|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R214Si]Dziwny brak mocy słabe obroty
Lesior - Pią Sty 28, 2011 13:08 Temat postu: [R214Si]Dziwny brak mocy słabe obroty Mam problem z swoim Roverkiem 214Si otóż miewa problemu z obrotami i brakiem mocy
auto odpala bardzo dobrze nie ma problemu czy jest -10 czy -15 gdy dodaję mu gazu np na 1 biegu dochodzi wskazówka do mniej więcej do 4 tyś obrotów i więcej nie pójdzie auto wtedy jedzie (chyba około 30 km'h) gdy wrzucę 2 bieg auto rozpędza się do tych 4 tyś a później tylko słychać jak ryczy stało mi się to już 2 raz nie mam pojęcia od czego to zależy ale dodam że jak stało mi się to za pierwszym razem to miałem mało paliwa i za drugim razem tak samo czy jest to spowodowane może jakimś syfem w baku bądź zatkanym filtrze paliwa ? nie znam się za bardzo na samochodach.
z góry dziękuje
[ Dodano: Pią Sty 28, 2011 13:08 ]
Właśnie byłem przy aucie już mu się odmieniło i chodzi w sumie to dobrze coś go jeszcze jak by przyduszało ale przyśpiesza
Adrian - Pią Sty 28, 2011 13:30
Wymień filtr paliwa na początek. Może też już powoli padać pompa paliwa i przy dużym zapotrzebowaniu na paliwo nie daje już rady.
Lesior - Pią Sty 28, 2011 17:30
Myślałem żeby pójść do jakiegoś mechanika żeby sprawdził ciśnienie itp co o tym myślisz ?
radomraptile - Pon Sty 31, 2011 22:44
jezeli chodzi o obroty to moze byc to silniczek krokowy koszt 50-100zl , ewentualnie palec, moze nie dawac do konca iskry . badz jak kolega wspomnial pompa paliwa albo zapchany filtr.
Matius - Wto Lut 01, 2011 15:14
woda w paliwie + do tego mało paliwa w aucie + pracuje na ssaniu = daje taki efekt
Lesior - Wto Lut 01, 2011 22:20
Matius, całkiem możliwe że jest tak jak piszesz ale wymienię do tego filtr paliwa i mam nadzieje że problem ustanie bo już mnie to powoli zaczyna denerwować jak chce czasami przyśpieszyć a on mi jakąś szopkę na środku drogi odstawia
Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuje
Matius - Sro Lut 02, 2011 14:54
gdy będziesz miał już rezerwę kup benzyny nie wiem z 10l może mniej i z 1l denaturatu wyczyścisz sobie bak z syfu i wody też... ja tak zrobiłem 3 razy pod rząd potem kupiłem filtr paliwa i teraz jest ok
to jest sposób domowy nie każdy go akceptuje bo można wtryski tak zapchać no ale... czasami trzeba... są też takie specjalne środki do czyszczenia baku ale to drogie i szczerze powiem że nic nie daje albo bardzo po woli
Lesior - Sro Lut 02, 2011 19:09
Matius, spróbuje z tym denaturatem bo nie mam teraz za bardzo kasy na droższe specyfiki do tego wszystkiego jeszcze dzisiaj zauważyłem że wycieka płyn od chłodnicy i leje po silniku mam nadzieje że to nie uszczelka...
Matius - Sro Lut 02, 2011 20:39
odkręć korek od oleju jak jest czarno to jest ok jak zrobił się majonez albo zaczyna robić to niestety ale świnka skarbonka kończy żywot bo właśnie poszła Ci uszczelka... życzę Ci żeby w najgorszym wypadku miał dziurawy wąż od chłodnicy... ja już zaliczyłem HGF więc wiem co to za koszta zbytnio się nie bawiłem tylko drugi silnik kupiłem + remont.
jak poszedł Ci wąż to wymień go natychmiast bo brak wody w układzie = HGF prędzej czy później.
Naprawdę w samochodzie woda i olej musi być trzeba sprawdzać dolewać jak trzeba i nie ma na to siły.
