|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] Problemy ze ssaniem
Wiechu - Czw Paź 28, 2010 19:39 Temat postu: [R400] Problemy ze ssaniem Witam. Jak w temacie Rover 400D 2.0 pompa wtryskowa mechaniczna VP21 , problem polega na tym że po odpaleniu zimnego silnika obroty są w granicach 700 obr. na min. po przejechaniu odcinka około 500 m lub gdy autko troche pochodz obroty podnoszą się na 850-900 i cały czas się takie utrzymują. Co jest odpowiedzialne za ssanie w takiej pompie i jak to naprawić.
mirwin - Pią Paź 29, 2010 08:33
Ja tez tak mam, ale nie słyszałem, żeby w dieslach było ssanie.
kadzaf - Pią Paź 29, 2010 08:54
mirwin napisał/a: | Ja tez tak mam, ale nie słyszałem, żeby w dieslach było ssanie. |
niektóre pompy wtryskowe miały ciegno do ssania ,,czyli dawki rozruchowej' ale czy akurat przy lowerkach to nie wiem
po za tym jesli w trakcje jazdy wszystko jest ok i spalanie równiez to nie przywiazywałbym zbytnio uwagi na to ,(mniejsze szarpania sa i nie cierpi tak silnik oraz podzespoły)
Wiechu - Nie Paź 31, 2010 08:58
Witam. Z tymi szarpaniami to właśnie na wolnych bardziej szarpie, jak już wejdzie na swoje obroty to jest ok.
falar - Sro Lis 03, 2010 17:00
kadzaf napisał/a: |
niektóre pompy wtryskowe miały ciegno do ssania ,,czyli dawki rozruchowej' ale czy akurat przy lowerkach to nie wiem
|
nawet gdyby, to powinno to działać dokładnie odwrotnie:
na zimnym silniku obroty zwiększają się o ~100-200 i w jak silnik się nagrzewa to powoli wracają do normy (czyt. obniżają się)
[ Dodano: Sro Lis 03, 2010 17:00 ]
Wiechu napisał/a: | Witam. Z tymi szarpaniami to właśnie na wolnych bardziej szarpie, jak już wejdzie na swoje obroty to jest ok. |
czyli obroty na luzie są za niskie i trzeba je wyregulować
mirwin - Czw Lis 04, 2010 08:26
Mam juz roverka od prawie roku, ale nigdy na zimnym silniku nie miał wyższych obrotów o 200 czy 100. Kolega ma Audi A3 diesla i tez na zimnym silniku nie ma wyższych obrotów. Z tymi obrotami to chyba nie do końca prawda.
falar - Czw Lis 04, 2010 10:09
mirwin napisał/a: | Mam juz roverka od prawie roku, ale nigdy na zimnym silniku nie miał wyższych obrotów o 200 czy 100. Kolega ma Audi A3 diesla i tez na zimnym silniku nie ma wyższych obrotów. Z tymi obrotami to chyba nie do końca prawda. |
przykład:
silniki GM i Isuzu montowane w Oplach 92-98
a silniki Rovera tego nie mają, napisałem tylko jak to powinno działać gdyby był taki ficzer
mirwin - Czw Lis 04, 2010 10:26
Ok. rozumiem.
Wiechu - Czw Lis 04, 2010 15:15
Gdybym wyregulował obroty na 850-900 zaraz po zapaleniu, to po niedługim czasie miałbym gdzieś 1100 może więcej a tak się nie da jeżdzić.
|
|