|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - [220 D '97 2.0] Sportowy tłumik do dieselka
matlacz - Czw Cze 26, 2008 22:02 Temat postu: [220 D '97 2.0] Sportowy tłumik do dieselka Witam serdecznie.
Wiem że ten temat już pewnie był. Ale jestem ciekaw dokładnie co sądzicie o jakimś fajnym sportowym tłumiku do dieselka. Jakie firmy, co konkretnie kupić (czytałem że kwasowy najlepiej i nie tylko końcowy ale cały)
Pytam bo jestem kompletnym laikiem ale chciał bym bardzo się jak najwięcej dowiedzieć o tym żeby jak najwięcej robić samemu coś przy swoim roverku.
Jeśli możecie napiszcie jakie firmy żebym mógł poszukać w necie jakie po kolei elementy muszą być jaki najlepiej kupić żeby nie "pierdział" tylko ładnie brzmiał - o ile można takie coś wymagać od dieselka. No i wygląd jaki lubicie? Chciał bym jakiś fajny delikatny ale żeby było widać że !@!$#... ale nie chciał bym tzw. PCV-ówe za sobą ciągnąć.
Liczę na liczne wypowiedzi (Jeśli mogę prosić )
Pozdrawiam
piter34 - Wto Lip 08, 2008 13:49
matlacz napisał/a: | Jeśli możecie napiszcie jakie firmy żebym mógł poszukać w necie jakie po kolei elementy muszą być jaki najlepiej kupić żeby nie "pierdział" tylko ładnie brzmiał |
Ja w R200 miałem tłumik MG Motorsport Racing. Fajnie brzmiał, miał w razie czego wkładkę wyciszającą, ładnie wyglądał i był w całości z "kwasówki".
kolin - Wto Lip 08, 2008 19:14
A w Dieslu to słychać taki tłumik ? bo każdego diesla co widziałem z jakimś kominem to tak samo chodził
Markzo - Wto Lip 08, 2008 23:03
zeby dieselka bylo slychac to pasuje mu walnac caluski uklad wydechowy robiony od nowa....sam tlumik nie wiele zmieni:/
funfel - Sro Sie 27, 2008 19:57
Czyli jak dam tlumik koncowy (firma dowolna) do SDI to nie bedzie głośno buczał? Chodzi mi tylko o efekt wizualny takiego tlumika, bez zadnych dodatkow dzwiękowych.
Pozdrawiam.
Markzo - Sro Sie 27, 2008 21:02
nie powinien:) najprosciej zdejmij stary tlumik, wytnij stare koncowki i wspawaj nowe:) po klopocie bedzie;)