|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [MG ZR 160] Po wymianie wahaczy..
samuro - Sro Wrz 23, 2009 19:15 Temat postu: [MG ZR 160] Po wymianie wahaczy.. Witam, problem mam jak w temacie czyli po dzisiejszej wymianie wahaczy przednich firmy Delphi dobierane według katalogu do R25 autem nie da sie jezdzic, a mianowicie strasznie lekko mi zaczęła kierownica chodzić, jak dam pełny skręt to auto jezdzi w kółko, nie odbija tak jak ma byc, musze kiere trzymac mocno bo od razu fosa,jak pusze to lata na lewo i prawo na byle nierównośći. Czy powinienem sie martwic? co zrobiłem nie tak? poradzcie cos z gory dzieki.
SeniorA - Sro Wrz 23, 2009 19:30
samuro napisał/a: | co zrobiłem nie tak | nie zrobiłeś diagnostyki układu kierowniczego i zawieszenia.
keczu - Sro Wrz 23, 2009 19:34
samuro napisał/a: | Czy powinienem sie martwic? | Nie,poprostu ustaw zbieznosc,albo najlepiej sprawdz cala geometrie przedniej osi. To czesto sie zdaza po wymianie wachaczy,czy koncowki wahacza, mimo ze to nie ukl. kierowniczy.Pozdr.
samuro - Sro Wrz 23, 2009 19:39
Uff..troche mnie uspokoiliscie, jeszcze bardzo byłbym wdzieczny jakbys cie mi podali parametry jakie sa nominalnie w ustawiniu geometrii czyli to co potrzebne. Jak je bede mial to dam diagnosćie i niech mi tak ustawi i sprawa powinna sie rozwiazac.
keczu - Sro Wrz 23, 2009 19:43
samuro napisał/a: | Uff..troche nie uspokoiliscie, jeszcze bardzo byłbym wdzieczny jakbys cie mi podali parametry jakie sa nominalnie w ustawiniu geometrii czyli to co potrzebne. Jak je bede mial to dam diagnosćie i niech mi tak ustawi i sprawa powinna sie rozwiazac. | Po co?. Troche zaufania do diagnostow,poza tym nie musisz koniecznie tego robc na stacji diagnostycznej.
samuro - Sro Wrz 23, 2009 19:49
Wiesz... mam różne doswiadczenia z diagnostami..... koles popatrzy w katalog zrobi co to jest MG i pozniej ja mu będę mowił niech pan patrzy na Rovera 25 no ale posłucham was i napisze co sie dzialo. Dzieki za czas i pomoc.
Pozdrawiam.
SeniorA - Sro Wrz 23, 2009 21:37
samuro napisał/a: | jeszcze bardzo byłbym wdzieczny jakbys cie mi podali parametry jakie sa nominalnie w ustawiniu | zbieżność: 0 st. plus,minus 15'
kąt pochylenia: -0st. 20'plus,minus 45'
kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy: 1st.42' plus,minus 1st.
nachylenie sworznia zwrotnicy: 12st.7'
Auto nie obciążone.Nie dotyczy z silnikiem 1.8 .
Ciufa - Sro Wrz 23, 2009 21:51
SeniorA napisał/a: | Auto nie obciążone.Nie dotyczy z silnikiem 1.8 . |
ale on ma właśnie 1.8
SeniorA - Sro Wrz 23, 2009 21:57
Ciufcia napisał/a: | ale on ma właśnie 1.8 | to proszę,odpowiednio ;0st.plus,minus 0st.15'
-0st.40' plus,minus45'
2st.12' plus minus 1st.
12st.27'
Ciufa - Sro Wrz 23, 2009 22:21
SeniorA napisał/a: | to proszę, |
dziękuję
samuro - Sro Wrz 23, 2009 22:33
Super fajnie dziekuje tylko jak mam to odczytac bo nie bardzo to kumam..
Ciufa - Sro Wrz 23, 2009 22:37
zbieżność: 0st.plus,minus 0st.15'
kąt pochylenia: 0st.40' plus,minus45'
kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy: 2st.12' plus minus 1st.
nachylenie sworznia zwrotnicy: 12st.27'
teraz wszystko już jasne?
samuro - Sro Wrz 23, 2009 22:43
POMÓGŁ w 100 procentach kliknę w odpowiednie miejsce jeszcze raz dzieki.
Pozdrawiam.
marcinmarcin - Czw Wrz 24, 2009 17:51
I tak jedyne co się ustawia to zbieżność ustaw na 0 i będzie dobrze...
samuro - Czw Wrz 24, 2009 18:07
Witam, po objechaniu kompletu okolicznych warsztatów i straconych cennych godzinach trafilem na konkretnego goscia ktory to zrobił szybko sprawnie i bez łaski, teraz smiga az miło. Ten warsztat mogę polecić bez problemu, a znajduje sie on miedzy Rzeszowem a Łańcutem zaraz kolo stacji paliw Orlen tam gdzie stoją zawsze "krokodylki", okolicznii miejscowi beda wiedzieć o co chodzi
Pozdrawiam.
|
|