|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [200 2.0 sdi 105km] co to jest?
kaciorek1000 - Czw Paź 15, 2009 14:20 Temat postu: [200 2.0 sdi 105km] co to jest? Co to jest ?
Remigiusz - Czw Paź 15, 2009 14:30
A dokąd idą przewody? Wyglada mi to na Manual Boost control albo jakis filtr do paliwa.
FSEbola - Czw Paź 15, 2009 14:31
ja sie podlacze do zdjecia i zapytam co to jest to po lewej ..??? z tą tak jaby nakrętką...
Remigiusz - Czw Paź 15, 2009 14:31
FSEbola, To jest zawor do EGR
FSEbola - Czw Paź 15, 2009 14:32
Remi55 napisał/a: | To jest zawor do EGR |
tak tez myslalem a powiedz mi jeszcze Remi55 do czego on jest ..?? za co jest odpowiedzialny i tak w ogole na co on ..??
Remigiusz - Czw Paź 15, 2009 14:38
On steruje otwieraniem i zamykaniem EGR. EGR dziala na podciśnienie i ten zawór czarny otwiera i zamyka podciśnienie jak mu tam komp. sygnalny przekazuje.
staf - Czw Paź 15, 2009 14:38
FSEbola, zobacz to
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=21460
Remigiusz - Czw Paź 15, 2009 14:45
kaciorek1000, Albo zrób zdjęcia jeszcze gdzie te przewody ida od tego bo mnie to ciekawi co to jest
kaciorek1000 - Czw Paź 15, 2009 15:00
OK, lepsze zdjęcia późnym wieczorem.
Remigiusz - Czw Paź 15, 2009 15:13
Będziemy widzieć dokąd ide przewody sie rozwiąże
kaciorek1000 - Czw Paź 15, 2009 17:47
Lepszego raczej nie bedzie bo nie mam szerokokątnego obiektywu w komórce
Remigiusz - Czw Paź 15, 2009 17:55
kaciorek1000, Nie ida te przewody przypadkiem na dol do turbiny? No foto ok ale chodzilo mi zeby zrobic ich więcej zeby bylo widac tez za silnikiem gdzie one idą na dole
Zrób jeszcze zdjecia jak sie patrzy na dol kolo tego oraz calej swojej komory silnika. Nie widzę u ciebie wężyka który wraca to zbiorniczka wyrównawczego.
A co na tym czymś pisze na gorze? Mi to wyglada na ten MBC co pisałem wcześniej.
funfel - Czw Paź 15, 2009 17:55
malo widać, przewod ten od lewej wyglada jak od paliwa(wtryskiwaczy), ten po prawej tez, tylko bez oplotu. Ale jakie to zadanie spełnia, niewiele widac. Od MBC troche nie bardzo ( chodz na to wygląda) bo w drugą strone te przewody puszczone. Jak bys pokazał do czego one prowadzą, bylo by latwiej.
kaciorek1000 - Czw Paź 15, 2009 18:42
dzis juz za ciemno. jutro dalsza czesc dyskusji i kolejne zdjecia
Marcinus - Czw Paź 15, 2009 23:32
Remi55 napisał/a: | kaciorek1000, Nie ida te przewody przypadkiem na dol do turbiny? | Do turbiny nie idą, bo to silnik sdi, a nie tdi. Wdług mnie są to przewody paliwowe i filtr pliwa. U mnie w 25 iDT mniej więcej w tym samym miejscu znajduje się taka sama "puszka", w na przewodzie doprowadzającym jest pompka ręczna (pewnie ne wypadek dojechania do absolutnego zera w baku;))
a tu potwierdzenie mojego przypuszczenia:
Kod: | http://www.allegro.pl/item750257428_filtr_paliwa_rover_200_220_25_400_420_45_600.html |
Brt - Czw Paź 15, 2009 23:49
Marcinus, nie ma silników bez turbiny w dieslach roverkowych. A pozatym to nie VW i SDI nie oznacza tego samego W roverach SDi ma turbinę, intercooler i bezpośredni wtrysk
filo - Czw Paź 15, 2009 23:50
Marcinus napisał/a: | Do turbiny nie idą, bo to silnik sdi, a nie tdi |
A dlaczego tak twierdzisz?
Roverowski SDi ma turbinę.
Oznaczenie kojarzone jest z VW SDI które sugeruje brak turbiuny ale nie w Roverze...
