|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 800 - [R827] Korek paliwa na klucz
soprano - Sob Paź 10, 2009 18:09 Temat postu: [R827] Korek paliwa na klucz Witam!
Mam pytanie od jakich modeli beda pasowaly korki paliwa, koniecznie na klucz do R827 coupe. Zalezy mi koniecznie na korku na klucz, ze wzgledu na amatorów bezpłatnej benzyny. Z wlasnych obserwacji zauwazylem ze korek (zwykly nie na klucz) pasuje od mojego rovera 216 cabrio. Poradzcie coś Pozdrawiam
blue827 - Sob Paź 10, 2009 18:32
Nie rozumiem po co chcesz robić dodatkowy zamek skoro tą klapkę da się otworzyć jedynie z kabiny. Więc gdyby złodziej dres łach chciał ją otworzyć to i tak urzył by jakiegoś łoma, albo długi śrubokręt.
W ostatnią zimę miałem nawet taki przypadek że klapka przymarzła i nie mogłem jej otworzyć, ani zatankować a właściwie to linka w błotniku przymarzła, więc suszarką dotąd nagrzewałem aż puściło.
tutaj mój bi-fuel:
EDIT:
ps. właśnie załapałem że chodzi o sam korek, faktycznie dobry pomysł. ciekawe czy pasuje od jakiegoś innego modelu??
soprano - Sob Paź 10, 2009 19:05
no wlasnie dlatego potrzebuje korek na kluczyk poza tym dziwnym trafem nie mam mechanizmu do zamykania baku takiego juz kupilem
AndrewS - Pon Paź 12, 2009 09:13
poszukaj na allegro, moj ojciec kupil sobie do volvo 850
soprano - Sro Paź 14, 2009 20:21
AndrewS, myslisz ze od tego volvo 850 bedzie pasowal do 827? podkreslam ze koniecznie na klucz!
AndrewS - Sro Paź 14, 2009 21:56
hmm musze Ci w takim razie to jutro sprawdzic
blue827 - Sro Paź 14, 2009 22:16
Soprano, a nie lepiej naprawić klapkę? jak dobrze zrozumiałem brak jest tego czarnego zatrzasku? w weekend zobacze jak to wygląda, czy to się wykręca. Ale możliwe że z montażem będzie kłopot bo linka wchodzi do środka błotnika, nie wiem czy jest dostęp z bagażnika.
soprano - Pią Paź 16, 2009 12:28
Z tego co widzialem to nie ma dostepu do tego mechanizmu od stron bagaznika. Poza tym jak mowie nie ma tego bolca ktory blokuje klapke (tzn tego co wysuwa się i chowa)
[ Dodano: Pią Paź 16, 2009 13:28 ]
AndrewS, i jak sprawdzales?
AndrewS - Pią Paź 16, 2009 21:41
tak sprawdzilem, niestety ale volvo ma korek wkrecany na gwint, u nas jest przekrecany o 90 stopni
Konix - Sob Paź 17, 2009 00:28
Jeżeli chodzi o korek to żaden zamykany nie będzie pasować. Możesz naprawiać zamykanie oryginalne albo zrobić zamykanie na klucz. W starych polonezach, 125, ładach, itp. były klapki z zamkiem. Powinieneś bez większych problemów znaleźć na jakimś złomie i założyć.
Tomek1212 - Nie Paź 25, 2009 23:26
U mnie też był uszkodzony ten cały mechanizm, więc kupiłem używany i zamontowałem bez problemu. W roverach serii 800 były zamki mechaniczne na linkę (dźwignia przy progu kierowcy), a w nowszych wersjach elektryczne (przycisk na tunelu centralnym w okolicach przełączników do grzania foteli i szyberdachu). Ja u siebie mam ten zwykły mechaniczny. Dostęp jest do niego od strony bagażnika, trzeba zdjąć tapicerkę bagażnika (montowana jest na specjalne plastikowe kołki, wystarczy przekręcić o 90stopni i wyciągnąć). Następnie otwieramy klapkę paliwa i zdejmujemy metalową zapinkę która trzyma mechanizm. Po tym sam zamek powinien wypaść do bagażnika. Wystarczy "zanurkować" łapką w okolicę wlewu ale od wewnątrz auta i go wyciągnąć, linka jest na tyle długa, ze spokojnie można od strony bagażnika odkręcić stary zamek i zamontować nowy.
Tak to przynajmniej wygląda w wersji 4drzwiowej.
Mam tylko taki problem, ze po odblokowaniu zamka klapka mi nie odskakuje, brakuje jakiejś sprężynki lub czegoś podobnego.
michukrk - Nie Gru 26, 2010 19:41
A ja mam taki problem że ten ZĄBEK pękł w środku, na samym końcu ograniczenia rowka w którym mocuje się ten pręcik pociągany przez silniczek od otwierania.
Skleiłem to ale nie mam odwagi zamontować, bo co jak to znowu padnie?
Tomek1212 - Nie Gru 26, 2010 23:57
Masz tam już elektryczny zamek ? Jak chcesz to mam niedrogo taki do sprzedania.
|
|