|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) - [L-series] Podciśnienie i chłodnica EGR
Remigiusz - Pon Sty 17, 2011 18:37 Temat postu: [L-series] Podciśnienie i chłodnica EGR Witam,
Mam takie pytanie do was jak działa ten zaworek od podciśnienia (patrz foto) Jest to jakiś rodzaj zaworku zwrotnego żeby nie uciekało do końca podciśnienie jak silnik nie pracuje
Rozumiem ze w tym małym oraz tym co idzie do pompy wspomagania jest powietrze wysysane Czy panuje w tych wężykach od EGR inne podciśnienie ze taki chudy wężyk jest
Drugie pytanie jest takie: Czy jak zaślepię chłodnice jak na zdjęciu "chłodnica EGR" a zawór EGR będzie otwarty to czy będą spaliny gorące podgrzewały dalej chłodnice czy raczej polecam do Turbiny i do wydechu i efektywność podgrzewania chłodnicy nie będzie taka sama jak by był przelot do kolektora dolotowego
Moze ktoś ma na to odpowiedzi
Dziękuje
Chester - Wto Sty 18, 2011 22:25
Remi55 napisał/a: | Drugie pytanie jest takie: | na moje oko spaliny bedą podgrzewały ale w nikłym stopniu także efektywność w/w elementu spada i to znacznie.
co do pytania pierwszego to do otwarcia EGR nie jest potrzebne duże podciśnienie, a zaworek chyba ma za zadanie utrzymanie podciśnienia w serwie gdy sinik jest OFF
Bynajmniej tak było u mnie gdy wymieniałem pompę h-ca to podciśnienie trzymało pompę, więc zaworek zapobiega znikaniu podciśnienia.
Obydwie wypowiedzi są czysto moimi przemyśleniami i mogę sie mylić
Brt - Sro Sty 19, 2011 10:21
raczej się nie mylisz
Remigiusz - Sro Sty 19, 2011 13:27
Brt, Wytłumacz mi prosze, jak się Chester myli
|
|