|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R414 95r] Auto się sypie wymiana części.
borsi - Pon Lip 19, 2010 13:12 Temat postu: [R414 95r] Auto się sypie wymiana części. Witajcie.
Nagle wszystko zwaliło się na głowę . Wszystko strzela puka etc
Do wymiany mam wahacz końcówkę .
Czy jest wymienialna końcowka czy odrazu cały wahacz muszę kupić.
Czy można wymienić je pojedyńczo ? np. sam LEWY
Cieknie mi płyn chłodniczy z pod uszczelki.
Nie ma nigdzie mazi etc tylko ucieka płyn. Czy to jakikolwiek objaw przegrzania?
Czy muszę planować głowicę ?
Czy wystarczy wymiana uszczelki i szpilek czy jeszcze coś wymienić ?
Popychacze ? Uszczelke kolektora ? Pokrywy zaworów ?
Dodatkowo cieknie olej miedzy silnikiem a skrzynią .
Wiem że są przedni i tylni.
Do tego może rozrząd . (pasek+napinacz+pompaw.)
o matko i córko !
Proszę pomóżcie .
szoso - Pon Lip 19, 2010 13:50
borsi napisał/a: | Do wymiany mam wahacz końcówkę |
chodzi ci o wahacz czy o końcówkę drążka?
jeśli chodzi o końcówki to wymieniasz tylko z tej strony z której siadła, to samo tyczy się wahaczy
borsi - Pon Lip 19, 2010 14:01
szoso420, nie widzę nigdzie końcówki wahacza. Tylko same wahacze. i ten element mam do wymiany.
Brt - Pon Lip 19, 2010 14:10
Cały wahacz masz do wymiany niestety. Można wymienić pojedynczo. Są (chyba) takie same jak w nowszych okrąglakach R200.
borsi napisał/a: | Dodatkowo cieknie olej miedzy silnikiem a skrzynią . |
albo uszczelniacz wału korbowego albo na wałku skrzyni ... to można poznać kontrolując stan oleju tu i tu. A kapie czy tylko jest spocone
Co do silnika to szpilki można skontrolować czy są do wymiany. Głowica do sprawdzenia będzie i pewnie do splanowania (najmniej jak się da). Popychaczy nie trzeba ... uszczelki kolektorów i pokrywy + uszczelniacz ten do rozpołowienia głowicy. chyba w technicznym faq jest rozpisane co trzeba mieć do wymiany. A rozrząd to już wg uznania ... ile masz na obecnym zrobionych km
borsi - Pon Lip 19, 2010 16:36
Brt napisał/a: | kapie czy tylko jest spocone | raczej kapie. ale to jest znikoma ilość . Choć przy obecnie ciepłej atmosferze musi być "grubo" pod silnikiem.
To będzie raczej wału korbowego. Tylko następnie nasuwa się mi się pytanie czy wymienić obydwa ?
PAsek mam dayco więc wolał bym już wymienić bo strach się bać.
Nie wiem właściciel wymieniał przed sprzedażą i w rzeczywistości wygladał na nowy a ja od tej pory walnołem.....28 tys wiec wole nie ryzykować .
Nie mogę się odnaleść z tym Faq i rave coś jeszcze nie działa tak jak powinno.
Dzięki wielkie Brt,
Podsumowując
http://www.tomateam.pl/sk...ial=silnik&c=47
http://www.tomateam.pl/sk...l=silnik&c=1366
http://www.tomateam.pl/sk...al=silnik&c=550
Ostatnie moje pytanie. Czy to jest objaw przegrzania silnika ? Czy wady uszczelki ?
I z HGF nie ma tu nic wspólnego.
[ Dodano: Pon Lip 19, 2010 17:36 ]
Jednak to nie wahacz tylko Łącznik stabilizatora.
zdziwiłem się jak to się stało co to za dziura była.
Czy założenie tego spowrotem coś da...czy raczej trzeba wymieniać .
szoso - Wto Lip 20, 2010 07:02
borsi napisał/a: | Czy założenie tego spowrotem coś da...czy raczej trzeba wymieniać . |
wymienić bo stary i tak będzie spadał jak go założysz z powrotem
szkoda że w okrąglaku nie ma takich łączników tylko jakiś badziew składany z kilku gumek i pręta
spider666 - Sro Lip 21, 2010 13:31
obejrzyj dokładnie czy płyn nie ścieka tylko w okolice uszczelki skądś indziej, bo może nie trzeba będzie aż tak radykalnych napraw
borsi - Czw Lip 22, 2010 20:35
dostrzegłem wyciek z kolektora DOLOTOWEGO. No cóż najpierw to sprawdzimy. potem dalej będę badać.
Brt - Pią Lip 23, 2010 08:11
Jak z dolotowego, to może masz na nim tylko uszczelkę uwaloną ... częste w serii K.
|
|