|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [Honda Accord] Złącze diagnostyczne...
NocnyDrwal - Nie Maj 24, 2009 13:21 Temat postu: [Honda Accord] Złącze diagnostyczne... Witam!
W zwiazku z niepewnym zachowaniem sie silnika postanowilem skorzystac z artykulu "Odczyt i kasowanie kodów błędów w silnikach 2.0 serii L (turbodiesel)". Zdjalem plastik pod kierownica i neistety nie potrafie odnalezc tego 16-pinowego zlacza
Zamieszczam fotke aby zobrazowac problem. Moje auto to Accord TDI wiec moze to zlacze jest w innym miejscu no ale gdzie... (czy to zlacze ma byc "luzne" czy w cos wpiete i jakiego koloru?)
I jeszcze 2 sprawa, ktora dotyczy elktrozaworu odcinajacego paliwo na pompie. Slyszalem ze "konserwacja" tego elementu polega na odkreceniu i przeczyszczeniu. No tak ale jak i czym sie to czysci...
thef - Nie Maj 24, 2009 13:54
Pytał już ktoś niedawno o to ( http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#346475 ), w Accordach to złącze jest 5 pinowe i zwiera się piny 1 i 3. Poszukaj sobie w ogóle pdfa do Accorda TDi na www.hondaaccord.strefa.pl (któryś z dodatków) i tam będzie dużo przydatnych rzeczy .
[ Dodano: Nie Maj 24, 2009 14:55 ]
NocnyDrwal napisał/a: | I jeszcze 2 sprawa, ktora dotyczy elktrozaworu odcinajacego paliwo na pompie. Slyszalem ze "konserwacja" tego elementu polega na odkreceniu i przeczyszczeniu. No tak ale jak i czym sie to czysci...
| Ropa, benzyna, cokolwiek w ten deseń .
NocnyDrwal - Nie Maj 24, 2009 18:44
udalo mi sie odnalezc to 5pinowe brazowe zlacze zmostkowalem 1(czarny) i 3 (bialo-roz) przekrecilem zaplon i .... nic... normalnie sie zaswieca kontrolka od silnika potem gasnie i nic. Toznaczy ze nie ma bledow
balrog - Nie Maj 24, 2009 18:48
być może zwarłeś złe piny? za pierwszym razem tez popełniłem taki błąd i nic z kontrolka się nie działo, potem zrobiłem to poprawnie i kontrolka juz mrygała, a jak ma mrygać to już nie pamiętam, pisze na stronie klubowej
NocnyDrwal - Nie Maj 24, 2009 18:56
zwarlem piny tak jak pisze w instrukcji
sTERYD - Nie Maj 24, 2009 20:10
to moze jeszcze sprawdź bezpiecznik gniazda diagnostycznego. powinien być taki w razie jakby ktoś przez przypadek zwarł piny 1 i 2. niestety nie wiem który to
NocnyDrwal - Pon Maj 25, 2009 12:28
sTERYD napisał/a: | to moze jeszcze sprawdź bezpiecznik gniazda diagnostycznego. powinien być taki w razie jakby ktoś przez przypadek zwarł piny 1 i 2. niestety nie wiem który to |
moze ktos inny wie... a moze w tej sytuacji komputer ECM zresetowac... wie ktos moze jak to sie robi
thef - Pon Maj 25, 2009 22:36
Wklejam odpowiedź którą udzieliłem w PM, żeby temat był spójny, a poza tym może komuś się przyda:
"Hej
W zasadzie nie ma chyba nic takiego jak reset komputera w tym silniku. Można za to skasować błędy zapisane w pamięci komputera poprzez 50-ciokrotne włączenie i wyłączenie stacyjki (najlepiej do momentu aż zgaśnie kontrolka silnika) - błędy automatycznie znikają z pamięci jeśli nie pojawią się w ciągu właśnie 50-ciu uruchomień silnika (dokładniej 50-ciu samodiagnostyk wykonywanych przy każdym włączeniu stacyjki, a sygnalizowanych świeceniem i zgaśnięciem po chwili kontrolki silnika) .
PS>Ilość 50-ciu cykli nie jest do końca udowodniona, więc dla pewności można to zrobić 55 razy ."
A tak w ogóle to czym objawia się to niepewne zachowanie?
|
|