|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416] Pytanko odnośnie śrub (szpilek) głowicy.
Lechos - Pią Sie 08, 2008 13:52 Temat postu: [R416] Pytanko odnośnie śrub (szpilek) głowicy. Niestety i mnie dopadło HGF (na ściankach zbiorniczka musztarda i pływające oczka oleju).
W najbliższych dniach będę wymieniać uszczelkę głowicy (blaszana firmy FAI, bo co do uszczelki nowego typu i jej montażu bez wymiany magistrali nie znalazł jakichkolwiek pozytywnych relacji).
Moje pytanko dotyczy śrub głowicy.
Czy jeśli wykręcę śruby to nie odkręci się i nie spadnie magistrala olejowa?
O co chodzi z tą blokadą tulei cylindra podczas sprawdzania przydatności śrub (wzmianka w procedurze sprawdzania śrub głowicy)?
Czy do rozpoławiania głowicy można zastosować czerwony silikon odporny na temp. czy specjalna pastę?
Za wszystkie rady z góry wielkie dzięki.
oprawca_1978 - Pią Sie 08, 2008 22:48 Temat postu: Re: [R416Si 97r] Pytanko odnośnie śrub (szpilek) głowicy.
Lechos napisał/a: | Niestety i mnie dopadło HGF (na ściankach zbiorniczka musztarda i pływające oczka oleju).
W najbliższych dniach będę wymieniać uszczelkę głowicy (blaszana firmy FAI, bo co do uszczelki nowego typu i jej montażu bez wymiany magistrali nie znalazł jakichkolwiek pozytywnych relacji).
Moje pytanko dotyczy śrub głowicy.
Czy jeśli wykręcę śruby to nie odkręci się i nie spadnie magistrala olejowa?
O co chodzi z tą blokadą tulei cylindra podczas sprawdzania przydatności śrub (wzmianka w procedurze sprawdzania śrub głowicy)?
Czy do rozpoławiania głowicy można zastosować czerwony silikon odporny na temp. czy specjalna pastę?
Za wszystkie rady z góry wielkie dzięki. |
http://www.motonews.pl/fo...by=desc&start=0
sTERYD - Sob Sie 09, 2008 00:25
ponadto:
http://www.roverki.pl/zro...ch-serii-k.html
Lechos - Sob Sie 09, 2008 10:37
wlasnie po przeczytaniu tej procedury zadalem pytanie
Lechos napisał/a: | O co chodzi z tą blokadą tulei cylindra podczas sprawdzania przydatności śrub (wzmianka w procedurze sprawdzania śrub głowicy)? |
|
|