Zobacz temat - [R416] Nie działa centralny zamek
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416] Nie działa centralny zamek

wojtas6112 - Sob Lut 14, 2009 19:09
Temat postu: [R416] Nie działa centralny zamek
Witam.

Jestem nowy:-) mam już ROVERKA dłuższy czas ogólnie serwisowany wymieniałem sporo rzeczy, natomiast dziś pojawił się ogromny problem, Pan od którego kupiłem samochód poinformował mnie, że samochód został rozbroiony z fabrycznego alarmu i, że można odłączyć akumulator i swobodnie go ładować, tak wię dziś rano zabralem się do pracy odłączyłem go, podłączyłem do prostownika naladowałem, i po podłączeniu go spowrotem do samochodu CISZA, centralny nie działa z pilota, oprócz tego, po wejściu do samochodu(przy użyciu koluczyka) i włożeniu kluczyka do stacyjki samochód milczy a dźwięk o braku rozbrojenia alarmu odzywa się ciągle, nie mogę zapalić samochodu zero reakcji.

Próbowałem:

* otworzyć smochód za pomocą kluczyka
*4x wciskałem przycisk zamykania

ale dalej nic, co mogę robić czytałem o awaryjnym wyłaczeniu imo, ale nie wiem jaki jest kod do mojego samochodu:-(

pozdrawiam i dziękuje z góry za odpowiedzi jakie dacie:-)

jeżeli ktoś potrzebuje innych informacji mogę opisać wszystko dokładnie, możliwe, że źle sformulowałem pytanie,

czytając różnego rodzaju posty zauważyłem że: sTERYD jest osobą bardzo poinformowaną w temacie, były już problemy podobne, ale nie taki same, także jeżeli dostane chociaż namiar na temat podobny będę bardzo wdzięczny.

gap - Nie Lut 15, 2009 10:46

wojtas6112 napisał/a:
centralny nie działa z pilota, oprócz tego, po wejściu do samochodu(przy użyciu koluczyka) i włożeniu kluczyka do stacyjki samochód milczy a dźwięk o braku rozbrojenia alarmu odzywa się ciągle, nie mogę zapalić samochodu zero reakcji.


Czesc

Mam Roverka od niedawna i mialem podobnie. Po wyjeciu akumulatora, naladowaniu i wsadzeniu go z powrotem nic nie dzialalo rowniez kasowanie "4xguzik zamykania w pilocie". Dodatkowo wskaznik temperatury wedrowal na max zaraz po wsadzeniu kluczyka.
Problemem okazal sie przewod masy idacy od klemy(-) do karoseri. Nie stykal w miejscu gdzie jest przykrecony srubka . Polecam przyjrzec sie temu miejscu. Odkrecic, wyczyscic, posmarowac smarem grafitowym.
U mnie pomoglo :smile:

Pozdrawiam

wojtas6112 - Nie Lut 15, 2009 11:05

witam

dzięuje bardzo za odpowiedź, jeżeli chodzi o zasilanie jest wszystko wporządku chodzi o działanie stacyjki i te "pikanie" mam parę rzeczy dodanych do tego roverka, założyłem, automatyczny przełącznik do świateł, po przekręceniu kluczyka do miejsca "zapalania" światła włączają się automatycznie oprócz tego dmuchawy działają. podświetlanie jest.

pozdrawiam i dziękuje za odp.

sTERYD - Pon Lut 16, 2009 10:13

wojtas6112 napisał/a:
Pan od którego kupiłem samochód poinformował mnie, że samochód został rozbroiony z fabrycznego alarmu i, że można odłączyć akumulator i swobodnie go ładować,

Twoj problem to jednocześnie rozwiazanie :/
ktoś wymontował fabryczny alarm i dał ciala :/ spróbuj się dowiedzieć co to za alarm, a najlepiej kto go montowal dokładnie i niech najlepiej przywróci stan sprzed ingerencji.
Poszukaj też w papierach, może masz kod awaryjny do immo, dzięki ktoremu odpalisz auto mimo niedziałającego alarmu. najprawdopodobniej to w ten sposób został wcześniej wyłączony :hm:

wojtas6112 - Czw Lut 19, 2009 21:58

witam

Problem rozwiązany.
Człowiek od którego kupiłem samochód mieszka w Krakowie a ja kilkaset km. od niego, także przywrócenie poprzedniego stanu byłoby nie możliwe(możliwe ale za drogie)

znalazłem dobrego elektronika, który przy użyciu oprogramowania zdjął wszystkie zabezpieczenia, łaczyło się to z założeniem nowego sterownika do centralnego zamka, koszt wszystkiego to 620zł(brak możliwości zespolenia starego pilota z samochodem)

300zł elektro-mechanik
60zł wypożyczenie lawety(przyczepki) na 12h
260zł założenie nowego sterownika(2 piloty, sterownik plus siłowniczek)

odrazu diagnoza świec zamówiłem sobie 4 szt(2 lipnie sięs prawują):

Champion nr katalogowy: EON1

przy okazji pytania:

mam gaz w sekwencji BRC IV gen. po wymianie filtrów, itd,

klijent, który się tym zajmuje powiedzial mi, że mam za bogatą mieszanke paliwa i dlatego dużo mi spala,

ogólnie z autem nie mam problemów, ale co może być przyczyną tak duzego spalania(ok 14l benzyny), sonda jest ok, rozrząd, oleje filtr paliwa, filtr powietrza, f. oleju, olej, wymienione, kable od świec też, wymieniałem sobie nawet chłodice i tylnią piaste za autko dałem 10 tys. a włożyłem już sporo, chcialbym wreszce zakończyć kwestie finansowe:-)

zostało mi:

*problem ze spalaniem
*siłowniki do bagażnika
*świece

ps. za nim je kupiłem koleś wymienil w nim, układ wydechowy kompletny, uszczelke pod głowicą, ja naprawiłem klimatyzację oraz sam odgrzybiłem korzystając z waszego poradnika za co serdecznie dziękuje:-)