Zobacz temat - [R200 1.6 97r] Wskaźnik paliwa
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200 1.6 97r] Wskaźnik paliwa

dziki - Pon Sty 18, 2010 21:04
Temat postu: [R200 1.6 97r] Wskaźnik paliwa
Witam
Mam takie małe zapytanie odnośnie wskaźnika paliwa.Bo mam taką dziwną choć przyjemną sytuacje.Miałem zatankowanego mojego Roverka do pełna i od czasu gdy wskaźnik od paliwa opadł do połowy zamiast spadać niżej........to wzrasta........O co chodzi :?:

ADI-mistrzu - Wto Sty 19, 2010 07:47

Chodzi o to że czujnik w baku kłamie (było o tym wielokrotnie na forum).
Ja mam tak że zatankuję po korek to mam 3/4 niby, po 50km mam już połowę, potem przez 400km nie spalam w ogóle a pod koniec ciągnę paliwo tak szybko, że się chyba wir w baku robi.
Więc musisz mniej więcej orientacyjnie wiedzieć ile dasz rade przejechać swoim roverkiem (jak daje jakieś 500km i staje).
Od razu piszę, żebyś zaskoczony nie był: Nie, niema kontrolki rezerwy w tym samochodzie :mrgreen:

Vesper416 - Wto Sty 19, 2010 10:53

A najlepiej to w ogóle na niego nie patrz i zdaj się na instynkt czyli licz kilometry
dziki - Wto Sty 19, 2010 15:16

ADI-mistrzu napisał/a:

Od razu piszę, żebyś zaskoczony nie był: Nie, niema kontrolki rezerwy w tym samochodzie :mrgreen:

Wiem że nie ma kontrolki paliwa :lol:
Chodzi mi o to że pierwszy raz spotyka mnie taka sytuacja że wskaźnik opada do połowy a potem idzie w góre :roll:

chudson - Sro Sty 20, 2010 00:32

a napewno nie jest to efekt tego ,że jadąc w zakręcie ( rondo ) popatrzyłeś na wskaźnik a potem na prostej troche urosło ? Bo to jest normalne gdy paliwo sie w baku przelewa.
dziki - Sro Sty 20, 2010 15:13

chudson napisał/a:
a napewno nie jest to efekt tego ,że jadąc w zakręcie ( rondo ) popatrzyłeś na wskaźnik a potem na prostej troche urosło ? Bo to jest normalne gdy paliwo sie w baku przelewa.

Nie to nic z tych rzeczy.Zawsze jak przyspieszałem to wskaźnik paliwa delikatnie opadał natomiast teraz wskaxnik podnosi sie do góry

iwan00 - Sro Sty 20, 2010 15:18

dziki napisał/a:
chudson napisał/a:
a napewno nie jest to efekt tego ,że jadąc w zakręcie ( rondo ) popatrzyłeś na wskaźnik a potem na prostej troche urosło ? Bo to jest normalne gdy paliwo sie w baku przelewa.

Nie to nic z tych rzeczy.Zawsze jak przyspieszałem to wskaźnik paliwa delikatnie opadał natomiast teraz wskaxnik podnosi sie do góry


To dokładnie to samo. jak jedziesz w zakręcie to paliwo przelewa się z lewa na prawo a jak przyśpieszasz to przelewa się z przodu do tyłu. Czysta fizyka.

dziki - Sro Sty 20, 2010 15:25

iwan00 napisał/a:
dziki napisał/a:
chudson napisał/a:
a napewno nie jest to efekt tego ,że jadąc w zakręcie ( rondo ) popatrzyłeś na wskaźnik a potem na prostej troche urosło ? Bo to jest normalne gdy paliwo sie w baku przelewa.

Nie to nic z tych rzeczy.Zawsze jak przyspieszałem to wskaźnik paliwa delikatnie opadał natomiast teraz wskaxnik podnosi sie do góry


To dokładnie to samo. jak jedziesz w zakręcie to paliwo przelewa się z lewa na prawo a jak przyśpieszasz to przelewa się z przodu do tyłu. Czysta fizyka.

Ok rozumiem ale nigdy nie było tak że z pół baku na wskaźniku zaraz robi sie 3/4

chudson - Sro Sty 20, 2010 15:58

No troszke duże te różnice nawet jak na powodowane przelewaniem sie paliwa coć i u mnie potrafi o pół centymetra wskazówka sie prezestawić np: przy MOCNYM zawracaniu na rondzie. Jednakże poziom paliwa powinno się sprawdzać na postoju na równym terenie.