|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
MGF i MG TF - [MG TF] RATUNKU! Nie Odpala, kręci, świeci Awaryjnymi i nic
gilbi - Sob Lip 03, 2010 12:00 Temat postu: [MG TF] RATUNKU! Nie Odpala, kręci, świeci Awaryjnymi i nic Wielka Prośba do forumowiczów uczestniczących w dyskusji.
W związku z tym, iż nie jestem w stanie potwierdzić informacji, czy auto było faktycznie serwisowane w cytowanym przeze mnie warsztacie, proszę o prze edytowanie wypowiedzi odnoszących się do opinii o tymże. Otrzymałem telefon z tegoż warsztatu, z wyjaśnieniami, iż auto nie miało tam serwisowanych elementów, które uległy uszkodzeniu. Ostatecznie, nikt nie jest winien całej sytuacji, oprócz mnie, że dałem się oszukać.
Stoję pod Siedlcami.
Jechałem sobie regulaminowo, aż w pewnej chwili zgasł, wrzucił awaryjne i tyle.
Rozrusznik kręci, świeci się check, po przekręceniu kluczyka wrzuca awaryjne i tyle.
Dwóch Siedleckich elektryków, uśmiechnęło się i powiedział, że nie pomogą.
Odłączyłem na pół godziny akumulator, ale to nie pomogło.
Nie słyszę pompy paliwowej, ale już kilka razy kręciłem, więc ciśnienie już może mieć, ale pompa powinna chyba pracować.
Niech mi ktoś pomoże, bo tu słyszę tylko, 'kupiłeś se pan auto dla milionera, to płacz, golfa byś miał, byś jeździł'
Pomocy, proszę.
Ciufa - Nie Lip 04, 2010 07:12
sprawdź rozrząd
Markzo - Nie Lip 04, 2010 09:35
Wyłącznik uderzeniowy?
apples - Nie Lip 04, 2010 09:39
Markzo napisał/a: | Wyłącznik uderzeniowy? | Na to wygląda.
gilbi, szukaj włącznika gdzieś pod schowkiem. Tak jest w R75 http://forum.roverki.eu/v...p=433163#433163
leszek95b - Nie Lip 04, 2010 11:04
w dwusetkach jest pod maską na ścianie grodziowej niedaleko zbiorniczka wyrównawczego.
Markzo - Nie Lip 04, 2010 11:29
jakby strzelił rozrząd to był by głośny strzał, bo by się tłoki z zaworami pocałowały, do tego nie mrugałby awryjkami, także obstawiam ten włącznik
flapjck1 - Nie Lip 04, 2010 13:15
o ile dobrze kojarze to w mgf wylacznik kapotazowy o ktorym mowa byla wczesniej jest pod maska
tylna maska , kolo silnika gdzies w okolicy najblizszej komputera silnika
[ Dodano: Nie Lip 04, 2010 14:15 ]
czyli za plecami pasazera
violla - Nie Lip 04, 2010 18:14
Ponoć wyłącznik jest po lewej stronie silnika, na ściance ?
MaReK - Nie Lip 04, 2010 19:03
Dokładnie tak Jak otworzysz klapę tylną, zdejmij lewą kratkę maskującą i po lewej stronie przy ścianie błotnika będziesz miał ten czujnik. Ja w niego uderzałem, jak to zwykło się chrzcić nowych "benzynowców", ale nie działał tak jak ten w R200.
Dasz radę wrócić do domu? Jak nie to powiedz, koledzy wracają do wawy spod siedlec, może Cię ktoś przyciągnie.
gilbi - Pon Lip 05, 2010 08:30
Wróciłem do domu bez auta, zostało u znajomego na podwórku. Podesłałem mu już, żeby zerknął na ten wyłącznik. Póki co wiem tylko tyle, że wywala drugi bezpiecznik od Engine Management. Podejrzewamy pompę, bo jej nie słychać, ale w zasadzie, ten wyłącznik to przede wszystkim odcina właśnie pompę. Tylko dziwne, że go wywala, zaraz po włączeniu zapłonu.
