Zobacz temat - [416si 97r] pytanie o inst. LPG znów
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [416si 97r] pytanie o inst. LPG znów

dafit - Nie Wrz 27, 2009 12:37
Temat postu: [416si 97r] pytanie o inst. LPG znów
WITAJCIE !!
To mój pierwszy post na forum dlatego to wielkie powitanie u góry :) ale do rzeczy, od niedawna posiadam roverka 416si i tak właściwie to wiele mi nie pali ogólnie patrzeć ale jestem studentem i potrzebuje tańszego źródła zasilania dlatego postanowiłem rozważyć założenie LPG co wcześniej nie specjalnie miałem ochotę rozważyć bo czytałem a to tu a to tam złe opinie na ten temat na forum również poczytałem ten 4 stronicowy wątek nt LPG i ... w końcu nic nie wiem w sumie więcej chyba było opinii za niż przeciw i w końcu nie wiem co o tym myśleć i chciałbym się dowiedzieć konkretnie czy występują jakieś przeciwwskazania co do instalacji LPG w tym konkretnie silniku co ja mam w roverze ?? czy jednak auto dobrze się sprawuje po tym zabiegu i nie ma co się bać i jakiego typu instalację wtedy zastosować ?? dodam że auto ma udokumentowany przebieg 125tys. km także w dość świeżej kondycji .

staf - Nie Wrz 27, 2009 12:53

dafit, Przeczytaj to może ci pomoże
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#60

azor77 - Nie Wrz 27, 2009 16:20

dafit napisał/a:
chciałbym się dowiedzieć konkretnie czy występują jakieś przeciwwskazania co do instalacji LPG w tym konkretnie silniku co ja mam w roverze ?? czy jednak auto dobrze się sprawuje po tym zabiegu i nie ma co się bać i jakiego typu instalację wtedy zastosować ?? dodam że auto ma udokumentowany przebieg 125tys. km także w dość świeżej kondycji .


Zakładaj sekwencyjną instalację i śmigasz aż miło.
Tylko instalacja musi być założona przez kumatych gaziarzy, najlepiej polecanych w twojej okolicy. Ten silnik spisuje się świetnie na LPG, ja śmignąłem dopiero 35 tys i nie miałem żadnych problemów w tym czasie :wink:

darek_wp - Nie Wrz 27, 2009 19:06

dafit nie ma żadnych przeciwskazań do zagazowania tego silnika
ja mam zrobione na gazie na tym samym silniku ponad 120000 bez żadnych problemów
oczywiście trzeba wymieniać filtry, kable świece co jakiś czas (ale na PB też trzeba :-) ) no i warto wypytać o renomę gaziarzy u których będzie montowana instalacja i trzeba zamontować sekwencję - później tylko ładować gaz i jeździć
no i warto nie zapominać żeby w zbiorniku było min 1/3 stanu benzyny (osobiście jeżdżę z pełnym)- inaczej zatrzesz pompę paliwa

pozdr
darek

dafit - Pon Wrz 28, 2009 17:15

ielkie dzięki za pomoc :) a powiedzcie jeszcze czy zalożenie LPG w tym konkretnie silniku ingeruje coś w jego osiągi ?
azor77 - Pon Wrz 28, 2009 18:30

Jak założysz sekwencję to praktycznie nie odczuwalne zmiany w osiągach
darek_wp - Pon Wrz 28, 2009 19:36

dokładnie, przy normalnej jeździe nie widać żadnych różnic w osiągach silnika (poza kosztami jazdy ;-))
BoloSr - Pon Wrz 28, 2009 19:38

azor77 napisał/a:
Jak założysz sekwencję to praktycznie nie odczuwalne zmiany w osiągach


chyba ze gazownik da ciala a potem bedzie wine zwalal na auto :(

darek_wp - Pon Wrz 28, 2009 20:24

to wtedy przełączasz się na PB wsadzasz gaziarza obok i czadu - a później niech poprawia co sp#$%#$