|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Pasy bespieczenstwa
grota10 - Czw Paź 14, 2010 18:10 Temat postu: [R75] Pasy bespieczenstwa Juz pisalem o tym ale po przerwie technicznej gdzies temat wcielo.Pytanie Dlaczego u mnie nie swieci kontrolka nie zapietych pasow na desce rozdzielczej.Kabelek zolty od zapiec jest podlaczony do niebieskiej kostki pod fotelem,napinacze nie wystrzelone.Gdzie szukac przyczyny?.Brak bylo tez sygnalu alarmu i okazalo sie ze nie bylo przekaznika moze i w tym przypadku tez czegos brakuje.prosze o podpowiedz
VMatas - Czw Paź 14, 2010 18:13
Też już odpisywałem Potrzebujesz napinaczy z czujnikiem. Odpowiednie kabelki niby powinny być. Zajrzyj tutaj: http://www.the75andztclub...at+belt+warning
grota10 - Czw Paź 14, 2010 18:23
Ale przeciez pisze ze od naponacze jakis gruby zolty kabel idzie do niebieskiej kostki pod fotelem.To nie to?
VMatas - Czw Paź 14, 2010 18:40
To nie to. Mają być dwa kabelki, bo teraz masz tylko od samych napinaczy. Jak tutaj: http://www.deadgooey.co.u...s/seats_048.JPG . Trochę złe zdjęcie, ale nie mogę znaleźć lepszego
Kabelki ze strony auta: http://www.deadgooey.co.u...s/seats_049.JPG Faktycznie to nie u wszystkich ten kabelek od napinaczy będzie - u mnie też nie ma
grota10 - Czw Paź 14, 2010 18:54
Rozumie. Ja mam tylko jeden gruby zolty.Mozna cos z tym zrobic?Kupic napinacze z czujnikem tak? a bedzie gdzie podlaczyc?
VMatas - Czw Paź 14, 2010 19:12
Musisz sprawdzić czy masz kabelek trzeci, ten z czarną kostką obok żółtego: http://www.deadgooey.co.u...s/seats_049.JPG . Jak nie masz to przyda się RAVE i schematy elektryczne - można samemu zainstalować kabelek, nie powinno potrzebować sesji T4. Napinacze oczywiście musisz dokupić.
grota10 - Czw Paź 14, 2010 20:16
dzieki Jutro sprawdze jak nie zapomne i napisze
Filip - Czw Paź 21, 2010 18:28
Jedno pytanie odnośnie pasów bezpieczeństwa.
Ostatnio przestał mi się zwijać pas po odpięciu - przerabiał ktoś taki problem???
wymieniać czy da się coś naprawić
kasjopea - Czw Paź 21, 2010 19:01
Niekoniecznie musi być uszkodzony. On ma się zwijać tylko w ściśle określonej pozycji.
Filip - Czw Paź 21, 2010 19:33
a ciężko się dostać do tego "mechanizmu zwijania"pasów???
(przeważnie jak zdejmuję części tapicerki pękają mi jakieś zaczepy)
apples - Pią Paź 22, 2010 12:59
Filip napisał/a: | Ostatnio przestał mi się zwijać pas po odpięciu - przerabiał ktoś taki problem??? | Zobacz czy nie blokuje go plastyk na górze. Maskownica przesuwa się góra dół razem z fotel i czasami potrafi się przyblokować. Filip napisał/a: | a ciężko się dostać do tego "mechanizmu zwijania"pasów??? | Trzeba zdjąć boczki na słupkach. Filip napisał/a: | (przeważnie jak zdejmuję części tapicerki pękają mi jakieś zaczepy) | Niestety tak też będzie i w tym przypadku. Musisz odginać delikatnie. Filip napisał/a: | Ostatnio przestał mi się zwijać pas po odpięciu - przerabiał ktoś taki problem??? |
VMatas - Pią Paź 22, 2010 13:08
Sprawdź czy linka automatycznej regulacji wysokości pasa jest zahaczona za haczyk pod siedzeniem. Jak nie – to też może powodować słabe zwijanie się. Linkę znajdziesz przy wylocie powietrza.
dukat11 - Pią Paź 22, 2010 14:47
VMatas napisał/a: | Sprawdź czy linka automatycznej regulacji wysokości pasa jest zahaczona za haczyk pod siedzeniem. Jak nie – to też może powodować słabe zwijanie się. Linkę znajdziesz przy wylocie powietrza. |
Poza tym jak się wypina to lubi zmienić miejsce pobytu na słupku i poza jej zahaczeniem do fotela trzeba ją ułożyć na swoje miejsce w słupku i wtedy przestaje blokować pasy. Sam tak miałem
Filip - Nie Paź 24, 2010 10:30
Wczoraj zabrałem się za mój pas bezpieczeństwa i przyczyny były dwie:
-pierwsza tak jak mówicie linka pod siedzeniem się wypięła i na słupku pancerz nie był na swoim miejscu.
-druga przyczyna to sprężyna była wyczepiona z jednej strony i zwijała pas do pewnego momentu.
Więc pas jest naprawiony ,ale
coś mnie podkusiło chciałem zobaczyć jak wygląda druga strona całego mechanizmu i...
coś mi wypadło mały biały element którego nie jestem pewien jak i gdzie powinien się znajdować.
sam pas działa jak należy blokuje się przy gwałtownym szarpnięciu no ale do czegoś to służy -ktoś może wie do czego???
VMatas - Nie Paź 24, 2010 12:47
No z tego opisu my już wiemy "co" tam wypadło i jak "to" wygląda Osobiście nie pamiętam żadnego białego elementu, ale może się mylę
Filip - Nie Paź 24, 2010 13:18
To "COŚ" co wypadło wygląda tak:
vanbodzio - Pon Paź 01, 2012 21:35
Mam taki kłopot. Jakiś czas temu pas kierowcy przestał mi się do końca zwijać. Sprawdziłem linkę pod fotelem i jest zaczepiona. Kupiłem pas z anglika i go wymieniłem i dalej jest to samo - pas się nie zwija do końca. Nigdzie nie widać, żeby pas się blokował.
pazdzi0h - Pon Paź 01, 2012 23:02
a czy czasem linka, regulujaca wysokosc nie wskoczyla Ci na ten plastik w slupku znajdujacy sie na pasie?
sciagnij plastik slupka i poogladaj jeszcze raz czy wszystko dobrze wyglada,
linka powinna przechodzic pod tym plastikiem,
niestety nie mam zdjecia ale u mnie tak bylo, ze sie linka platala na plastiku
dawidd - Wto Paź 02, 2012 05:30
a czy niezapięte pasy na tyle tez powinny być sygnalizowane czy tylko przód?
sknerko - Wto Paź 02, 2012 07:51
Nie jestem pewien ale chyba na forum nie ma auta z sygnalizacja zapiętych pasów
|
|