Marcinus - Pią Paź 16, 2009 09:12
ok mój błąd, dzięki że mnie oświeciliście, inaczej tkwiłbym w błędzie do końca życia;) rzeczywiście skojarzyłem z SDI z szajswagena
Nadal uważam, że jest to filtr paliwa
kaciorek1000 - Pią Paź 16, 2009 11:32
Marcinus tak to filtr paliwa, tylko nie o tym elemencie rozmawiamy Spójrz na zdjęcie, - chodzi o element obok, ten od ktorego odchodzi czerwony wąż
Remigiusz - Pią Paź 16, 2009 11:35
kaciorek1000, Tak ja ka pisałem napisz nam co pisze na tym czymś i zrób zdjęcie na dol żeby było widać gdzie idą te węzę oraz zrób zdjęcie całej komory silnika
kaciorek1000 - Pią Paź 16, 2009 11:42
Remi wstyd przyznać ale żona mi auto zabrała i będzie dopiero o 18 i juz czasu nie będzie na sprawdzanie i czytanie. Obiecuje jutro po pracy tam zajrzeć spisać co popisane i zrobić zdjęcie drogi węża do nieśmiertelności
Remigiusz - Pią Paź 16, 2009 11:51
kaciorek1000, ok
kaciorek1000 - Sob Paź 17, 2009 14:47
Acha pojawila sie nowa wskazówka. Posiadam wskażnik doładowania turbiny i może to COŚ to jakiś czujnik czy CUŚ Tylko po co ? Nie mozna byłoby podłączyć bezpośrednio takiego wskaźnika
Remigiusz - Sob Paź 17, 2009 15:16
kaciorek1000, No i gdzie te zdjęcia . Jak masz wskaźnik to ja obstawiam ze to jest MBC Bo mi to na to wygląda
kaciorek1000 - Sob Paź 17, 2009 15:22
Remi no przepraszam ale teraz jestem w bydgoszczy(tu pracuje) a tu komp to tylko słowo pisane (brak odpowiednich wejść) zeby zdjecia wstawic poza tym grypa mnie wziela i nie bardzo chce miec zapalenie pluc A co to jest ten manual boost system Po co to ?
Remigiusz - Sob Paź 17, 2009 16:20
kaciorek1000, No można ta gałka kręcić sobie i w tedy można sobie zwiększać ciśnienie na turbinie lub zmniejszać.
Nie no spoko to się kuruj W sumie się już chyba wyjaśniło jak masz boost gauge.
kaciorek1000 - Sob Paź 17, 2009 16:50
Hm... czyli ze co? moge sie pochwalic extra wyposarzeniem ktore nic nie daje ? super ale to nie koniec... jutro obiecuje wstawic kolejne zdjecia czegos w moim R czego nie ma w standarcie a nie wiadomo co to jest ale o tym moje dzieci w nastepnym odcinku
Remigiusz - Sob Paź 17, 2009 18:44
kaciorek1000, Nie no daje możesz sobie zwiększyć ciśnienie na turbo i będziesz miał większego kopa jak to się mówi
kaciorek1000 - Sob Paź 17, 2009 18:56
Obawiam sie ze musze dokrecic bo na 5-ce to mi i do 1.3 bara dochodzi
Remigiusz - Sob Paź 17, 2009 20:40
kaciorek1000, nie no jak jest ponizej 1.4 bara to jest ok Widze ze tuningowany juz jest
Firq - Nie Paź 18, 2009 12:46
kaciorek1000, na V biegu dochodzi ci cisnienie do 1.3 bara ale przy jakiej przedkości u mnie jest tak ze na 1 dochodzi do 1.4 na dwójce 1.5-1.6bara na trójce trzyma 1.6 bara na czwartym biegu 1.6 bara uzyskuje przy 130km/h a na V biegu zebym miał max cisnienie musze lecieć ok 150km/h wtedy dobija 1.6 bara wiec pytanie czy na V biegu u ciebie kiedy jest 1.3bara to ile masz na liczniku??
kaciorek1000 - Nie Paź 18, 2009 13:29
FirQ myślę, że ogólnie prezentuje się to u mnie podobnie jak u Ciebie. Raczej jezdze sam a wtedy przy np. 160 raczej nie patrze na wskaźnik 1.3 bara przy ok 130-140
Remi tak stuningowany na maxa.... Mam sportową zapalniczkę, a w bagażniku trampki wożę
|
|