|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) - [R-All]HGF
Bari - Sro Kwi 15, 2009 20:56 Temat postu: [R-All]HGF Witam,
Kilka pytań odnosnie HGF:
Czy silniki 2.5 V6 równiez cierpiały na HGF ?
Czy diesle (Land Roverowskie) oraz TD4 (BMW) tez miewały te przypadłość ?
Czy w silnikach 1.8 PB zostało to w którymś roku fabrycznie poprawione ? (tzn. czy np. modele Land roverów czy roverów np. z roku 2002 z silnikami 1.8 zostały fabrycznie poprawione i pozbawione błędu HGF ? Jesli nie to czy fabryka wogole poprawiala to,jeśli tak to w ktorym roku zaczely wychodzić modele z poprawionym fabrycznie HGF ? )
Brt - Czw Kwi 16, 2009 11:10
Cytat: | Czy silniki 2.5 V6 równiez cierpiały na HGF ? |
poza nielicznymi wyjątkami nie
Cytat: | Czy diesle (Land Roverowskie) oraz TD4 (BMW) tez miewały te przypadłość ? |
poza nielicznymi wyjątkami nie Bari napisał/a: | Czy w silnikach 1.8 PB zostało to w którymś roku fabrycznie poprawione ? (tzn. czy np. modele Land roverów czy roverów np. z roku 2002 z silnikami 1.8 zostały fabrycznie poprawione i pozbawione błędu HGF ? Jesli nie to czy fabryka wogole poprawiala to,jeśli tak to w ktorym roku zaczely wychodzić modele z poprawionym fabrycznie HGF ? ) |
po 2000roku spadła znacząco ilośc HGF w serii K, ale nie oznacza to całkowitego wyeliminowania tej przypadłości. Statystyka z forum pewnie by potwierdziła owe spostrzeżenie
Bari - Czw Kwi 16, 2009 12:38
dzięki
Grbavica - Pią Kwi 17, 2009 23:01
Witajcie,
ja mam R45 1,8 z 2002 roku i jakies 1,5 miesiaca temu robilem HGF
takze nie wiem czy nie mozna stwierdzic, ze za wiele sie zmienilo
sTERYD - Pią Kwi 17, 2009 23:15
tak na prawdę uszczelka pod głowicą moze paść w każdym silniku. Obecnie zauważyłem objawy padu uszczelki w Ursusie C360 (z silnikiem ursusa) gdzie silnik jest na prawdę pancerny... jak się chce to wszystko można zepsuć
Jugol - Pią Kwi 17, 2009 23:38
...bo tak to drodzy ROVERianie z beszczelkami bywa,że czasem się poddają-niestety
|
|