|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Lusterko prawe
Phillippe - Nie Paź 11, 2009 10:03 Temat postu: [R600] Lusterko prawe Witam, mam elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, niestety miałem delikatny incydent i obudowa prawego lusterka rozsypała mi się w mak.
Teraz chcę zapytać czy mogę kupić samą obudowę czy będzie konieczna wymiana całego lusterka ze względu na szkło odbijające? Czy jest możliwość wymontowania podgrzewania i silniczka z uszkodzonego i przeniesienia go do nowej obudowy?
thef - Nie Paź 11, 2009 10:08
Phillippe napisał/a: | ze względu na szkło odbijające | Nie bardzo rozumiem, o co chodzi z tym szkłem.
Jeżeli dostaniesz samą obudowę, to nie widzę przeszkód. Uważaj tylko, bo były bodaj w dwóch wersjach te obudowy.
Phillippe - Nie Paź 11, 2009 12:09
chodzi mi o to, że nie jestem pewny czy szkło jest tam przyklejone i trzeba będzie je rwać?
Te wersje różniły się kształtem czy bebechami?
Deamian - Nie Paź 11, 2009 12:18
Cytat: | chodzi mi o to, że nie jestem pewny czy szkło jest tam przyklejone i trzeba będzie je rwać? |
A niby po co jeśli uszkodzona została tylko ta plastikowa obudowa z tyłu??
Phillippe napisał/a: | Wersje ze względu na kształt czy bebechy? |
Różnica była w tym że w wersjach po liftingu obudowa była w kolorze samochodu i trzyma się tylko na zatrzaskach ,natomiast wcześniejsza wersja była w kolorze czarnym i trzymała się na zatrzaskach oraz chyba dwóch śrubkach od spodu.
Phillippe - Nie Paź 11, 2009 12:22
http://allegro.pl/item755...tr.html#gallery
Dokładnie takie mam lusterko, plastik, to powinno pasować.
thef - Nie Paź 11, 2009 12:25
Szkło wyjmujesz razem z bebechami. Jeśli masz otwór na spodniej części obudowy, to wystarczy poluzować w nim wkręt i szkło z resztą bebechów można wyciągnąć. Oczywiście będzie wisieć na kablach. Wtedy zobaczysz co i jak trzeba jeszcze wykręcić, żeby zmienić obudowę. Radzę jednak wyciągnąć całkiem lusterko z auta - trzeba zdjąć boczek, odpiąć kostkę, zdjąć osłonę trójkątną, odkręcić trzy wkręty i wyciągnąć całe lusterko. Jak będzie wszystko na wierzchu, to sobie spokojnie poradzisz. Co do różnic, to są w obudowie na pewno, może też w kształcie szkła. Chodzi mi o to żebyś tylko porównał kształtem obudowy, to na pewno będzie stary wkład pasował.
Perez - Nie Paź 11, 2009 18:52
Byly trzy obudowy. Jezeli masz el, to wazne zeby obudowa byla od el, bo w manualach ma inny ksztalt. Po 96 byly malowane w kolorze.
Phillippe - Czw Sty 07, 2010 01:00
Chciałbym zapytać czy lusterka w angklikach i "naszych" miały symetryczy ksztalt? Czy mialy rozne obudowy i kąty?
Mam wrazenie, ze moje prawe wymieninone lusterko jest z anglika, bo przy maksymalnym nachyleniu wciąz nie widze samochodu i całe lusterko musze delikatnie złożyć(!). Czy były rozne wersje lusterek?
darek_wp - Czw Sty 07, 2010 08:36
Phillippe napisał/a: | Chciałbym zapytać czy lusterka w angklikach i "naszych" miały symetryczy ksztalt? Czy mialy rozne obudowy i kąty? |
Obudowy są takie same ale kąty są rzeczywiście inne. O ile przy lewym lusterku szkło jakoś jeszcze da się ustawić to z prawym jest większy problem.
|
|