|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25 2.0 iTd 05r ] Podłączenie pod KTS 520 Bosch.
azor77 - Wto Lip 20, 2010 15:40 Temat postu: [R25 2.0 iTd 05r ] Podłączenie pod KTS 520 Bosch. Witam
Dziś znalazłem miejscowy zakład z KTS-em 520 Bosch, celem podłączenia swojego R i odczytania kodu immobilajzera i ewentualnych błędów.
Okazało się że, kodu immobilajzera nie można odczytać i , a na tym najbardziej mi zależało
Ponieważ na forum jest wiele opinii i tematów o bez problemowo połączeniach a tu, okazuje się niewypał !?
Więc teraz pytam się znawców tematu o wypowiedzenie się w tej kwestii??
thef - Wto Lip 20, 2010 15:54
Kod immobilisera odczytasz tylko za pomocą Testbooka.
azor77 - Wto Lip 20, 2010 15:58
OK, to teraz muszę zapolować na Testbooka
martens - Wto Lip 20, 2010 21:52
azor77, w iDT tylko Testbook prawde Ci powie i nie probuj przypadkiem kasowac bledow innym kompem bo zle moze sie to skonczyc . Mowi Ci to ofiara "magika". Jesli musisz juz podlaczyc pod inny komp to badz przy tym i pilnuj by nie napsocili za bardzo.
keczu - Sro Lip 21, 2010 06:36
martens napisał/a: | i nie probuj przypadkiem kasowac bledow innym kompem bo zle moze sie to skonczyc . Mowi Ci to ofiara "magika". Jesli musisz juz podlaczyc pod inny komp to badz przy tym i pilnuj by nie napsocili za bardzo. |
Ze niby co sie moze stac przy samym odczycie i kasowaniu bledow? Odzczytywalem i kasowalem bledy w wielu autkach (lacznie z Roverem) i to tanim interfejsem i jakos nic sie nie stalo, widocznie nie bylo to tylko kasowanie bledow w Twoim przypadku. Sa samochody ktore maja zabezpieczone OBD, ale to nie Rover (te kosztujace duuuuzo kasy).Pozr.
martens - Sro Lip 21, 2010 07:53
keczu, pisalam o silnikach iDT (24 i 45 ale to jeszcze zalezy od rocznikow). Przesledz watki na forum i zobaczysz, ze nie jest latwo sie podlaczyc a jesli sie juz uda to diagnozuje niewiele. Za pierwszym razem skuteczna proba usuniecia bledu/swiecacej kontrolki abs skonczyla sie tak, ze samochod nie jezdzil jak trzeba i nikt nie wiedzial jaka przyczyna. Wiem jedynie, ze mieli z tym problem i auto odebralam dopiero nastepnego dnia. W zimie znowu mialam problem ale tym razem samo zdiagnozowanie ktory czujnik nawala bez proby jakichkolwiek ingerencji - jest ok (mam nadzieje). Obiecalam sobie, ze wiecej nie bede ryzykowac i podpinac pod inne ale byla zima i ciezko byloby mi jechac do Wawy z awaria ukl. hamulcowego.
[ Dodano: Sro Lip 21, 2010 08:53 ]
zerknij m.in. na ten post:
http://forum.roverki.eu/v...ht=idt+komputer
bociannielot - Sro Lip 21, 2010 08:51
martens, bo błędy się naprawia, a nie tylko kasuje . Pozdrawiam.
martens - Sro Lip 21, 2010 10:30
bociannielot, taaak? Problem w tym, ze zostalo naprawione a blad pozostal . Jak juz udalo go sie skasowac to tak skutecznie, ze prawie przestal jezdzic .
bociannielot - Sro Lip 21, 2010 10:41
martens, jezu to jakis rzeźnik, a nie elektronik samochodowy
keczu - Sro Lip 21, 2010 16:58
keczu napisał/a: | Ze niby co sie moze stac przy samym odczycie i kasowaniu bledow? |
To bylo moje pytanie, o podlaczenie ,odczyt i skasowanie bledow. A Ty piszesz ze nie jest latwo sie podlaczyc. Wiem ze ciezko. Z tego linka co podalas nic nie wynika ze inne urzadzenia psuja auto bo to bzdura. Poprostu mechanik po odczycie bledow probowal cos naprawic i cos mu nie wyszlo. Zwykly interfejs( jak ELM) nie ma opcji komunikowania sie w druga strone z autem ,poza kasacja kontrolki silnika bo zwykle tylko silnik mozna zrobic. KTS-juz moze zasterowac zawory w hydrobloku ABS-u ,ale tez nic nie zepsuje co jest nie zepsute. I nie wiem jakim cudem ABS sprawil ze auto "nie jezdzilo jak trzeba" .Poprostu jak nie dziala to nie dziala, nic wiecej. KTS-a ma moj kolega w Polsce, osobiscie pracowanem na kompach Renault, Peugeot i Hondy (ale tym motocyklowym) i nie ma opcji zepsucia czegos, chyba ze specjalnie, ale to bez sensu. Pozdr.
|
|