|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R25/R75] Silnik z 75 do 25tki
niuton - Czw Paź 16, 2008 00:40 Temat postu: [R25/R75] Silnik z 75 do 25tki Witam, w sumie spoytałem w innym temacie ale pobieznie. Powiadają ze silnik z 75 wejdzie do 25, prawda to? Co jezszcze trzeba by wymienic? Pewnie skrzynie. Co jeszcze? Jak ja mam manuala a silnik był na utomacie to bedzie problem czy nie ma to znaczenia? Czy silnik z Angllika jest problemem czy nie? Troszke nad tym mysle.
Ktos z forum juz tak robił?
Zukowaty - Czw Paź 16, 2008 03:08
Jak sie uprzesz to i silnik z F16 wsadzisz i bedzie jezdzilo...
Nie lepiej pomyslec nad 1.8 Vi z R200/R25. Mial bys duzo mniej do zmieniania w porownaniu z 1.8 turbo z R75 bo z tematu w "Chce kupic Roverka" rozumiem ze to ma byc (p)oturbowany silnik.Turbo jest mocniejsze o cale 5KM od tego 1.8 w R200.Moze i duzo momentu ma ale czy warto sie bawic?
niuton - Czw Paź 16, 2008 09:47
Kurde wczesniej nie widziałem tego silnika Vi, jakos mi umknął z powodu braku cyferek chyba
No tak ale Turbo to chyba fajna rzecz, no i ten moment na 75 215 przy niskich obrotach to chyba bedzie roznica niezła. I tak to narazie tylko rozwazania.
Co trzeba zmieniac oprocz silnika gdybym zdecydował sie na poturbowany silnik?
Kris - Czw Paź 16, 2008 09:58
heheh oj będzie różnica
Ale nie wsadzisz go chyba do r25, turbo jest z przodu przed chłodnicą, i tam nie ma miejsca na nie, wiem bo mialem też i r200
sTERYD - Czw Paź 16, 2008 11:40
Kris napisał/a: | turbo jest z przodu przed chłodnicą |
naprawdę
zaiste dziwne rozwiazanie
Kris - Czw Paź 16, 2008 11:43
sTERYD napisał/a: | Kris napisał/a: | turbo jest z przodu przed chłodnicą |
naprawdę
zaiste dziwne rozwiazanie |
mowa o tym że malo miejsca a nie o rozwiązaniu, na co klepiesz posty jak nie masz nic do powiedzenia?
I dajcie mi teraz ostrzeżenie, za podpuszczanie moda
sTERYD - Czw Paź 16, 2008 11:46
zaciekawiło mnie po prostu to co napisałeś...
przepraszam i nie nabijam więcej postów
Kris - Czw Paź 16, 2008 12:07
sTERYD napisał/a: | zaciekawiło mnie po prostu to co napisałeś...
przepraszam i nie nabijam więcej postów |
aha, a myślałem że ironizujesz... może nie zbyt jasno się wyraziłem turbo jest oczywiście miedzy chłodnicą a silnikiem czyli przed chłodnicą ale patrząc od silnika widziałem turbo za silnikiem i z boku jakoś kiedyś, dla tego o tym wspominam.
Brt - Czw Paź 16, 2008 12:07
Kris, chyba jestes przewrażliwiony Gdybym szybciej to przeczytał, to sam bym się zapytał
Swoją drogą 2.0T z Tomcata sie zmieścił do R200 okrąglaka i też na turbinę pomiedzy silnikiem a chłodnicą, wiec moze 1.8T dałby radę wcisnać takie dywagacje .....
[ Dodano: Czw Paź 16, 2008 13:08 ]
no i sie wyjaśniło
niuton - Czw Paź 16, 2008 12:29
Mozna cos wiecej o modelu Vi, nei słyszałem wczesniej na allegro sa 200tki tylko, co to za silnik?
Heh tylko jak to sprawdzic czy silnik wejdzie czy nie? Przecierz nei kupujac na farta i przekładając, bo jak nie to...
Brt - Czw Paź 16, 2008 12:32
niuton napisał/a: | Mozna cos wiecej o modelu Vi, nei słyszałem wczesniej na allegro sa 200tki tylko, co to za silnik? |
http://www.roverki.pl/article.php?sid=156 tu masz dane techniczne m.in. Vi niuton napisał/a: | Heh tylko jak to sprawdzic czy silnik wejdzie czy nie? |
To już trzeba samemu organoleptycznie zmierzyć miarką. Nie ma innej opcji
niuton - Pią Paź 24, 2008 08:15
POza brakiem pieniedzy na swapa boli mnie jeszcze to ze mam młody silnik, wiec po co łądowac mi sie w inny, ale mysle ze kwestia czasu i przekładka bedzie. Tak sie teraz zastanawiam jak bedzie zutrzymaniem auta na drodze jak sie doturbi? Trakcja?
|
|