A dodam tylko tyle, że auto kupiłem w zeszłą sobotę, więc jak wściekły jestem, nie pytajcie.
sobrus - Pon Lip 05, 2010 09:04
To tylko pokazuje jak marni są nasi mechanicy.
Ja mam R416 (silnik taki jak w Polonezie a reszta to Honda) i też niektórzy mechanicy traktują to jak UFO.
TF to chyba bym musiał sam naprawiać.
Boncky - Pon Lip 05, 2010 09:11
sobrus napisał/a: | To tylko pokazuje jak marni są nasi mechanicy.
Ja mam R416 (silnik taki jak w Polonezie a reszta to Honda) i też niektórzy mechanicy traktują to jak UFO.
TF to chyba bym musiał sam naprawiać. |
Wszystko co sie VW Opel i Fiat nie nazywa to Temat katastrofa
co do Ciebie to pewnie pompa albo zwarcie.. jak świeże auto to może ktoś tam coś zrobił"byle sprzedać"
gilbi - Pon Lip 05, 2010 10:15
Jest pewien problem z tym kinetycznym, - odbija. Albo go teść nie potrafi dobrze wcisnąć, albo coś nie tak. Ma ktoś może opis bezpieczników w TF'ce?
Wyszło! Chodziło o sondę. Sprzedawca wychu...... ł mnie wymieniając sondę u jakiś leszczy ale ci zapomnieli jej dobrze podłączyć. Rozgrzała się do takiej temperatury, że potopiły się kable. Auto już jeździ, ale jeszcze wymaga kilku napraw. Dziękuję wszystkim za pomoc i 'otuchę' w tych trudnych chwilach
Brt - Pon Lip 05, 2010 10:17
gilbi napisał/a: | W związku z powyższym - NIE POLECAM Wrocławskiego warsztatu Fatimex na Chałupniczej 13 |
Napisz komentarz na stronie klubowej:
http://www.roverki.pl/ind...ails&sobi2Id=14
sobrus - Pon Lip 05, 2010 10:18
-- post wyedytowany na prośbę Gibli --
MaReK - Pon Lip 05, 2010 10:21
gilbi napisał/a: | Jest pewien problem z tym kinetycznym, - odbija. |
Wydaje mi się, że on tak działa...
gilbi napisał/a: | Wyszło! Chodziło o sondę. |
gilbi napisał/a: | Sondę, - owszem, - wymienili (750zł ze świecami) |
Nie wspominałeś o tym;) Mimo wszystko nie wpadł bym na to ot tak?
Napisz jak do tego doszliście.
Co do firmy Fatimex, proponuję umieścić komentarz na stronie.
Pozdrawiam,
gilbi - Pon Lip 05, 2010 14:28
Wielka Prośba do forumowiczów uczestniczących w dyskusji.
W związku z tym, iż nie jestem w stanie potwierdzić informacji, czy auto było faktycznie serwisowane w cytowanym przeze mnie warsztacie, proszę o prze edytowanie wypowiedzi odnoszących się do opinii o tymże. Otrzymałem telefon z tegoż warsztatu, z wyjaśnieniami, iż auto nie miało tam serwisowanych elementów, które uległy uszkodzeniu. Ostatecznie, nikt nie jest winien całej sytuacji, oprócz mnie, że dałem się oszukać.
apples - Pon Lip 05, 2010 15:36
gilbi napisał/a: | Wielka Prośba do forumowiczów uczestniczących w dyskusji. | Napisz PW do MaReK.
P.S. To że Panowie z Fatimex tak twierdzą to osobiście bym tego nie brał za pewnik. Poproś poprzedniego właściciela o jakiś paragon albo dowód że był w tamtej firmie. Jeżeli ma - wklej go tu i będzie jasne.
gilbi - Pon Lip 05, 2010 16:09
O poprzednim właścicielu nie chcę się wypowiadać, bo to co mógłbym o nim powiedzieć było by automatycznie ocenzurowane. Oferował auto HardTop, a kiedy zapłaciłem i poprosiłem o montaż dachu, powiedział mi, że muszę za niego dopłacić 1000Euro. W każdym razie nie polecam www.gwarantowane.com.pl (to już z całą odpowiedzialnością za swoją opinię)
|
|