Zobacz temat - Rover 820ti vs Peugeot 406 Coupe V6 (chyba)
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - Rover 820ti vs Peugeot 406 Coupe V6 (chyba)

Yog-Sothoth - Wto Maj 11, 2010 14:15
Temat postu: Rover 820ti vs Peugeot 406 Coupe V6 (chyba)
Miałem dziś okazję spróbować się z takim wynalazkiem na wysokości Łomianek w stronę Gdańska. Żółte coupe, podejrzewam że V6 bo lecieliśmy równo :) mimo że na światłach mi odszedł bo nie zauważyłem że ma ochotę na ściganie. Ciekaw jestem tylko czy 190KM czy 207KM - nie powiem te drugie by mnie bardziej podbudowało :mrgreen:
W sumie już wiem że jak kupię coś "nowego" to ten zostanie i pomajstruje się nad mocą, bo ma fajny potencjał.

sobrus - Wto Maj 11, 2010 14:18

406 chyba troche lżejszy jest od 800 setki
Yog-Sothoth - Wto Maj 11, 2010 14:25

Z tego co widzę Coupe ma koło 1,4-1,5 tony więc wygląda na cięższy od 800tki :???: W dowodzie mam 1350 wbite, na stronie mamy 1390kg masy, a wersja sport podejrzewam ma jeszcze mniej skoro oszczędzili kg na instalowanie klimy :(
dobryziom - Wto Maj 11, 2010 15:01
Temat postu: Re: Rover 820ti vs Peugeot 406 Coupe V6 (chyba)
Yog-Sothoth napisał/a:
Miałem dziś okazję spróbować się z takim wynalazkiem na wysokości Łomianek w stronę Gdańska. Żółte coupe, podejrzewam że V6 bo lecieliśmy równo :) mimo że na światłach mi odszedł bo nie zauważyłem że ma ochotę na ściganie. Ciekaw jestem tylko czy 190KM czy 207KM - nie powiem te drugie by mnie bardziej podbudowało :mrgreen:
W sumie już wiem że jak kupię coś "nowego" to ten zostanie i pomajstruje się nad mocą, bo ma fajny potencjał.


pług jak to pług nawet V6 to nie jeździ jak twoja 800 trzyma jeszcze w miarę serie to nie powinieneś mieć większego problemu :)

bociannielot - Wto Maj 11, 2010 15:54

Ja jezdzilem 406-ka w sedanie po lifcie(210km v6 oczywicha) - robiła 8,5 zdaje się do setki, więc niby tyle samo co osiemseta(gdzieś tam wyczytałem :razz: ). Coupe niby powinno być szybsze niż sedan, ale kto wie. Albo kierowca :dupa: :mrgreen:
Yog-Sothoth - Wto Maj 11, 2010 16:30

Generalnie nigdzie nie mogę znaleźć osiągów R820 200KM, to co jest na stronie 8,5s to ma chyba wersja 180KM, 200KM ma podobno 7,5s do setki. Zrobię przepustnicę i klocki to w końcu przejadę się na hamownię to się okaże jak liczne jest jeszcze stado :roll:
Mayson - Wto Maj 11, 2010 20:04

Yog-Sothoth napisał/a:
Generalnie nigdzie nie mogę znaleźć osiągów R820 200KM, to co jest na stronie 8,5s to ma chyba wersja 180KM, 200KM ma podobno 7,5s do setki.

W katalogu SAMOCHODY ŚWIATA 1994 wersja 180KM ma podane przyspieszenie 8,0s, więc 200KM pewnie ciut szybciej pojedzie.

[ Dodano: Wto Maj 11, 2010 21:04 ]
Heh... a w katalogu SŚ 1997 ta wersja ma już 8,6 :] Ale SŚ 1993 znowu jest wersja 8,0s (cały czas mowa o wersji 180KM).

dobryziom - Wto Maj 11, 2010 21:09

ja tam znalazłem wersja 200km 0-60mph: 7.3 s
180km 0-60mph: 9 s

ciekawa rozbieżność :)

pług 0-60mph: 7.8 s

Yog-Sothoth - Sro Maj 12, 2010 21:44

No to fajnie, dobrze by było sprawdzić ale bym musiał mieć lepsze gumy z przodu i kawałek dobrej nawierzchni, a o to u nas trudno ;)
Wojtek88 - Sob Maj 22, 2010 09:42

Zależy jaka skrzynia była w Pugu ;) Generalnie po przeanalizowaniu danych technicznych jednego i drugiego samochodu mogę stwierdzić - 'Peżot' mimo lżejszej budy, większej pojemności co za tym idzie większego o ok. 80 Nm nie jedzie :P Co prawda nie wiem czy jest sens porównywanie samochodów doładowanych i wolnossących. Tak czy inaczej gratuluje kill-a ;)

Ja się cieszyłem jak swoim Civic'em do 140 km/h pocisnąłem Scirocco 2.0 TDi (wersja 170KM) :twisted: :wink: