|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200, 1998] Tłumik - mam problem z rozmiarem
WojtekKrakow - Czw Gru 04, 2008 09:08 Temat postu: [R200, 1998] Tłumik - mam problem z rozmiarem Panowie,
Mam problem z tłumikiem, byłem na przeglądzie i cała końcówka jest zatkana
Gość stwierdził że musze zmienić całą tylną część, to znaczy tą puszkę (przepraszam za mało fachowe wyrażanie się, ale jestem totalnym laikiem).
Dodatkowo było coś już wcześniej grzebane bo tłumik nie jest dokręcany na śruby ale zespawany, trzeba uciąć rurkę i wstawić całość nową.
Możecie mi powiedzieć jakie wymiary ma ta rurka na końcu. Słyszałem, że 45mm, wszystko na allegro jest z 50mm ... niemniej jednak wydaje mi się że mam przerobiony tył na 50mm, ale chciałem wiedzieć w razie czego.
Dzięki wielkie jak zawsze !
PTE - Czw Gru 04, 2008 09:14
Jedź do zakładu który montuje tłumiki - ale takiego, który ma chociaż migomat, to Ci wymienią ten tłumik za 200zł. No chyba że szukasz rurki i sam będziesz spawał.
A najlepiej wymienić końcowy od razu ze środkowym - przeważnie padają w niedługim odstępie czasu. Ja musiałem wymieniać środkowy 8 m-cy po tym jak przerdzewiał końcowy. Wtedy unikniesz całej tej rzeźny ze spawaniem i sztukowaniem.
WojtekKrakow - Czw Gru 04, 2008 09:19
Środkowy to jest ten z katalizatorem ? Jeżeli tak to robiłem go jakieś 2 miesiące temu
PTE - Czw Gru 04, 2008 09:34
WojtekKrakow napisał/a: | Środkowy to jest ten z katalizatorem ? Jeżeli tak to robiłem go jakieś 2 miesiące temu |
Katalizator jest tuż przed środkowym.
wersja 8V:
wersja 16V:
WojtekKrakow - Czw Gru 04, 2008 09:40
Nie wiem co ja bym zrobił bez forum
Panowie, a co z tą średnicą ?
Przykładowo czy taki tłumik się nada ? http://moto.allegro.pl/it...ska_gratis.html
PTE - Czw Gru 04, 2008 14:31
Ten będzie pasował.
Ten podany przez Ciebie w linku nic Ci nie da oprócz hałasu.
WojtekKrakow - Pią Gru 05, 2008 09:24
A coś ładniejszego i bez huku zbędnego
BoloSr - Pią Gru 05, 2008 10:01