|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 800 - [R820] Jaki gaz zalożyć
pajak2103 - Sob Gru 20, 2008 15:38 Temat postu: [R820] Jaki gaz zalożyć WITAM WSZYSTKICH
jak w temacie.chce zalozyc gaz do mojego roverka
czy moze ktos mi podpowiedziec jakiej generacji gaz zalozyc i ile to kosztuje?
pozdrawiam i za wszelkie porady z gory dziekuje
blue827 - Sob Gru 20, 2008 18:33
Jeśli gaz będzie Ci zakładał jakiś zakład to najlepiej załóż 4 generacje, czyli sekwencja, nie znam się na tym ale na qłównej stronie w >>faq są polecane nawet konkretne wtryskiwacze lub reduktor. Cenowo pewnie ~2 - 2.5tyś
A jeśli byś jednak zakładał 1 generacje opartą na Blosie, to mniej więcej tak się przedstawiają ceny:
zbiornik: 60 litrów , 870mm, 315mm (odradzam firmę Grodków bo są zardzewiałe w środku) ~250zł
mocowanie zbiornika ~50zł
wielozawór: BRC europa do zbiorników cylindrycznych ~300zł
obudowa wielozaworu BRC ~50zł
wlew gazu BRC ~50zł
rurka 8mm ~100zł
elektrozawór na rurkę 8mm (np BRC ET98) ~120zł
reduktor BRC AT90E 140kW ~270zł
BLOS ~300zł
Emulator wtrysków i sond lambda, przełącznik ~100zł
Ceny celowo trochę przesadziłem bo zawsze jednak wychodzą rózne niespodziewane wydatki, czyli cała kwota ~1600zł za same podzespoły, i jeśli montujesz sam, ale myślę że tyle samo wyjdzie jak jakiś zakład będzie to montował.
pajak2103 - Nie Gru 21, 2008 09:37
dzieki za info
pozdro
Tomek1212 - Nie Gru 21, 2008 12:24
Blue827, większość z cen przesadziłes nawet dwukrotnie, ale mniejsza z tym.
Do tego silnika wrzuciłbym sekwencje.
Marrkus - Nie Gru 21, 2008 13:35
Również polecam sekwencję. Są jeszcze BLOSY i inne patenty ale w to bym sie nie bawił. Mam taki silnik zagazowany i jest ok. Polecam również instalację od AC, np STAG 300 - świetne użądzenie
http://www.ac.com.pl/autogaz/stag300/
AndrewS - Nie Gru 21, 2008 22:25
ma ktos gaz w silniku turbo
ciekawi mnie, jak to sie sprawuje
Brt - Nie Gru 21, 2008 22:28
Marrkus, własnie ma
gpredki - Pon Gru 22, 2008 00:58
Hmm, normalnie sie sprawuje. Ja mam, wprawdzie nie w Roverze, ale DOBRA sekwencja daje sobie rade. Odpowiednio wydajny reduktor, wtryskiwacze i montaz. Auto hamowane przed i po. Roznica 1KM, czyli pomijalna.
pajak2103 - Pon Gru 22, 2008 20:31
ale ja chcialbym sie odlaczyc od benzyny.poniewaz znajomy mechanik znalazl prawdopodobnie przyczyne duzego spalania mojego auta.ow mechanik stwierdzil ze moje wtryskiwacze nie daja mgielki tylko leja paliwko i dlatego pije jak smok jak wlaczy sie turbina.powiedzcie mi zatem drodzy koledzy co z tym fantem zrobic?kupno nowych wtryskow nie wchodzi w rachube bo to koszt rzedu 2,200 zl.[taniej mnie wyniosl samochod].,a przy ktorej generacji gazu sa wymieniane wtryski na gazowe?czy trzeba wymieniac wtryski?nie mozna np.zalozyc gaz 1 lub 2 generacji z recznym ustawieniem mieszanki gazu[np. blos],a wtryski zostawic te co sa?poprostu mysle ze taniej mi wyjdzie wstawic gaz niz kupic wtryskiwacze.co wy na to?co o tym sadzicie?prosze o porady i opinie.nawet te zle mile widziane.moze ktos juz ma takie zastosowanie w swoim autku?
gpredki - Pon Gru 22, 2008 21:06
Zostawic te lejace benzynowe i zalozyc sekwencje.
pajak2103 - Pon Gru 22, 2008 21:27
a co sadzisz o instalacji BRC?
Tomek1212 - Pon Gru 22, 2008 21:50
"Chłopie", nie przeżywaj starego trupa, wrzuć tam co bądź i będzie to jakoś żyło. Możesz nawet zamontować najzwyklejszego zenita sekwencje i będzie chodzić. No a jak masz za dużo kasy, to montuj BRC, Lovato, Landi-Renzo.
|
|