|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [MG ZR] Problem na wolnych obrotach...
Prezes89 - Wto Wrz 09, 2008 09:58 Temat postu: [MG ZR] Problem na wolnych obrotach... Witam mam na próbe MG ZR rocznik 2003 silnik 1.4 103km.
I mam taki problem, gdy nie dodaje gazu np. stojąc na światłach całym autem trochę trzęsie tak impulsowo, ale o dziwo obroty są w położeniu nie zmiennym tzn. ani nie spadają, ani nie wzrastają...
se7en86 - Wto Wrz 09, 2008 10:50
Może coś z poduszkami silnika ?
Prezes89 - Wto Wrz 09, 2008 11:50
se7en86 napisał/a: | Może coś z poduszkami silnika ? |
nie mam pojęcia , dodam jeszcze, że na zimnym silniku czuć to wyraźnie a jak jest juz zagrzany to tak minimalnie...
sTERYD - Wto Wrz 09, 2008 11:51
a do świec Ty zaglondał??
Prezes89 - Wto Wrz 09, 2008 11:54
Dzisiaj jade z nim do mechanika ,żeby ogólnie na niego zerknoł
Więc zobaczymy co na to powie. Do świec nie zaglądałem...
piter34 - Wto Wrz 16, 2008 15:57
Prezes89 napisał/a: | Dzisiaj jade z nim do mechanika ,żeby ogólnie na niego zerknoł |
I co powiedzioł?
samuro - Czw Gru 18, 2008 11:51
Witam frumowiczów. Ja mam taki sam problem w swoim MG 1.8 117 km. Wymieniłem juz swiece cewki i kable i dalej nic. Jesli odpale go zimnego obroty sa na poziomie 1200 orb/min to nie szarpie jakjuz spadna ponizej 1000 obr. to uz sie zaczyna. Jest to nieregularne np podam ciąg liter jako prace silnika np. YYYYY yyy y yy yyyyyyyy yyyy yyyy yyyyyyy cos w tym stylu, takie milisekundowe przerwy. To szarpanie ustepuje prawie calkiem jak przejade sie dlużej tak z 15 km. Powiedzcie co moze byc najprawdopodobniejszą przyczyna tego.
Z góry dzieki, pozdrawiam.
kostas - Czw Gru 18, 2008 11:53
HAHAHA dobre to z tym yyy yyy y yy yy
samuro - Czw Gru 18, 2008 15:39
Moze to i smieszne ale i tez wkurzajace. Niema nikt pomysłu?
sTERYD - Pią Gru 26, 2008 12:35
samuro napisał/a: | Niema nikt pomysłu? |
może warto by jeszcze było sprawdzić działanie wtrysków...
PHJOWI - Pią Gru 26, 2008 12:50
spróbuj tej metody bo często pomaga w takich problemach we wszystkich silnikach k , jechać do kumatego serwisu gdzie mają t4 , wykonać adaptacje silniczków krokowych oraz całej przepustnicy i powinno pomóc.
samuro - Pią Gru 26, 2008 22:24
Witam. Chyba juz wszystko jasne wydmuchalo mi uszczelke pod głowica prawdopodobnie, poniewaz w zbiorniczku wyrownawczym gotuje plyn i stan sie bardzo podnosi, jak wyjezdzam rano to zlapie temperature a leci zimne powietrze z kratek dopiero jak porzadne przygazuje to puszcza cieple ogólnie załamka Powiedzcie mi na jaka uszczelke wymienic itp jak to zrobic dobrze
|
|