Lesior - Sro Lut 02, 2011 21:53
Sprawdzałem korek i w sumie nie ma żadnego majonezu a jak pękła ta rurka to jest możliwe żeby lało u dołu po silniku ? bo ja jestem w tych sprawach zielony
Matius - Sro Lut 02, 2011 22:02
jeśli brakuje Ci wody/płynu czy co tam nalałeś w układzie chłodzenia i po dolaniu i przejechaniu parę km musisz znowu dolewać to znaczy że Ci ucieka gdzieś i musisz tylko teraz sprawdzić gdzie... wszędzie mogło pójść teraz cierpliwie musisz posprawdzać wszystkie rurki i jak jakaś ma defekt to wymieniaj nawet się nie zastanawiaj...
sprawdzaj przy opaskach bo zazwyczaj tam idzie ale i w każdym miejscu mogło pójść. Sprawdź najpierw ten wąż górny on moim zdaniem najszybciej siada.
albo masz chłodnice dziurawą i możesz zastosować taki proszek się wsypuje ale to takie wiesz w ostateczności... najlepiej sprawdzić chłodnice jak się sypie to kupuj nową na allegro... w używane się nie baw bo szkoda kasy.
Lesior - Sro Lut 02, 2011 22:10
Chłodnica z tego co widziałem jest ok bo kapie tylko po silniku dolałem jakiś tydzień temu do maximum płynu a dzisiaj patrzę i jest plama pod autem a na wskaźniku pokazuje że jest pod minimum dolałem znów do max ale nim nie jeździłem bo nie miałem już czasu i postanowiłem pojechać nim jutro do mechanika ale sam zobaczę jeszcze może faktycznie gdzieś jakiś wężyk
Matius - Sro Lut 02, 2011 23:09
co Ty lejesz po korek wody czy do max podziałki?
Lesior - Czw Lut 03, 2011 14:04
Leje do max podziałki
leszczu - Czw Lut 03, 2011 15:18
Lesior, sprawdź koniecznie uszczelkę kolektora ssącego.
Lesior - Czw Lut 03, 2011 16:46
leszczu19901, Wyciek płynu jest pod kolektorem wydechowym
leszczu - Czw Lut 03, 2011 16:54
Lesior napisał/a: | leszczu19901, Wyciek płynu jest pod kolektorem wydechowym |
Tego to nie wiedziałem No to mi się wydaje, że to uszczelka pod głowica jak stamtąd cieknie.
Lesior - Czw Lut 03, 2011 20:39
chciałbym żeby to było coś innego w sumie to już nie chodzi tak o kasę tylko że boję się o ten silnik bo jak sobie pomyślę że przemyscy mechanicy mają to robić to aż mnie ciarki przechodzą bo kasę jakąś sobie załatwię 70 % kasy wypłukał mi ten samochód
Matius - Czw Lut 03, 2011 21:03
pewnie to jest Twoje pierwsze auto
Ja jak kupiłem roverka na początku było ok ale z czasem to się zastanawiałem czy go nie puścić dalej ale naprawiłem co go bolało i teraz za żadne skarby go nie oddam tylko jakby skubaniec palił jeszcze mniej albo chociaż tak jak w książkach piszą
Lesior - Czw Lut 03, 2011 21:30
No w sumie można powiedzieć że jest to moje pierwsze auto bo kupiłem je za swoje ciężko zarobione pieniądze przedtem jeździłem niezawodną ojcową nexią nigdy mnie nie zawiodła 2 lata jeździłem bez żadnego dokładania tylko lałem i jechałem a teraz zachciało mi się za swoje i mam... jeden wielki problem ale jakąś to przetrwam.
A i dodam że ta nexia do tej pory jeździ bez zarzutu
rovek - Czw Lut 03, 2011 23:10
Cytat: |
leszczu19901, Wyciek płynu jest pod kolektorem wydechowym |
Jeśli po lewej stronie, przy obudowie rozrządu to niestety na pewno uszczelka. Zrób to jak najszybciej żeby nic więcej sie nie przydarzyło.
Lesior - Pią Lut 04, 2011 12:14
rovek, po zauważeniu usterki auto wyjechało raz na jakieś 10 km do mechanika a tak to nawet go nie odpalam niech sobie stoi będę nim jeszcze musiał tylko raz wyjechać żeby mi to naprawili
A wyciek jest na samym środku
|
|