Zobacz temat - [R200 1.4 16V '99] Kłopoty z obrotami przy odpalaniu
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200 1.4 16V '99] Kłopoty z obrotami przy odpalaniu

grzesiek-neomix - Pią Kwi 17, 2009 13:03
Temat postu: [R200 1.4 16V '99] Kłopoty z obrotami przy odpalaniu
Witam, mam problem z moim roverzyskiem, rano przy odpalaniu musze trzymać noge na gazie tak na 2000 obrotów przez około 2 minuty, gdybym tego nie robił auto by zgasło, słychac też spalanie mieszanki gdzieś w tłumiku z przodu auta własnie przy porannym odpalaniu.Wymieniłem silnik krokowy, uszczelkę przy kolektorze dolotowym, kopułke i palec, przewody i swiece i nadal nic.Poza tym jak juz sie nagrzeje to obroty falują miedzy 900 a 1100.na komputerze nic nie wyszło , żadnych błędów.Nie mam juz siły, zwłaszcza rano.Tak jakby ssanie sie nie włączało.Moze ktos z was ma jakies sugestie i pomysły co z tym fantem zrobić? Z góry dzięki za podpowiedzi.pozdrawiam
sTERYD - Pią Kwi 17, 2009 16:11

a sprawdzałeś czujnik temperatury?
leszczu - Pią Kwi 17, 2009 16:15

Ja miałem coś podobnego przy odpalaniu tez musiałem trzymać nogę na gazie ale podciągnąłem linkę od gazu to teraz pali mi bez problemów.
grzesiek-neomix - Pon Kwi 20, 2009 10:55

Witam, czujnika temperatury nie sprawdzałem, bedę musiał to zrobić.A jesli chodzi o podciągnięcie linki od gazu to zły pomysł, nie chcę zeby mi silnik pracował non stop na takich wysokich obrotach...
leszczu - Pon Kwi 20, 2009 13:40

grzesiek-neomix napisał/a:
Witam, czujnika temperatury nie sprawdzałem, bedę musiał to zrobić.A jesli chodzi o podciągnięcie linki od gazu to zły pomysł, nie chcę zeby mi silnik pracował non stop na takich wysokich obrotach...


Jak podciągnąłem linkę to na ssaniu obroty utrzymują się na 1400-1500 a przy normalnej pracy 900 obr.

Mayday - Wto Kwi 21, 2009 14:37

A nie kręciłeś magiczną śrubką przy przepustnicy?? Musi być odpowiednio ustawiona żeby czujnik wiedział kiedy jest w pozycji "zero" i żeby obroty nie świrowały
grzesiek-neomix - Czw Kwi 23, 2009 14:29

Kręciłem, tylko teraz nie wiem jak ją ustawić, żeby wróciło wszystko do normy...
dziaraxc - Czw Kwi 23, 2009 17:16

Ja mam taki problem po dłuzszej trasie powyzej 200 Km , auto postoi i odrazu gasnie po odpaleniu , w moim przypadku pomogło odkrecenie korka od wlewu paliwa:)
Mayday - Pią Kwi 24, 2009 14:05

Musisz podpiąć miernik do styków czujnika położenia przepustnicy (chyba styk pierwszy i ostatni) i kręcąc tą śrubką ustaw rezystancję TPS przy zamkniętej przepustnicy 595 ohm.