|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45] Problem z odpalaniem
rafalq1 - Pon Sie 18, 2008 22:08 Temat postu: [R45] Problem z odpalaniem Problem polega na ciężkim odpalaniu gdy poziom paliwa jest na rezerwie.
Powyżej powiedzmy około 10-15 litrów jest wszystko ok. (pali przy pierwszym zakręceniu).
Poniżej tego poziomu muszę go kręcić przez dłuższą chwilę. Objaw występuje tylko przy ciepłym silniku.
Może jakieś sugestie od czego się zabrać lub co może być przyczyną??
Zukowaty - Wto Sie 19, 2008 12:58
Ja tak mialem kiedys jak mialem wode w zbiorniku paliwa.Jak nie lejesz po korek to zawsze sie kondensuje para wodna w zbiorniku.Dlatego zbiorniki z reszta lubia rdzewiec od srodka.No i w paliwie tez niekiedy jest troche wody.Wyjmij pompe jak u Ciebie sie da normalnie i wyczysc zbiornik albo wyjmij caly zbiornik.Mowie co ja zrobilem i bylo pozniej ok.Ewentualnie jeszcz emoze byc juz kiepska pompa.
rafalq1 - Wto Sie 19, 2008 17:23
To jest diesel więc pompy w zbiorniku nie ma. Często jest tankowany pod korek, a jeśli jest trochę wody to wydaje mi się, że filtr paliwa by ją zatrzymał.
Czy to może być wina niezbyt dobrze działającego zaworu zwrotnego w ręcznej pompce?
Czy ktoś może wie czy jest sitko w zbiorniku przy układzie dieslowskim?
Zukowaty - Wto Sie 19, 2008 17:38
Zobacz ze ni zerknalem ze diesel...Nie przepadam za klekotami,nigdy nie mialem i mam za miar nie miec wiec nie pomoge bo nie znam.
krystianshoota - Wto Sie 19, 2008 18:37
rafalq1 jeśli podejrzewasz, że to zawór zwrotny to wstaw sobie dodatkowy zwór zwrotny, są specjalne do układu paliwowego, koszt to ok 25 zł. Ja wstawiłem między filtrem paliwa, a pompą wtryskową i jestem pewien, że paliwo się nie cofa.
NEOSSS - Sro Sie 20, 2008 07:33
rafalq1, może korek wlewu nie wpuszcza powietrza do baku i nie pcha ciśnienia w ten sposób na pompe wtryskową, załóż sobie zaworek zwrotny pomiędzy filtrem a pompa wtryskową, sprawdx także czy filtr nie jest zapowietrzony
rafalq1 - Sob Sie 23, 2008 20:41
NEOSSS napisał/a: | rafalq1, może korek wlewu nie wpuszcza powietrza do baku i nie pcha ciśnienia w ten sposób na pompe wtryskową, załóż sobie zaworek zwrotny pomiędzy filtrem a pompa wtryskową, sprawdx także czy filtr nie jest zapowietrzony |
Własnie wymieniłem ręczna pompkę (gruszke) w której jak wiadomo jest zaworek zwrotny(w starej już nie działał). co do filtra to nie jest zapowietrzony (odpowietrzałem ponownie przy wymianie gruszki). Korek wlewu też jest sprawny bo podciśnienie w zbiorniku sie nie tworzy.
Wskazówka dzis zbliżyła się do rezerwy i niemiłe zaskoczenie bo nadal jest problem z odpalaniem.
NEOSSS - Nie Sie 24, 2008 12:41
rafalq1, przeczysc wszystkie kostki przy silniku a szczegolnie przy pompie a nastepnie sprawdz czy w plywaku przy wtyczce jest wszystko ok....
|
|