|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200 1.4i 97r] immobilizer nie chce się wyłączyć
Masar - Sob Paź 10, 2009 10:48 Temat postu: [R200 1.4i 97r] immobilizer nie chce się wyłączyć Witam,
Pilot po wymianie baterii odmówił posłuszeństwa ( postepowałem zgodnie z procedurą), nie można go było nawet zsynchronizować, pilot był sprawdzany, podobno jest sprawny. Gdy próbowałem wprowadzic 4 - cyfrowy kod, za którymś razem się udało (rover nie wydał sygnału błędu) niestety immo pozostał aktywny.
Dostałem namiar na gościa który za wyłączenie immo zyczy sobie 350 PLN
Proszę o jakieś wskazówki co ewentualnie mozna jeszcze zrobić...
marcze83 - Sob Paź 10, 2009 14:39
witam, jeżeli masz 2 pilota to spróbuj nim odblokować immo, jeżeli natomiast nie posiadasz pilota zastępczego to spróbuj tak:
przy zamkniętych drzwiach( nie zaryglowanych), i zamkniętej klapie bagażnika zdejmij na 3 min. ujemną klemę z akumulatora, po 3 min. załóż ja z powrotem i stojąc przy drzwiach kierowcy spróbuj załączyć alarm/immo klikając 4 razy na przycisk zamykania, u mnie to zawsze pomagało a immo lubiał sobie kiedyś poszaleć
azer - Sob Paź 10, 2009 14:48 Temat postu: Re: [R200 1.4i 97r] immobilizer nie chce się wyłączyć
Masar napisał/a: | pilot był sprawdzany, podobno jest sprawny | ja bym zwrócił uwagę równiez na tą część. Nie raz zdarzało się, że przy wymianie baterii uległ uszkodzeniu pilot. Zerknij jeszcze raz do niego czy wszystko styka. Nie pamiętam co często się psuje (lut) przy wymianie, ale było opisywane pare razy. Spróbuj poszukać
darek_wp - Sob Paź 10, 2009 19:14
najczęściej pęka lut pomiędzy metalową obudową baterii i płytką, lubią też powstawać zimne luty przy mikroprzełącznikach i w okolicy kwarcu (mała metalowa rureczka z 2 nóżkami)
fearless - Sob Paź 10, 2009 19:27
Masar napisał/a: | Pilot po wymianie baterii odmówił posłuszeństwa ( postepowałem zgodnie z procedurą), nie można go było nawet zsynchronizować |
Po pierwsze, udaj się do zaufanego elektronika, być może to tylko zimny lut, jeśli tak - to przelutuje i będzie ok. Masar napisał/a: | pilot był sprawdzany, podobno jest sprawny |
Jeśli rzeczywiście został profesjonalnie sprawdzony i orzeczono że jest sprawny - to tak jest W takim wypadku odłącz akumulator na noc i rano spróbuj synchronizacji (pamiętaj - pierwszy z aku odłącza się minus ) Masar napisał/a: | Dostałem namiar na gościa który za wyłączenie immo zyczy sobie 350 PLN |
To już lepiej kupić 2 używane piloty po jakieś 40 - 50 PLN i je zaprogramować. Koszt pilotów i programowania to około 300 PLN.
Pozdrawiam.
Masar - Pon Paź 12, 2009 21:27
Dzisiaj po powtórnym podłączeniu akumulatora, immo wreszcie wyłączył się
Co prawda pilot nie zawsze za pierwszym razem zadziała - ale przynajmniej moża odpalić auto, a to już duży postęp, zobaczymy jak bedzie sie sprawował dalej.
Za wszystkie sugestie i rady naprawdę wielkie dzieki
lszczota - Pon Paź 12, 2009 21:37
witam. ja tez mialem niedawno problem ze swoim immo. przyczyna byl pilot. po wizycie u elektronika okazalo sie ze byla przerwana jakas sciezka w pilocie. wystrczylo ja poprawic i wszystko jest OK a nawet lepiej teraz pilot dziala. koszt calego przedsiewziecia to 15 zl;)
pozdrawiam
zizu77 - Wto Paź 13, 2009 08:56
Zastanawiam sie jak synchronizuje sie pilota. Jakby kiedy był problem bo mam tylko jeden. Nie wiem czy kod do immoblizera jest na pilocie bo nie dostałem od sprzedawcy.
darek_wp - Wto Paź 13, 2009 09:05
synchronizacja polega na otwarciu zamków kluczykiem i min 4x naciśnięciu przycisku zamykania pilota
w pilocie nie ma kodu do imo (chyba że ktoś go tam sobie zapisał
zizu77 - Sro Paź 14, 2009 09:14
Nie mam zamka centralnego. Alarm rozbraja się przez otwarcie drzwi kierowcy z kluczyka. Immo rozbrajam po wejściu lewym przyciskiem na pilocie. Więc którym przyciskiem się go synchronizuje?
szoso - Sro Paź 14, 2009 09:16
zizu77 napisał/a: | Więc którym przyciskiem się go synchronizuje? |
conajmniej 4 razy "zamknij" według instrukcji
|
|