2008 15:35
dobryziom napisał/a: | zawsze można odchudzić sie |
W przypadku Kamila, to już chyba raczej nie wchodzi w grę...
marcinmarcin - Pon Cze 02, 2008 19:16 Temat postu: Re: Klapa bagaznika
Kamil Luczak napisał/a: | Z klapy zostalo wycięte wszystko... |
Respect
kamil_luczak - Pon Cze 02, 2008 21:10
No moje odchudzanie nie wchodzi w gre, raczej mnie interesuja nabieranie masy Zeby nie bylo malo nie waze bo troche ponad 90, ale docelowo chcialbym jakies 110 minac Co do klapy to robie to raczej z nudow w wolnej chwili, jakbym nic nie robil innego to bym ja skonczyl w dwa dni Boje sie tylko tego ze jak ja zamontuje to uszczelki nie beda sie z nia stykaly i woda bedzie sie lala do srodka, wiec glowne przymiary beda jak odbiore samochod, sprzeglo juz jest tylko jak zwykle nie moze isc zbyt latwo i okazalo sie ze albo docisk albo tarcza spieka jest krzywa troche
dobryziom - Pon Cze 02, 2008 22:11
tak zapytam... po co ci do takiej malej mocy spiek? tym bardziej że seryjne sprzęgło ma zapas 25%
kamil_luczak - Pon Cze 02, 2008 22:14
Bo seria ma 140KM plus strzal z gazu jakies 40KM i niestety seria sie zaczela slizgac:( Pryzpominam ze seria jest od silnika 1.4
dobryziom - Pon Cze 02, 2008 22:35
to kiedy dajesz strzał? chyba na 3 biegu wiec nie powinno być już problemu?
kamil_luczak - Wto Cze 03, 2008 09:14
im wyzszy bieg tym ciezej jest przekrecic kola dlatego sie sprzeglo slizga na wysokich biegach, na niskich jest poslizg kol. Przy jakies 60-70kmh przy odpalaniu nitro kola miela
dobryziom - Sro Cze 04, 2008 10:12
Kamil Luczak napisał/a: | im wyzszy bieg tym ciezej jest przekrecic kola dlatego sie sprzeglo slizga na wysokich biegach, na niskich jest poslizg kol. Przy jakies 60-70kmh przy odpalaniu nitro kola miela |
Z tego co wiem to im wyższy bieg tym sprzęgło ma lżej najbardziej dostaje przy ruszaniu z miejsca z wiadomych przyczyn. Problem wynika raczej z tego ze sprzęgło nie jest od tego silnika i ma swój przebieg plus dodatkowe obciążenie po swapie. Tarcz jest juz na pewno wyrobiona plus pewnie docisk jest za slaby...Standardowe sprzegiełko od 1,8 powinno spokojnie sobie poradzić nawet ze strzałem z nitro:) Do zobaczenia na drodze
kamil_luczak - Sro Cze 04, 2008 20:36
Niestety sprzeglo od 1.8 nie podejdzie do tej skrzyni, a pg1 zakladac narazie nie chce bo za duzo roboty. Sprzeglo bylo nowiutkie, kupione jakos w pazdzierniku od Tomiego, zalozone na poczatku tego roku, wiec dlugo nie pojezdzilo:P
dobryziom - Sro Cze 04, 2008 22:12
nie dałeś mu szansy heheh
kamil_luczak - Pią Cze 06, 2008 00:00
Dzis odebralem biala dame ( dobra nazwa co ) od Mariusza. Jestem w szoku jak Rover teraz jezdzi :O
|
|