|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Gaśnie podczas zatrzymywania się
Pawel84 - Wto Sie 24, 2010 18:35 Temat postu: [R75] Gaśnie podczas zatrzymywania się Witam wszystkich. Mój R 75 przy dojeżdżaniu do np. świateł podczas zatrzymywania się gaśnie. Czasem obroty spadają do 400 a czasem wszystko jest normalnie. Czasem zapala normalnie a czasem kręci i kręci. Ostatnio wymieniłem termostat i demontowałem przepustnicę, czy dokręcenie jej bez np uszczelki silikonowej może mieć wpływ na takie zjawisko?
Aragorn - Wto Sie 24, 2010 19:29
Miałem identyczne objawy w silniku Renault 19 i przyczyną był brudny silniczek krokowy więc zaczął bym od jego sprawdzenia oraz szczelności połączeń przy przepustnicy
Pawel84 - Sro Sie 25, 2010 09:25 Temat postu: [R75 2.0 v6 1999] Silnik krokowy Panowie gdzie jest dokładnie silnik krokowy w R75. Muszę go wyczyścić.
Zukowaty - Sro Sie 25, 2010 10:43
Pawel84, przecież wczoraj już założyłeś temat o tej usterce?
Pawel84 napisał/a: | Witam wszystkich. Mój R 75 przy dojeżdżaniu do np. świateł podczas zatrzymywania się gaśnie. Czasem obroty spadają do 400 a czasem wszystko jest normalnie. Czasem zapala normalnie a czasem kręci i kręci. Ostatnio wymieniłem termostat i demontowałem przepustnicę, czy dokręcenie jej bez np uszczelki silikonowej może mieć wpływ na takie zjawisko? |
Trzeba było tam ciągnąć dalej bo śmietnik się robi.
Co do Twojego pytania to brak uszczelki ma "zasadnicze znaczenie " Jak nie uszczelnisz dolotu to silnik przecież łapie "lewe" powietrze. Jak ta biedna maszyna ma teraz sobie dawkować powietrze do mieszanki?
Co do silniczka to jest to ten czarny element na dole zdjęcia. Przykręcony na 2 śruby TORX.
Pawel84 - Sro Sie 25, 2010 10:46
Masz racje Zukowaty nie powinienem zakładać drugiego tematu. Dzięki za info na temat uszczelnienia. Może to być jakiś silikon?
Zukowaty - Sro Sie 25, 2010 10:49
Pawel84 napisał/a: | Może to być jakiś silikon? |
Nie jakiś tylko olejoodporny. Zastosuj jakiegoś czarnego Wurth'a lub Loctite. Nie kupuj nic w stylu czerwony wysokotemperaturowy za 8 zł bo tylko powciąga Ci to do silnika.
Tak swoją drogą to co stało się z uszczelką? Nie lepiej kupić nową oryginalną?
kasjopea - Sro Sie 25, 2010 10:53
Pawel84, scalone. Proszę się poprawić na przyszłość .
Pawel84 - Sro Sie 25, 2010 11:57
Zukowaty wiesz może gdzie taką dostanę? Stara jest tylko się chyba zużyła z biegiem czasu.
Zukowaty - Sro Sie 25, 2010 12:18
Pawel84 napisał/a: | Zukowaty wiesz może gdzie taką dostanę? Stara jest tylko się chyba zużyła z biegiem czasu. |
Zapytaj Tomiego www.tomateam.pl Zadzwoń do niego i spytaj bo może gdzieś ma na magazynie.
Pawel84 - Sro Sie 25, 2010 17:44
Tomi sprowadzi oring (nie występuje tam uszczelka) z Anglii i za dwa tygodnie będę mógł go dopiero wymienić. Tymczasem zastosuje silikon...
Zukowaty - Sro Sie 25, 2010 22:09
Pawel84 napisał/a: | Tomi sprowadzi oring (nie występuje tam uszczelka) z Anglii i za dwa tygodnie będę mógł go dopiero wymienić. Tymczasem zastosuje silikon... |
Z tego co pamiętam to taki oring z 4 łapkami Dobrze zrobiłeś, co nowe to nowe.
|
|