|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [220 sd 96] Nie wchodzi na obroty dławi się i dymi
Firq - Wto Sie 17, 2010 19:55 Temat postu: [220 sd 96] Nie wchodzi na obroty dławi się i dymi Witam mój sasiad kupił pół roku temu 220 SD 86 KM i woczoraj przyprowadził go do mnie bo auto nie chce jechac i nie wkręca się na obroty czasem nawet cieżko ma odpalic.
Pierwsze co sprawdziłem to wtryski pokolejii wyciągałem wszystkie i zakładałem inne (na pewno sprawne) od rovera seri L nic nie pomogło..;/
Nastepnie sprawdziłem czy paliwo idzie ze zbiornika i na wszelki wypadek podałem mu czyste paliwo z bańki za pomocą wężyka i nic auto dławi się.
Czasem jest tak ze auto zapali i kręci się do 5000 i po chwili obroty spadają i tak do 2000 obr/min i wiecej się nie wkręci...;/
Odpiąłem wtrysk sterujący i zapaliłem auto i tu ku mojemu zdziwienie nic się nie stało nawet kontrolka silnika się nie zapaliła
Sprawdziłem układ paliwowy przy pompie i jest ok pompa jest zasilona paliwem z banki i przelewem wraca do zbiornika czyli tak jak byc powinno.
Dziś sąsiad mi oznajmił ze tydzien temu zalał auto Biopaliwem no ale nie wiem czy biopaliwo pokonało by silnik seri L
MOje pytania są takie czego jeszcze szukac, gdzie tkwi problem ze auto nie chce wejśc na obroty i przy tym jak się dławi to troche bardziej dymi na biało niebiesko.
Czym steruje wtrysk sterujący w SD z pompą mechaniczną
Czy przepływomierz może miec jakieś znaczenie ze auto nie chce wejśc na obroty Czego szukac bo brakuje mi pomysłów
Krzysi3k - Wto Sie 17, 2010 20:32
Firq napisał/a: | Pierwsze co sprawdziłem to wtryski pokolejii wyciągałem wszystkie i zakładałem inne (na pewno sprawne) od rovera seri L nic nie pomogło..;/ |
Jak wsadziłeś od iDT to jasna sprawa, że nie pomoże, bo wtryski od iDT w SDi/SD strasznie zamulają silnik.
Firq - Wto Sie 17, 2010 21:45
wtryski od SDI ten sam rocznik założyłem i nic
korzen - Wto Sie 17, 2010 21:51
podobne objawy miałem jakiś czas temu i okazało się że wszystkiemu winne były poprzecierane przewody prowadzące do kostki przy pompie wtryskowej. zaizolowalem i znikło falowanie obrotów, kopcenie, nie wkręcanie się na obroty i problemy z odpalaniem:) sprawdź może u ciebie też tak będzie.
Firq - Wto Sie 17, 2010 21:55
Ty masz sdi pompe sterowana przez kompa a tu jest przypadek SD pompa mechaniczna
korzen - Wto Sie 17, 2010 21:56
racja. nie doczytałem
Firq - Wto Sie 17, 2010 22:06
nie szkodzi
Jakieś inne propozycje Panowie ?
praktis - Wto Sie 17, 2010 22:11
Filtr paliwa kiedy wymieniany?
Firq - Wto Sie 17, 2010 22:18
wczoraj i nie jest on powodem
plemaster - Wto Sie 17, 2010 22:38
Tak jak mówisz usterki nie powinno spowodować biopaliwo... ja tankowałem tylko bio do czasu aż nie podrożało do 4 zł i wszsytko było ok. Ale kiedyś czytałem trochę na temat tego oleju z roślinek i pamiętam że było coś o tym że bio ma inną gęstość od zwykłego diesla i przez pierwsze tankowania "wypłukuje" jakiś "osad" który osiada przy używaniu zwykłego diesla. Może to właśnie jakieś syfki gdzieś wlazły.
Firq - Wto Sie 17, 2010 22:54
MOże i tak ale gdzie by to aż tak dławiło ze odpale auto i pedał w podłoge wejdzie na wysokie obroty chociaż nie zawsze i po chwili obroty spadaja i nie wejdzie wyżej jak 2000 obr/min a jak puszcze gaz to dławi sie i chce zgasnąć
Krzysi3k - Wto Sie 17, 2010 23:02
Może pompa siada? Chyba mechaniczna nie jest nieśmiertelna
Firq - Wto Sie 17, 2010 23:06
tez biore to pod uwage ale najpierw chce sprawdzić wszystko co można. Bo są chwile ze auto odpalę i Hula do 5000 obr/min i pohcodzi pochodzi zgasze auto i na nowo nie chce sie wkręcać....
mirwin - Sro Sie 18, 2010 08:46
A turbinka, normalnie chodzi?
praktis - Sro Sie 18, 2010 08:52
Przy przegazówce nie zasysa gruszki?
Firq - Sro Sie 18, 2010 09:30
turbinka jest troche spocona ale chodzi wirnik się kręci luzy w normie na wirniku.
gruszki nie zasysa juz sprawdzałem to i pozatym podaje paliwo z banki bezpośrednio i nic nie pomaga
gwidon1701 - Nie Sie 05, 2012 17:08
Firq mógłbyś napisać co mu było ? Bo mam bardzo podobny problem .
|
|