|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25] Klocki hamulcowe i tarcze
niuton - Nie Paź 19, 2008 23:24 Temat postu: [R25] Klocki hamulcowe i tarcze Z tego co wiem w R25 były montowane w dwóch wersjach: pojedyncza niewentylowana i podwójna wentylowana (tak mi sie obiło o uszy).
Jesli tak to ja mam tą pierwsza opcje, a ze nosze sie z zamiarem zmiany hamulcow z przodu bo juz sa na wykonczeniu, a wole cos mocniejszego, a wentylowane sa wiadomo lepsiejsze, wiec tu pytanie czy byłby problem na zmiane niewentylowanych an wentylowane?
Zamotałem starsznie temat no ale takja godzina. Pozdrawiam.
Zukowaty - Nie Paź 19, 2008 23:56
Bylby problem bo musial bys zmienic rowniez zaciski.Wentylowana tarcza z racji tego ze ma w srodku pusta przestrzen jest grubsza i nie podejdzie do zacisku od pelnej tarczy.Nie koniecznie wentylowana tarcza jest lepsza.Wymyslili ja po to zeby szybciej odprowadzac cieplo ale jak nie jezdzisz sportowo to raczej nei odczujesz zadnej roznicy.Co innego jak bys zalozyl tarcze o wiekszej srednicy.Poza tym tarcze wentylowane sa bardziej podatne na wyginanie sie.
zouza - Pon Paź 20, 2008 06:07
Zresztą o hamulcach w serii 200 było milion razy, poszukasz znajdziesz z 10 tematów o tym jakie tarcze, klocki i czy zmieniać zaciski, łącznie z podanymi cenami
niuton - Pon Paź 27, 2008 14:25
A w ogole mozliwe zebym miał w 25 z 2001 r tarcze niewentylowane, bo obiuło mi sie cos o uszy ze po 99 r były montowane wentylowane seryjnie?
zouza - Pon Paź 27, 2008 14:54
Oczywiście, że masz niewentylowane. W r25 jak się nie mylę każdym (nie wiem jak 1.8) były w tyłu bębny, z przodu pełne tarcze.
Stacho - Pon Paź 27, 2008 14:56 Temat postu: [R45 1,4 16V, 2001r] Witam,
Ja, wprawdzie w 45-ce, ale tez mam niewentylowane, a różnica w grubości tarczy to bodajże 9mm, tak że zaciski tez do wymiany , pozdr....
|
|